Hakutulokset

  1. S

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Mulla on töiden suhteen sellainen tilanne, että määräaikainen työsopimus loppuu kesäkuun alussa. Virkoja ois tulossa ehkä auki keväällä/kesällä, joten niitä on nyt haettava... Joudun ehkä pitämään salassa tätä tilaa aika pitkään. Tai no ainakin yritän. Muutamalle työkaverille, jonka kanssa...
  2. S

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Tänään kaks viivaa testiin! Aivan epäuskoinen olo...
  3. S

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Täällä varovaisesti hivuttaudun mukaan. Tänään plussatesti, viikot 4+0. La.alustavasti 18.12. Ikää kohta 35 vee ja minulle tulokas olisi neljäs lapsi, miehelle ensimmäinen ja meidän ensimmäinen yhteinen. Mun kolme isompaa on jo koululaisia. Takana keskeytynyt keskenmeno elokuun lopussa ja...
  4. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    [/url][/IMG] Ei pystynyt odottamaan kun mies alkoi tenttaamaan.
  5. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    OMG! Kaks viivaa tikussa!!!:love:
  6. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Kp 29/25-32. Ei migreeniä, ei oireita. Välillä jotain jomoja. Muutama ihmeellinen repäisykipu on ollut. Tänään en ehdi testaamaan enkä edes testikaupoille. Keskimmäisen lapsen synttärihulinaa ois koko illan tiedossa. Eli katsellaan nyt. En uskalla herätellä mitään toiveita, ettei tuu pettymystä...
  7. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Maaria1980 pahoittelut tädistä. ON: Kp27. Ei oireita suuntaan eikä toiseen. Ei siis menkkaoireitakaan, kahdelle edelliselle kierrolle tyypillinen migreenikään ei oo vielä vaivannut... noh odotetaan ihan rauhassa huomiseen. Yleensä kp28 jo kertoo jotain...
  8. S

    Neljännen kuumeilijat!!!

    @Kath harmittelut tädistä. ON: Kp27, ei menkkaoireita kuten migreeniä. Mutta ei kyllä oikeastaan raskausoireitakaan. Katsellaan miten huomenna käy, edelliset menkat on alkaneet kpl 28.
  9. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Täällä mennään kp26. Tässä vaiheessa on kahdessa edellisessä kierrossa ollut aivan jäätävä migreeni, jota ei vielä ainakaan ole tullut. Jotain pientä jomoa on, mutta ei mitään menkkamaista vielä. Yritän nyt malttaa odottaa testien kanssa vähintään alkuviikkoon.
  10. S

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Mä oon jotenkin ajatellut että jos vaan meille suodaan tämä vauva niin oisin ehkä valmis ottamaan vastaan toisenkin yhteisen lapsen... mutta nyt vaan ajatukset siinä että saisi alulle ja pysymään matkassa edes tämän yhden. Kaksosia en oo ees uskaltanut miettiä!
  11. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä ollaan @Hannah4 kanssa samoilla kierron päivillä menossa. Ei oireita oikein suuntaan eikä toiseen. Kokoajan tuntuu, että menkat alkaa, ehkä enemmän johtuu siitä, että ei uskalla toivoa mitään tärpiin liittyvää, ettei vaan pety! @Taaartsan onnea tännekin!
  12. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Taaartsan toihan on ihan selvä plussa!!! Onnea!!! :love: Plussatuulia toivotaan myös muille! ON: Menkkoja odotellessa.... kp25/25-32. Ei sen kummempia oireita mihinkään suuntaan. Ei migreeniä tms. ainakaan vielä. Eilen oli niitä menkkamaisia oireita ja olin ihan varma, että aamulla ne alkaa...
  13. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tervetuloa @murmelii ja @Charlotte82 @murmelii mulla ei tullut ollenkaan tyhjennysvuotoa mutta menkat alkoi tasan 28 päivää kierukan poiston jälkeen.
  14. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tärppihaaveet saa varmaan tästä kierrosta unohtaa. Selkää juilii ja mahaa myös. Migreeniä ei vielä näy mutta kai sekin pukkaa huomenna päälle. Hieman harmittaa kun selkeitä menkkaoireita pukkaa. Loppuviikosta siis tätiä odotellen.
  15. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @tänttähäärää tännekin jaksuja! <3 toivotaan parasta ja nopeaa hoitoon pääsyä!!! Omanapa kp23/25-32. Ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
  16. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    @tänttähäärää halit ja voimia!!! Toivotaan parasta ja nopeaa hoitoon pääsyä.
  17. S

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Täällä ollaan @Kath kanssa samoilla päivillä. Odotettavissa täti viikonloppuna, en nyt mitenkään suuria toiveita herättele niin ei tuu pettymystä... Mun terkkarikaverille vähän avauduin raskautumisen "vaikeudesta", hän lupasi katsoa josko saisin lääkäri/gyneaikaa keväälle. Mulla löydettiin...
  18. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Täällä mennään kpl 21/26-32. Ei oireita suuntaan eikä toiseen. Mulla on kahdessa edellisessä kierrossa alkanut migreeni 2 päivää ennen vuotoa. Ainakaan vielä ei oo sitä tullut. Tosin oletan että mahdolliset menkat alkais toivottavasti aikaisintaan sunnuntaina jolloin ois se kp28 jota kierto on...
  19. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Täällä ois kp 16 menossa. Eilen oli kovasti alavatsa ja selkäkipuja, selkäkivut jatkuu tänään. Semmosta jomotusta alaselässä, vähän menkkatyyliin. Eilen talletettiin, joten toivottavasti ois kohdillaan... Eli ehkä siis dpo1. Tänään pitää varmaan vielä kokeilla onnea ;) Tosin ihan rauhassa oon...
  20. S

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Täällä myös kpl 14 tänään. Vähän touhuja takana. Tänään enemmän limaa kuin aiemmin. Laskuri näyttäisi oviksen tiistaille joten tänään ja tiistaina on varmaan vielä laitettava parastaan Pikkuveli kertoi vauvauutisia viime viikolla. Otti vähän koville mutta tietenkin oon onnellinen heidän...

Yhteistyössä