Hakutulokset

  1. nnipsu!

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Mä oon nyt päätynyt jättämäön tämän ryhmän, Aika ei riitä jokaiseen ryhmään kirjoitella ja lueskella, fb on tullut liityttyä pariin ryhmään ja siellä tulee enemmän käytyä joten tähän nyt päädyin. Meillä kaikki siis hyvin ja kohta muutaman viikon päästä puoliväli jo kolkuttelee. Kiitos...
  2. nnipsu!

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Täällä istuskellaa sokerirasituksessa, litku ei ollu kyllä yhtään nii pahaa ko kaikki pelotellu, mut määrä oli yllättävän suuri ja voin kuvitella jos yhtään on pahoinvointia ni se oli tosi makeeta ja uskon että monelle siksi tulee huono olo..
  3. nnipsu!

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Mäki oon kuullu näitä että pojaksi luvattu ja tyttö tullutkin, vaikka useemmiten se onki toistepäi.. Me ei myöskää esikoisesta selvitetty sukupuolta eikä varmaa nytkään vaikka mulla nii varma poikaolo että melkeen tekis mieli varmistaa asia mutta mies ei halua :D
  4. nnipsu!

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Mulle terkka vaan mainitsi että sukurasitteen vuoksi eka rasitus olisi rv15-16 ja itse varailin ajan sinne...iän tai bmi mukaan ei tarvetta mutta isovanhempieni 2tyypin diabeteksen vuoksi joudun rasitukseen kaksi kertaa..
  5. nnipsu!

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Onko muilla mitää arvauksia sukupuolesta vielä?
  6. nnipsu!

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    En oo ostellu vielä mitään uudelle tulokkaalle, kun kaikki esikoiselta vielä tallessa. Unipesä olisi kyllä haaveissa ja jotkut tuplat pitäis kans ehkä hankkia sekä tarviiha lapsille samistelu vaatteita ;)
  7. nnipsu!

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Me ollaan raskauden puolenvälin paikkeilla lähössä viikon rantalomalle, innolla odotan ko häämatkalla viimeksi ollut :) Tänää kerrottu raskaudesta perheille, helpottavaa ko ei tarvii salailla enää!
  8. nnipsu!

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Täälläkin ultrassa kaikki hyvin, isoveljensä näköinen mutta rauhallisempi tapaus, sai vähä herätellä ja houkutella että saatiin kaikki mitat otettua, seuloinnoissa ei ollut mitää poikkeavaa. Lasketuksi saatiin 10.10. että sen saisi itselle listaan vaihtaan, kiitos :)
  9. nnipsu!

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Ketju merkkaamassa. 2 yötä ultraan!!
  10. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    Meillä mies ja moni lähisukulainen toivoisi tyttöä, kun esikoinen poika ja monelle syntynyt lähipiiriin poikia. Olisihan se kiva kasvattaa sekä poika että tyttö mutta oireet ja olot ihan samat ko esikoisesta joten olen lähes varma että toinen poika tulossa, ehkä meille vielä myöhemmin yksi tyttö...
  11. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    Hyppymassu, ennen ainakin vaun kiinalaisessa kalenterissa oli että se hedelmöitysikä pitäisi laskea kiinalaisen kalenterin iän mukaan, googlettamalla löytyy ohjeet siihen :D itellä tuo kalenteri piti esikoisesta paikkansa, mutta esim.muutamalla kaverilla sitten taas ei! Ja tassuttelija, tosiaan...
  12. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    Oon kuullu että jos ultraaja on ollut lääkäri ni on saattanut sanoa veikkauksen sukupuolesta jo nt-uä mutta painottanut että vasta veikkaus, kuitenki sukuelimet saattaa näyttää melko samalta vielä tässä vaiheessa ultralla..
  13. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    Täälläki esiintynyt lisääntynyttä tunneherkyyttä, itken ilosta ja surusta helpommi ko normaalisti mm.tv ohjelmille tai biiseille :D Ja enimmäkseen mieliitekoina pelkkiä herkkuja, jonkun hyvän jälkkärin näkeminen saattaa.johtaa siihen että sitä on pakko saada! 11+6
  14. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    Pahoittelut lallastiina!
  15. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    Hyppymassu, meillä on kotona käytössä tripp trapp ja mökillä ja reissussa antilop, tykätään kummastakin! Tänää varasin nt, huhtikuun alkuun sain ajan. Väsymystä ei tunnu hellittän eikä jatkuva nälkä, muuten olo melko normaali. 10+0
  16. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    Ootko hyppymassu kokeillu jotain toista merkkiä? Tai ottaa vitamiini vasta illalla tai ruuan yhteydessä?
  17. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    Osallistutaan seulontoihin, labrat oisi ens viikon to.jolloin omien ja nlalääkärin ultran mukaan 10+0 ja nlan mukaan 10+4. Suosituksena täällä käydä 10+ mutta voi käydä jo 9+ alkaen tuonne 10+6 asti.
  18. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    Paljon voimia totoro!
  19. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    Täälläki käytu ultralla kurkkailees tänää, kaikki hyvin ♡ ens viikolla varaileen aikaa nt ja labratki ois ens viikolla!
  20. nnipsu!

    Lokakuun lapsoset

    ^ mulla käytössä raskausmonivitamiini, raskaus omega, foolihappolisä, dvitamiini ja probiootit.

Yhteistyössä