Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

Lokakuun lapsosien mammatapaaminen?

  • Kesällä

    Ääniä: 7 63,6%
  • Äippälomilla

    Ääniä: 3 27,3%
  • En halua mukaan

    Ääniä: 1 9,1%
  • Koska vain

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    11
  • Kysely suljettu .
Olen nyt katsellut netistä unipesän ohjeita ja sellaisen haluaisin pienelle tehdä. Itse tehden voisi etsiä jonkun ihanan kankaan :love:
Oon samaa pohtinut :love:

Ja löytänyt jo "toisen" puolen kankaan, vaaleanharmaa valkoisilla pisteillä :love: siihen en oo kamua vielä löytänyt, ensiviikolla olis tarkoitus valloittaa kangaskauppa :LOL:
 
meilläkin oli nt-ultra, kaikki ainakin tähän asti siis kunnossa (y):love:
nyt vaan odottelemaan sitä veriseula vastausta, yritin kysyä siltä ultraaja lääkäriltä että tietääkö jotain niin sano vaan että kone laskee ja tulokset tulee kotiin :unsure: outoo että jotkut saa ne jo siellä.Meil oli muutenki tosi nopeeta toimintaa,varmaan vartissa oltiin jo ulos sieltä o_O

voisko joku lisätä mut listaan? :), en tiedä miten toimii, mitäs tietoja siihen edes tuli...
la 25.10/kolmas lapsi tulossa
Ollaan tuohpn listaan laitettu näin;

Nimimerkki/ikä/lapsi/synnytyspaikka ja myöhemmin perään tyttö- ja poikalupaus kumman sitten saakin :)

Seuraava lista alkaa 1.5 kun juttus syntyy hyvää tahtia (y)
 
@sitruunasuola Onpa tosiaan outoa et te ette saaneet mitään vastauksia. Mä näin niin veriseulat kuin tän päiväiset tulokset ja niiden yhteenlasketun tuloksen. Ja me hetki niitä odoteltiin ultran jälkeen. Meillähän oli tupla-aika eli 2x40 min. Oli vaan vartin myöhässä, mut oltiin me 1h 15 minuuttia kaikkineen sisällä. Mies kehui vielä kotona ultraajaa, kun kertoi ja esitteli kaiken mahdollisen. Ja ihan ekana tsekattiin molemmat et sydän sykkii ja tyypit näyttää oikealle ❤
 
@Milpin no meillä kysy vaan et onko ollu raskaus oireita,entä verenvuotoja,sit pyysiki heittää housut (n) ja esitteli pikaseen vauvan kaikki osat ja paineli mahaa,sano et kaikki ok ja sille hoitajalle kerto mittoja...sit kirjotteli jotain koneella ku hoitaja anto meille seuraavaa ultra aikaa. mies kysy et millon ne seuraavat tulokset tulee,et miten pitkään saa kattoo ku tää yks panikoi?nii vastas vaan nopeesti-kaksi viikkoa ja niin teidän paniikeista en tiedä,ne on teidän henkilökohtasia asioita.sit se oli siinä ja moro ..joo vartti siin kesti,olin varautunu et oisin jutellu ja vähä kyselly kaikenlaista mut en sit kehannu.
semmonen reissu :)
 
Ompas kovin erilaisia toimintatapoja kunnittain.. mä kävin verikokeissa jo ennen nt-ultraa ja siellä kätilö sitten laski riskiarvot, kun oli kateltu ensin pikkuista.. ei myöskään kovin kauaa oltu siellä, mutta saimme kyllä esittää kysymyksiä ihan kätilön pyynnöstä..
 
Minulle sanottiin, että voisin olla onnekas ja välttää sokerirasituksen vaikka ikää on reilusti yli 25. Syy tähän on se, että olen normaalipainoinen eikä kiloja kertynyt esikoisen raskauden jälkeen. En tiiä sitten laittaako minut kuitenkin tuonne rasitukseen.

Olot ja ruokamieltymykset raskaudessa ollut samat ku ekassa raskaudessa eli olisko tyttö tulossa. Ultran kuvasta monet nähneet poikamaisia piirteitä. Tiedä sitten. No, näkee sitten lokakuussa.

Mulla hyvä ultrakokemus. Tutki tarkkaan ja aikaa meni, ku pikkuinen ei ensin suostunut kääntymään ja sitten liikkukin jo liikaa :)

Nerinah ja vauva 15+4
 
@Hyppymassu toivottavasti visureille voi tehdä jotain raskausaikanakin, hammassärky on jotain kamalaa.:(

Meillä oli tänään neuvola ja lääkäri heti aamusta. Molemmat olivat huoliini kannustavia ja tarkistetut lukemat oli hyviä. Seulan tuloksia ei käyty tarkemmin läpi vaikka niistä kysyin, sanoivat vain ettei tarvitse huolehtia kun kaikki oli hyvin. Lääkäri juttei ja kyseli, muttei sen kummemmin kommentoinut tai uusia lisäneuvoja antanut. Totesi minun olevan hyvässä seurannassa äitipolin puolesta, siihen nyt siis luotetaan ja koitan itsekin olla pohtimatta raskauteen liittyviä riskejä liikaa ja olla vain onnellinen. :barefoot:

Lääkäri oli ihana kun ei enempää keksitty juteltavaa, niin käytettiin loppuaika pienen ultralla katsomiseen ja sydänäänten kuunteluun. Huvikummussa näytti kaikki olevan hyvin ja kovasti siellä liikuttiin taas. :love::love::love: Sukupuolta ei kyllä nähty, eli katsotaan jos sitten rakennneultrassa 4 vkon päästä näyttäisi. :)

Joillekin tehdään jo näillä viikoilla sisätutkimus, mutta minulle ei tehty. Sanoi ettei sillä olisi näillä viikoilla lisäarvoa. En sitten tiedä kun jossain päin tehdään rutiinilla.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! :)

Tassuttelija ja Pikkutyyppi 16+2 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Pupsukka
Eikös sukupuoli oo mahdollista saada selville sen rv 20 jälkeen? (n) vai oonko lukenut ihan höpöjä :LOL:

Miehen veli on nähnyt unen, jossa hyppyytti pientä vauvaa polvillaan ja leikki sen pienokaisen kanssa. Kyseessä oli meidän poika :giggle:

Eiliseltä uutisia;

Äidinpuolen sukuun syntyi uusi poikavauva :) ja nyt kaikki jännää kieli poskella että josko meille tulisi tyttö, kun suvussa on tällä hetkellä 6 tai 7 poikalasta :whistle: ei paineita? :LOL:

Mulla oli taas viimeyönä uni jossa pitelin käsivarsillani pienen pientä, tummatukkaista rusettipäätä :love: se oli niin todellinen uni.. kun heräsin ja huomasin kaiken olevan ennallaan, siis että vauvaa ei vielä ole, puhkesin niin lohduttomaan itkuun :cry:

Vaaleanpunaraidallinen puuvillamekko, valkoinen rusettipanta, pienet villasukkatöppöset.. :love: miltä pienokainen tuoksui.. Harmitus oli niim suuri kun pikkuinen ei ollutkaan mun luonani täällä :(

Hyppsu ja Kurnu, 14+1
 
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija
Täällä valaistiin minuakin, että se olisi mahdollista jo np-ultrassa jos asento ym. on suotuisa ja ultraaja osaa katsoa. Meillä ei np-ultrassa edes yritetty katsoa sukupuolta 4vkoa sitten, eikä sitä nytkään siis nähty. :)

Tassuttelija + Pikkutyyppi 16+2
 
@Hyppymassu On mahdollista tietää ellei sitten halua elää jännityksessä. Me ei haluta tietää kumpaa lupaillaan. Melko varmasti pystyvät sanomaan kumpi tulee. Aina toki mahollista, että poika muuttuu tytöksi tai toisinpäin. Me ei viimeeksikään kysytty vaikka ois saatu 100% vastaus lapsivesinäytteestä eikä nytkään kysellä.
 
En oo menossa sinne punktioon, hirvittää ajatus keskenmenoriskin kohoamisesta, vaikkakin se on pieni mutta olemassa silti :unsure:

Kuitenkin kahden aiemman menetykset kummittelee takaraivossa :sleep:

Mut toivon että saatais 100% selkee vastaus rakenteessa ja tytöstä lupaus :ROFLMAO:
 
Meillä otettiin tuo näyte muusta syystä ja miehen kanssa sanottiin, että merkitsevät sinne ettei vahingossakaan paljasta sukupuolta.

Melko varmoja nuo ultralupaukset on. Mun kaverin vauva oli itsepäinen ja piti haarovälinsä visusti piilossa. Ja oon kuullut, ett välillä onkin tyttö syntynyt ku poikaa lupailtiin.

Mut me ollaan miehen kaa vaa jostain syystä sitä mieltä, että halutaan odottaa syntymään saakka tietoa. Hauska veikkailla kumpi tulee (n):)
 
Meillä otettiin tuo näyte muusta syystä ja miehen kanssa sanottiin, että merkitsevät sinne ettei vahingossakaan paljasta sukupuolta.

Melko varmoja nuo ultralupaukset on. Mun kaverin vauva oli itsepäinen ja piti haarovälinsä visusti piilossa. Ja oon kuullut, ett välillä onkin tyttö syntynyt ku poikaa lupailtiin.

Mut me ollaan miehen kaa vaa jostain syystä sitä mieltä, että halutaan odottaa syntymään saakka tietoa. Hauska veikkailla kumpi tulee (n):)
Mulla on vähän pinnallinen syy haluta etukäteen tietää :love:

Jos saan tietää tytöstä niin saan ostaa kaikenmaailman mekkoset ja hamoset ja hiuspannat ja töppöset ja kailenmaailman söpölutuset asusteet ja korut ja... :love::love::love::love:

Sitte voi hommata kaikkee söpönlöpöä vaaleenpunaista ja valkoista ja prinsessahärpäkettä ja lelliä pienen vauvana, kun harva muistaa että vauvana lellittiin :LOL:

Sittenku kasvaa nii lelliminen saa vähentyä, sitte vähän tarkemmin katotaan :whistle:
 
Mäki oon kuullu näitä että pojaksi luvattu ja tyttö tullutkin, vaikka useemmiten se onki toistepäi..

Me ei myöskää esikoisesta selvitetty sukupuolta eikä varmaa nytkään vaikka mulla nii varma poikaolo että melkeen tekis mieli varmistaa asia mutta mies ei halua :D
 
Me ajateltiin kysyä rakenneultrassa sukupuolta, niin on sitten helpompi tehdä joitakin hankintoja - vaikkapa jotain söpöjä poikien tai tyttöjen juttuja :) Mutta ei aleta ihan hulluttelemaan, että ostettaisiin sitten vaan pinkkiä tai sinistä, koska eihän ne lupaukset tosiaan satavarmoja ole :LOL:

Meillä on neuvolalääkäri viikon päästä. Meidän neuvolassa ei ole ultraa, mutta tälle käynnille kuuluu sisätutkimus, yleistä juttelua ja ne perusmittaukset. Varmaankin sydänäänet myöskin, ainakin pyydän, kun ei ole sitä doppleria tullut hankittua.

Minulla on tuntunut vatsassa noin viiden päivän ajan satunnaisesti jännää kuplintaa. Eiliseen saakka ajattelin, että suoli se siellä vaan ihmeellisesti pulputtaa. Mutta nyt alan oikeasti ajattelemaan, että olisiko ne niitä liikkeitä sitten. Ihan uudet tuntemukset. Tosin taitaa olla aikaista liikkeiden tuntemiselle. En tiedä, jännä ainakin ajatella. Minun tuurilla siellä pulputtaa joku lähestyvä noroviirus :eek::ROFLMAO:

Tyttti ja Papunen 15+1
 
kävin tänään pyörimässä kaupoissa ja uskaltauduin hypistelemään vähä vauvan vaatteita :rolleyes: tuntuu jotenki tosi uskomattomalta tää tilanne,kaikki muuttuu taas..pelottaa ja jännittää. Saan varmaan jonku paniikkikohtauksen kuhan tää maha pullahtaa esille ja tajuun taas vähä enemmän olevani raskaana.Tuntuu myös et koko elämä on pysähtyny ja koko ittesä olemus pyörii vaan tässä raskautuneessa kehossa ja odottaa että ois jo syksy. Tämmösiä ajatuksia tänään.. :)
 
Meillä otettiin tuo näyte muusta syystä ja miehen kanssa sanottiin, että merkitsevät sinne ettei vahingossakaan paljasta sukupuolta.

Melko varmoja nuo ultralupaukset on. Mun kaverin vauva oli itsepäinen ja piti haarovälinsä visusti piilossa. Ja oon kuullut, ett välillä onkin tyttö syntynyt ku poikaa lupailtiin.

Mut me ollaan miehen kaa vaa jostain syystä sitä mieltä, että halutaan odottaa syntymään saakka tietoa. Hauska veikkailla kumpi tulee (n):)
@Nerinah samoin meillä, odottelemme syntymään saakka tietoa siitä kumpi on tulossa, tyttä vai poika:love:! Vauvanvaatteita jne hankin ns neutraalin värisiä, ja myös kaunista tummankirkkaanvihreää sekä punaista, oranssia ja keltaista on jo, ne käyvät molemmille;).
T: Hiekkis & norpanpoikanen RV17
 

Yhteistyössä