NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

Hulinax paljon onnea vauvasta ☺ meidänkin pikkuinen syntyi pariviikkoa sitten rv 38 ☺ kaikki on mennyt kivasti ja pikkuinen on valloittanut meidät kaikki ❤onhan tässä hulinaa ja itse ollut vieklä väsynyt mutta arki rullaa ja vauva ollut tyytyväinen. Olisi mukava kuulla jatkossakin miten sujuu odottajilla ja jo vaavin saaneilla..
 
Hei odottava äiti!

Kuvaamme Toisenlaiset äidit-sarjan kolmatta tuotantokautta ja haku uusille äideille on vielä hetken käynnissä. Jos laskettu aikasi on kesä-elokuussa ja haluat päästä jakamaan omia kokemuksiasi odottamisesta, niin hae mukaan!

Uuden kauden juontajana toimii kaikille tuttu Sami Kuronen ja tämän lisäksi ohjelmassa nähdään psykologi Leea Mattila, joka on myös äiti, vuorovaikutusterapeutti sekä erikoistunut työskentelemään vauvaperheiden kanssa.

Etsimme ohjelmaan kaikenlaisia äitejä, joilla on tarina kerrottavana. Ohjelmassa seurataan odotusaikaa sekä ensimmäisiä kuukausia uuden vauvan kanssa.

Jos haluat päästä ikuistamaan näitä erityisiä hetkiä elämässäsi, mukaan voi hakea osoitteessa:

http://www.livtv.fi/ohjelmat/toisenlaiset-aidit/2471-odottava-aiti-hae-mukaan-toisenlaiset-aidit--ohjelmaan
 
Itse kävin tästä nelosesta eka kertaa varhaisraskauden ultrassa, ja mukavahan se oli. :) Lähinnä siksi kyllä käytiin, kun raskauduin heti ekasta luomukierrosta (takana 8v. hormonaalinen ehkäisy..), niin ei ollut tarkkaa tietoa kierrosta/tärpistä jne.. Viikolla 7 menin, ja rv 6+ vastasi alkio. Ja itse asiassa koko raskauden ollut viikon verran pienempi mitä la antaa ymmärtää.
Saraheinä; Mulla oli alkuraskaudessa sama, ettei millään muka viikot kulunu :D Mutta nyt ajattelee, et herran jestas! eihän tässä oo enää juuri mitään jäljellä, mihin aika on kadonnu :eek:
 
Mä kävin myös neljännessä raskaudessa vasta ensimmäistä kertaa varhaisultrassa. Nyt mietin että jos ei kävis... Saa nähdä. Ehtiihän siinä käydä vielä rv 8-10 välillä jos tuntuu siltä :) En ole kyllä yhtään luottavainen tähän raskauteen sen enempää kuin aiemmissakaan että saa nähdä onko siellä ketään. Ainakin pahoinvointi ja oksentaminen on alkanut ja öisinkin saa olla pää pöntössä (n) Mutta tässäpä nyt niitä oireita mitä kaipasinkin :D
 
Täällå tänää 5+4 ja kellonympäri oksetus, varsinkin jos on syömättä parisenkin tuntia :/ tissit törkeen kipeet ja turvottaa. Ens pe 6+6 on ultra varattuna ja luoja onkin hinta taas noussj. 180€ se huvi.. huhu :eek:
 
Minä vetäydyn nyt hetkeksi pois ryhmästä:cry: alko vuoto ja kesken tää nyt kyllä menee..hyytymiä on sen verta että erehtyä ei voi.huomenna kumminkin on se varhaisultra ja lääkäri. Toivotan kaikille tsemppii ja ihana joulua :) tuun ilmoittelee kyllä ku taas tärppää jne.:D
 
Minä vetäydyn nyt hetkeksi pois ryhmästä:cry: alko vuoto ja kesken tää nyt kyllä menee..hyytymiä on sen verta että erehtyä ei voi.huomenna kumminkin on se varhaisultra ja lääkäri. Toivotan kaikille tsemppii ja ihana joulua :) tuun ilmoittelee kyllä ku taas tärppää jne.:D
Pahoittelut lolu. Aivan hirveää. Voimia. Ja tsemppiä jatkoon.
 
Pahoittelut lolu :(

Mites muilla menee?

Täällä alkaa huomenna rv 15 ja ihan hirveät olot vieläkin, ei ole helpottanut yhtään. Mutta nt-ultrassa käyty ja kaikki ok :) Silti tuntuu uskomattomalle että viides lapsi tulossa :love: Kenellekään ei ole kerrottu paitsi siskolleni ja maha alkaa olla jo aika iso, kohtukin oli jo ultran aikaan noussut navan korkeudelle. Yritetään pysytellä kotosalla ja jos joku meille eksyy niin laitan ison viltin hartioille niin mahaa ei näy :D Kuukauden päästä olisi tyttöjen synttärit niin ajattelin sitten vasta paljastaa. Katsotaan jos selviäis sinne asti salassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Täällä elellään rv 12+3 ja np-ultrassa käyty katsomassa että kaikki hyvin ja vauva kasvaa hienosti :love: mulla kans kohtu jo navan korkeudella ja aamuisin se onkin kovana pallona aina. Mulla todella supistusherkkä kohtu ja rakko kun kerkee täyttyä aamuksi vaikka yöllä ravaakin vessassa nii kohtu ottaa nokkiinsa ja supistaa kun rakko painaa.. pieniä kuplia alavatsassa tuntuu ja ultrassa todentui että kyllä vain tunnen pienen liikkeet jo ♡ pahoinvointikin jo helpottanut :)
 
Mitäpä kuuluu muille ketjulaisille? :)

Hyviä ultrakuulumisia ainakin siltsulla ja saraheinällä! Hyvä niin (y)

Täällä tänään rv 39 tasan, ja ei minkäänlaisia merkkejäkään lähestyvästä h- hetkestä.. On se odottavan aika vaan pitkä! :sleep:
Isommat lapsoset myöskin malttamattomina kyselee, että eikö vauva jo kohta tulisi :barefoot:

Mukavaa pakkaspäivää! :)
 
Hei, varovasti ilmoittaudun mukaan. Entuudestaan kolme lasta ja ehkäisynä tämmöiset melko varmat päivät... No nyt on menskat kutakuinkin viikon myöhässä ja testeistä saatu kaksi haamua. Uskallan nyt kuitenkin jo alkaa asennoitumaan,nettä neljättä tässä sitten odotellaan, en uskonut haaveen koskaan toteutuvan kun ei tosiaan varsinaisesti yritetty ja oikeastiin välteltiin "pahimmat" päivät.
Taidan olla vielä itse pienessä iloisessa shokissa, mutta kieltämättä päähän tulvahti kyllä heti läjä ajatuksia...kiva jos tämä ryhmä on yhtään aktiivisena, että päästään niitä yhdessä pohtimaan, suurperheeksihän tässä ollaan kasvamassa :)
 

Yhteistyössä