vieläkö iltatähti

@Aivotar tsempit piinailuun! Sulla on hyvin alkanut kierukan poiston jälkeen. :) Ei ole muuten hälyttänyt näistä teksteistä täällä toisin kuin muissa ryhmissä. Sun viimeisimmän hälytti, joten tajusin tulla lukemaan! Mulle ei kuulu ihmeitä, kauhea kierto takana, oli niin kummalliset oviskivut ja elämäni pisin kierto (32vrk). Nyt kp4 ja kai tässä uuteen yritykseen taas mennään. On aika vuoristorataa ollut tunnepuolella, mutta kevät, pihatyöt ja arjen portaittainen rauhoittuminen kesää kohden parantavat tunnelmaa.

Väliin tuntuu, että hyvä meidän on näinkin, mutta toisena hetkenä taas toivon kovasti vielä viimeistä kertaa lasta... vielä yhtä ihmettä meille. Myös sitä olen pohtinut, että onko tätä oikein toivoa (tai ainakaan saada), kun on nyt kestänyt näin kauan tuloksetta, ja kolme lasta meillä jo on. Eipä toivetta silti ainakaan vielä haudattuakaan saa. Edellisten menkkojen alku oli vaikea, kun siinä vaihtui mahdollisten laskettujen aikojen osalta vuosi. Eli varmistui, ettei tänä vuonna saada vauvaa, vaan kalenterivuosissa yksi vuosi enemmän ikäeroa tulisi isompiin. Kuulostaako nämä ajatukset ihan kummallisilta? o_O Välillä tuntuu siltä!

Hannah4, yk11
 
Hannah4 oon kanssa huomannut, ettei kaikista hälytä (n) no mutta hyvä, että en yksin täällä turise :ROFLMAO: ja kiitos tsempeistä :) taitaa vaan olla menkat tulossa...vaikka ei oireita oo mikään suuntaan o_O
No oli sulla pitkä kierto :eek: ei ajatuksesi oudolta kuulosta! :) Teidän neljäs odottaa omaa aikaansa vaan :love:
Minä olen niitä ihmisiä, että uskon että kaikella on tarkoituksensa, vaikka sitä ei aina ymmärrä...ja en ole millään tavalla uskonnollinen :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Hei naiset!!!
Mahdottomasti tsemppiä yritykseen @Aivotar ja tervetuloa mukaan iltatähden haaveiluun @Hannah4
Itse olen tietoisesti pitänyt taukoa tästä palstailusta koska tunteet heitelleet niin valvasti ja välillä ollut suurtakin ahdistusta ja epätoivoa kun yritystä kuitenkin nyt jo kestänyt jokusen kuukauden. Hirveesti samankaltaisia ajatuksia meillä @Hannah4
Just "itkin" myös tuota seuraavalle vuodelle siirtymistä ja samalla sitä että jos onnistaa tulisi nuorimmaisten ikäeroksi 10vuotta. :eek::cry: Tunteet siis todella paljon heitelleet. Samalla töissä ollut mukavaa pitkästä aikaa, ihana valo ja kevät, pihahommista sain ihan uutta virtaa. Yleensä olen todella boheemi puutarhanhoitaja (lue. ei millään tavalla hoidettu piha):ROFLMAO: Nyt kuitenkin intoilin ja hilluin hulluna haravan ja oksasaksien kanssa siellä pihalla. Mieskin oli ihan ihmeissään. :ROFLMAO::LOL:
Eilen äitienpäivänä töitten jälkeen sain ihanaa yhdessä olemista grillailun merkeissä perheen ja lähimmäisten kanssa ja siinä ajattelin, että on tämä hyvä näinkin jos ei kolmas lapsi meille ole tarkoitettukaan. Silti haaveita ja unelmia ei ole vielä kuopattu. Monesti olen kyllä jo ajatellut että kierukan menen asentamaan takaisin, koska noi menkat vaan ei ole mun juttu. :confused:
Eilen testasin myös, mutta negahan sieltä testiin tuli. Kp 29 nyt meneillään ja viime kierto oli 21pv ja sitä edellinen 30pv joten ota tästä nyt selvää. Oviksia en ole nyt jaksanut metsästellä, mutta luultavasti tunnistin ihan luomusti tästä kierrosta oli niin vahva. Gelee royalia olen syönnyt nyt pari kuukautta ja olo ollut pirteämpi ja kuitenkin hiukan noi kierrot tasoittuneet. Silloin alkuvuodesta kun huitelivat siellä 38päivässä...
Ihanaa kevään jatkoa ja pysytään palstalla. Minäkin yritän nyt ryhdistäytyä ja olla aktiivisempi. Eikä muuten kyllä juu näy kaikki ilmoitukset näistä viesteistä. S-postissa bongasin. Vaikka olen mä täällä käynyt lueskelemassa teidän viestejä, ei ole vain ollut "voimia" itse kirjoittaa.

T. Keväästä iloinen @Hopeful-84 yk9 :p
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Moikka @Aivotar :)! Onnea sinulle yritykseen, jännittävät ajat meneillään! Kirjoittele ihmeessä miten asiat etenevät, pidän sinulle peukkuja ja varpaita!
Itse olen nyt RV 21 + 1 ja tuolla Lokakuisten listalla kirjoittelen. Nämä kuumeilupuolen tekstit kuitenkin näkyvät edelleen ja ajoittain seuraan miten teillä kaikilla sujuu! Omista kuulumisista sen verran että kaikki on sujunut hyvin, ei vaivoja eikä ongelmia. Olen tästä kaikesta kamalan kiitollinen sillä ikää tullut jo 38v eikä vaivaton raskaus ole mitenkään itsestäänselvyys. Kolmas vauva minulle kyseessä, liikkeet tuntuvat jo:love:!
Mukavaa perjantaita sinnekkin ja kuulumisiin:)!
T: Hiekkis&Norppis 21 + 1
 
Hiekkis :love: joko sinäkin olet jo niin pitkällä :LOL: aika hurahtaa kovaa vauhtia! Ihana kuulla kuulumisia :)
Täällä toinen yk lähti tällä viikolla käyntiin (y) en muistanut et menkat on näin kamalat :X3::confused: minulla varmaan selkä ei kauheasti kestä raskautta ilman apuja...siis tukivyötä yms. No, mietin sitä sitten jos tulee ajankohtaiseksi :D
 
Hei!
Ihanaa @Hiekkasärkkä79 , ihan hurjaa miten tää aika meneekin niin kovaa vauhtia. Onnea odotukseen ja hyvä että odotus sujunut ongelmitta. Oih, ja ne pienet liikkeet. :love::love:
@Aivotar mä niin komppaan sua. Nää kuukautiset on melko karseita!!! :confused: Itsellä nyt kp 4 menossa. Tässä kierrossa menkat alkoi tosi niukkana ja kolmantena päivänä hurjistui, mulla siis normaalistikin tosi runsaat vuodot. Yök, en tykkää!!
Mutta tuo aurinko ja lämpö ulkona on ihanat. :love:(y) Niin ja lasten kesälomakin alkaa kohta. Kesälomaa odotellessa. :)

T. Toivon uudestaan herättänyt @Hopeful-84
 
Hopeful me mennään melko samoilla päivillä (y) minulla on nyt kp4:) minulla viiteen vuoteen ole kuukautisia ollut (paitsi edelliset) ja toisena päivänä holisi huolella :sick: onneksi tänään näyttää siltä, että pärjää jo pikkuhousunsuojalla.
Onneksi kesäkelit tuli...ainakin hetkeksi :LOL:
Jeps, aikas samoilla päivillä mennään. Tänään on kp 8 ja onneksi jo pari päivää ilman mitään vuotoja. Ei kyllä vieläkään ole oikein tottunut näihin kuukautisiin. Viime elokuun lopulla lähti kierukka pois ja siitä lähtien ytitystä takana. Sitä ennen mitä... noi 7-vuotta ilman kuukautisia. :rolleyes:
Tässä kierrossa ajattelin metsästää ovulaatiota. Toivotaan että pian tärppäisi. (y) Jos yli kesän menee tämä, mä menetän kyllä toivoni sitten siinä vaiheessa. Kun se on ollut jo koetuksella jo niin monta kertaa...
 
@Hopeful-84 ja @Aivotar pidän peukkuja ja varpaita teille molemmille yrityksiin:)!
Uskon että kesä tekee tehtävänsä ja teillä tärppää, kirjoitelkaa kuulumisia välillä ja yrittäkää ottaa rennosti ja nauttikaa kesästä sekä lämmöstä(y)!

Muille iltatähteä suunnitteleville myös onnea kesän yrityksiin(y)

Ja ihanaa viikonloppua toivotellen: Hiekkis&kasvava masuosio
 
Kiitos @Aivotar tsempistä ja @Hopeful-84 ymmärryksestä. Tosi lohdullista kuulla samoista tunnelmista ja ristiriidoista tämän yrittämisen suhteen. Nyt taas valoisampaa oloa täällä, kp taitaa olla 16 tai 17 (tässä kierrossa en ole ekaa kertaa aikoihin tarkkaan laskenut tai tikuttanut ovista). Pitää laskea tarkemmin, kun vielä kymmenisen päivää vierähtää. :) Olo ei ole varsinaisesti toiveikas, mut nyt tuntuu, et seksi ei ole ollut pelkkää vauvantekoa vaan on nautittu toisistamme. Ajoitukset kuitenkin tuntemusteni mukaan aika hyvät, joten tavallaan uskon, että olisi vaikka voinutkin tärpätä! (y)

Menkoista: siis kamalat. Niin kamalat, että haluaisin niistä jo pysyvästi eroon. :ROFLMAO::poop: Ja nyt sitten ovis on myös hyvin voimakkaasti kipuileva..

@Hiekkasärkkä79 ihana lukea odotuksestasi! Varmasti kiitollisuuden ja ilon aihe, on mukava lukea toteutumassa olevasta unelmasta. :) Onnellista loppupuolikasta odotukseesi!
 
Hei taasen :)
Olen kirjoitellut nyt tuolla toiveena vaiva 2017-2018 keskustelussa.

Hannah4 miten yritys etenee? Kiva kuulla että yrittäminen ei ole pelkkää vauvantekoa (y) se auttaa paljon se :)

On: itse tein eilen raskaustestin kp 24 ja selvä toinen viiva tuli, siinä ja siinä onko haamu vai selvä viiva. Itse en enää sanoisi haamuksi :love: kuukautisten pitäisi alkaa vasta tiistain tietämillä, ja jo nyt selvä viiva. Nyt vain pelkään että ei pieni pysy mukana(n) testaan huomenna uudestaan :coffee:
 
Voi @Aivotar ihanaa!!! Sylin täydeltä onnea! Kyllä sun oikeesti lupaavilta kuulostivatkin! :love: Pidetään peukkuja, että plussa vahvistuu, ettei menkat.(y) Helmivauva... :love::love:

Täällä kp 31 ja selkeä nega eilen, enpä siis muuta kuin odottele menkkojen alkua ja uutta kiertoa. Aika pettyneeltä tuntuu, seuraavaksi alkaa yk12. :( Mut uskon silti et kyllä se meidänkin vuoro tässä vielä tulee!:) Mitäs muille tänne kuuluu?
 
Hei!

Valtavasti onnea @Aivotar :love::love::love::love: Niin ihanaa!!
Tsemppiä @Hannah4 ja @Hiekkasärkkä79 onnea loppuraskauteen ja Aurinkoa sekä lämpöä kaikille. :)(y)

Tänään kp26 vaihtui kp1 ja alkoi hentoisella vuodolla. Varmaan jo huomenna hurjistuu. Jestas, että ottaa päähän. Mielialat taas heittelevät epätoivosta kiukkuun ja kaikkea siltä väliltä. Menkkoja odotin kyllä tulevaksikin, mutta vasta alkuviikosta. Tikutellut en sitten kuitenkaan tästä kierrosta ja muutenkin tosi rento ote ollut tähän hommaan. Tänään ajattelin jos ei loppuvuoteen mennessä tärppää sitten täytyy antaa olla. Sitten meidät on tarkoitettu näin nelihenkiseksi perheeksi. :cry::cry:

Pakko se on silti vielä uskoa, että mekin vielä onnistumme. Onneksi kohta alkaa kesäloma ja kaikkea kivaa tiedossa perheen kanssa.
 
hei vaan, en ole moneen kuukauteen käynyt kaksplussan sivuilla... töitä tehnyt hulluna että saisin hyvän äippärahan. nyt ajauduin saikulle 1,5 viikoksi jonka jälkeen alkaakin loma.

Kovasi tsemppiä yritykseen kaikille !!!! Plussa tuulia lähettelen.. tuttuja nimiä täällä edelleen. Itselläni rv 30+5 menossa ja kesäloma reissut odottaa.
 
@Nachsal kiitos toivotuksista, levollista alkavaa ja ansaittua lomaa sinulle! Ei sitten olekaan kuin kesä sulla enää odotettavaa.. :love:

@Hopeful-84 oliko vuoto menkat? Ettei jäänyt vain hentoiseksi? (y) Nuo sun tunnelmat ymmärrän kyllä hyvin, uskoisin niin.. meilläkin raja tulee kyllä vastaan, en koe jaksavani kovin kauan näin.

Mulla on ongelmia kuukautisten kanssa, joten tarkoitus oli tämän viimeisen iltatähden jälkeen tehdä pysyviä ratkaisuja niistä pääsemiseksi. Jokaiset menkat on aivan... vatsaontelon tähystykseen mulla on aika heinäkuun lopussa, silloin ei saa olla raskaana, eli tää kierto on nyt yritystä ja sit tauko. Nyt kp 3/29-32. Kyllä nyt tähän kiertoon taidan tikut hankkia, viime kierto oli niistä "lomaa".
 
Nachsal onnellista mammalomaa :)

Hannah4 onko sinulla todella runsaat ja kivuliaat kuukautiset? :unsure: Minun ystävällä on pco ja hänellä poltettiin kohdun limakalvo ja vuodot ja kivut väheni minimiin (y) toki ei suositella jos lapsi vielä toiveissa.

Järjetön väsymys päällä :sleep: täytyisi jaksaa sängystä nousta :rolleyes:
 
Nachsal onnellista mammalomaa :)

Hannah4 onko sinulla todella runsaat ja kivuliaat kuukautiset? :unsure: Minun ystävällä on pco ja hänellä poltettiin kohdun limakalvo ja vuodot ja kivut väheni minimiin (y) toki ei suositella jos lapsi vielä toiveissa.

Järjetön väsymys päällä :sleep: täytyisi jaksaa sängystä nousta :rolleyes:
Perussairaus, jonka johdosta vuoto tosi runsasta, mutta on pahentunut kuopuksen syntymän jälkeen tämä menkkaoireilu niin hurjaksi, vuosi vuodelta vaan.. että kävin gynellä tutkituttamassa. Kohtu ja munikset näyttivät normaaleilta ultraten, mut toi tähystys tehdään sitten seuraavana toimenpiteenä, sillä ilman syytä ei kai oikein voi tällaista olla. Siis oon ihan vuodepotilaana ja kuukuppi tulvii yli äyräiden parin tunnin välein. Ja menkat kestävät jopa 8-10 päivää. Vuoden aikana myös oviksen aikaan kivut muuttuneet koviksi. Että on tää ihan hirveän hauskaa yrittää tulla raskaaksi! :ROFLMAO::poop:Tämä kaikki on yksi syy siihen, että tätä toivoisi aika pian, jotta voi sitten olla varma, et lapset on ns. tehtynä.

Mutta Aivotar sulla on kyllä mitä paras syy olla väsynyt, eli siten voi kai sanoa, että toivottavaa väsymystä! Oireilu on merkki siitä, et kaikki on kuten pitääkin! :love:(y)
 
Mä en vaan kestä kai kuulla kieltävää vastausta, joten...:cautious:tilasin foolihappoa ja ovistestejä. Miehelle sanoin että tilasin foolihappoa. Miten mun pitäis tulkita tällänen ilme( miehen):alien:. Sanoin vaan että on ihan terveellistä syödä välillä:rolleyes: foolihappoa..hyväks verisuonille.
Mukavaa jussia kaikille:LOL:
 

Yhteistyössä