Hakutulokset

  1. A

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Joo aika rauhallista on täällä keskustelu, tarvisko sinne fb-ryhmään sitte vaan jo liittyä? (n):rolleyes: Yks toooosi ärsyttävä oire; pinna on (jos mahdollista :whistle: ) entistäki lyhyempi ja olen toooosi räjähdysherkkä... Tästä oireesta en tykkää... :confused: Yhden testin tekasin tänä...
  2. A

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Kiitos! Liityn siis mukaan! :) Ja juurikin niin, lasketut ajat on suuntaa antavia, varsinkin tässä vaiheessa, eikä sitä tiedä millon nää pienet haluaa maailmaan tulla! Voimia Sokeripala :( Itselläni oli tuo toukokuinen km kans varhainen, viikon verran ehdin nauttia raskaana olosta, kun...
  3. A

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Hei kaikille! :) Sopiiko liittyä tähän ryhmään, vaikka la on 30.6.? Mielelläni tulisin teidän porukkaan, kun alkumetreillä ollaan nyt kaikki, kesäkuisissa toiset on jo aika pitkällä nyt. :rolleyes: Eli toista odottelen, perheeseemme kuuluu myös miehen poika edellisestä liitostaan...
  4. A

    Tammikuun tähtöset 2017

    Minut saa poistaa listalta. Aamulla alkoi vuoto jota kestäny koko päivän ja kaikki vähäisetki oireet hävinneet. Naisenvaisto on ihmeellinen; oli tunne ettei kaikki ole hyvin ja testeissä viivatkin haalistuivat. Tsemppiä kaikille ja tarrasukkia! Toivotaan ettei muita enää tipu matkasta!
  5. A

    Tammikuun tähtöset 2017

    Iinaalisa: Mitä tietoja tarvit faceen liittyjiltä? Ja varmaanki salainen ryhmä kyseessä? ;) Töppönen: Ei kannata hätäillä! Raskaus ja testit on niin mystisiä asioita, ettei kantsi heti tehdä johtopäätöksiä. Oireilu kuitenki kertoo myös jotain. Ja vaikkei ois oireita niin kaikki voi olla ihan...
  6. A

    Tammikuun tähtöset 2017

    Neitonen_82: Yksityiselle olen menossa alkuraskauden ultraan, kotikylille, tutulle lääkärille. Aiemman työni puolesta jo tuttu. Muutama päivä meillä ilmeisesti on lasketuissa ajoissa eroa, ainaki vielä! Lasketut ajat voi viel muuttua suuntaan tai toiseen. :) Meillä sellanen tilanne tän...
  7. A

    Tammikuun tähtöset 2017

    Huomasinkin ennaenna että aiot synnytellä KAKSissa eli sillä suunnalla todennäköisesti työskenteletkin? :) En ole vielä neuvolaan soitellu ja ajattelin ihan rauhassa katsoa, että raskaus varmasti etenee ennen kuin soittelen... Pientä mahan jomottelua ja "täyteläisyyttä" on tänään tuntunut...
  8. A

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mielelläni liityn faceen, mutta ehkä ihan hitusen täytyy tätä asiaa sulatella ja odottaa ennen kuin liityn! ;) Vai joko kaikki muut on liittyny? :) Varasin juuri varhaisultran 19.5., silloin jo liki h8, näkyypä ainakin syke ym kunnolla! Toivottavasti näkyy... :love: Aiemmin olen myös alalla...
  9. A

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hei naiset! Muistakaahan ottaa vitamiinit käyttöönne, ainaki foolihappo. Sitä tulisi raskauden aikana saada 0,5mg/pv + riittävästi B12-vitamiinia. Raskauden ajan monivitamiinitabletit sisältävät myös riittävän foolihappomäärän. Varmistakaa, jos syötte/ostatte monivitamiinitabletteja, ettei ne...
  10. A

    Tammikuun tähtöset 2017

    Kiitos tervetulotoivotuksista! (y) Toivotaan, että kaikki pysymme täällä! :barefoot: Joo kyllä mä/me ollaan kans mietitty, että jos raskaus jatkuu onnellisesti loppuun asti niin saisi jatkua ensi vuoden puolelle asti! Pääasia tietysti et kaikki menee hyvin ja tulokkaalla kaikki kunnossa mutta...
  11. A

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hei kaikki! Täällä yksi juuri plussannut! :love: Saanko liittyä tähän ketjuun, vaikka la näyttäisi olevan 30.12.? Olisi kiva aloittaa keskustelu teidän kanssa, jotka olette vasta itsekin plussanneet. ;) Yritystä takana melkein 1,5 vuotta. Tulokas olisi perheemme kolmas lapsi, mieheni ja minun...

Yhteistyössä