Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

Lokakuun lapsosien mammatapaaminen?

  • Kesällä

    Ääniä: 7 63,6%
  • Äippälomilla

    Ääniä: 3 27,3%
  • En halua mukaan

    Ääniä: 1 9,1%
  • Koska vain

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    11
  • Kysely suljettu .
Huh, meinas paniikki iskee ku en aamulla meinannu löytää sydänääniä. Varmaa puol tuntii niitä metsästin ja aina vaa kuulu joku kopsahus. Vissii pikkune kipitti karkuu sitä doppleria :ROFLMAO: Aatteli varmaa et eikai taas :D No kyl miä sit lopulta ne löysin, huh mikä helpotus :love: Oli löytäny kivan jemman ni en meinannu siks niitä löytää. Yritti olla ovela, mut miäpäs olinki ovelampi :p:ROFLMAO:

Ja tasan viikko ultraa !!! :geek:

Pupsukka 12+1
 
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija
Eilen oli ultra ja niinku omien laskujeni perusteella arvasinkin niin viikot tänään 11+5 ja menkkojen perusteella ois jo 13+0.
Kaikki näytti olevan ok ja seulonnoissa ei hälyä. Pituutta oli 4,7 cm (pää-perä)

Laskettu aika 28.10. Saa lisätä listaan joku jos haluaa. En saa kännykällä laitettua.
 
Heippa piiiiiitkästä aikaa! :)

Mä olen viettänyt täältä hiljaiseloa. Olen kyllä käynyt lukemassa teidän juttujanne, mutta itse en ole oikein jaksanut kirjoitella. Alkuraskaudessa oli niin kamalaa pahoinvointia, etten kyennyt olemaan koneella, ja nyt on ollut opintojen viimeistelemisen kanssa sen verran kiire, etten muuten ole joutanut kirjoittamaan kuulumisia.

Ei minulla kyllä ihmettä ole kerrottavaakaan. Np-ultrassa kävimme muutama viikko sitten, ja kaikki oli kunnossa. Pienokainen oli tosi vilkas katkarapu, eikä oikein tahtonut olla niin päin, että niskaturvotusta olisi saanut mitattua. Kätilö sitten ultrasikin yli 50 minuuttia, ja lopulta saimme kaikki mitat kasaan. Turvotusta ei ollut ja seulonnoissa ei mikään tässä vaiheessa hälyttänyt. Siinä mielessä kaikki siis hyvin. Muutamalla päivällä laskettu aika aikaistui ja sen kätilö myös siirsi. Minulla on siis LA 8.10.

Toinen neuvola on parin viikon päästä. Tuskin siellä mitään ihmeitä edelleenkään on. Muutenkin menee nyt aika kivasti, kun valtava pahoinvointi on väistynyt. Väsymystä on vielä, mutta sekin tuntuisi olevan helpottamaan päin.

Vielä en ole hankintoja sen enempää uskaltanut tehdä. Vähän olen kyllä toria jo selaillut, mutta taidan kuitenkin odottaa rakenneultran yli ennen kuin mitään uskallan ostaa. Lähdemme tosin reissuun parin viikon päästä, ja sieltä jos joku söpö vaate tms. löytyy, niin annan jotain pientä itselleni luvan ostaa. :)

Dopplerinkin hommasin tällä viikolla, ja sykkeen löysin pienen etsimisen jälkeen. Ihan kiva tuo laite on, niin voi välillä tarkistella tilannetta. Nyt kun on niin pitkä aika odotella esimerkiksi sinne rakenneultraan, joka on vasta toukokuun loppupuolella.

Ei kai minulla muuta. Oikein ihanaa pääsiäisen aikaa kaikille!

t. ajatuksissa + "Mytty" 14+4.
 
En oo mitään ostanut mutta sain tuliaisiksi kaverilta I love NY bodyn ja sukat sekä yhden pikkuisen bodyn missä on jotain "i love mom" tekstejä ja jotain. Sit siskolta tuli pussillinen vanhoja vauvanvaatteita :) just tänään sain. Sekä sitten tilasin ilmaisen Baby Boxin ja sisko haki sen Lastentarvike liikkeestä Turusta ja lähetti tänne Poriin mulle :) sain maailman ihanimman tutin sieltä missä lukee i <3 mom

@Hyppymassu ootko Satakunnasta? :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija
En oo mitään ostanut mutta sain tuliaisiksi kaverilta I love NY bodyn ja sukat sekä yhden pikkuisen bodyn missä on jotain "i love mom" tekstejä ja jotain. Sit siskolta tuli pussillinen vanhoja vauvanvaatteita :) just tänään sain. Sekä sitten tilasin ilmaisen Baby Boxin ja sisko haki sen Lastentarvike liikkeestä Turusta ja lähetti tänne Poriin mulle :) sain maailman ihanimman tutin sieltä missä lukee i <3 mom

@Hyppymassu ootko Satakunnasta? :eek:
Kotoisin olen Porista :LOL:

Muutin miehen perässä Kangasalle..

Mäkin hain baby boxin tänään :LOL::LOL: mulla oli hempeen omenanvihree se tutti :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija
Miäki hain tosi aikasin sen boxin :D Viaplayta katellu jo muutaman vkon, ku siin tuli se 2kk ilmaiskortti viaplayhin :) Ei ne multa kyselly mitää, katto vaan sen koodin ja anto paketin mukaa (y)

Pupsukka 12+2
Mulla tais olla sit vajaa paketti (n)

Oli siis mukana seuraavat;
- yksi 2-5 kiloisen vaippa
- kaksi 3-6 kiloisen vaippaa
- kosteuspyyhkeitä 2 pakettia
- tutti ja suoja
- kylpyvaahto
- pyykinpesuneste

Tossa siis kaikki :coffee: siellä ei ollut ees mitään esitteitä o_O
 
Mulla tais olla sit vajaa paketti (n)

Oli siis mukana seuraavat;
- yksi 2-5 kiloisen vaippa
- kaksi 3-6 kiloisen vaippaa
- kosteuspyyhkeitä 2 pakettia
- tutti ja suoja
- kylpyvaahto
- pyykinpesuneste

Tossa siis kaikki :coffee: siellä ei ollut ees mitään esitteitä o_O
Hassua o_O mulla oli joku lapsi kuumeessa lehtinen, pyykkikoneeseen värienkeräys rätti, ja joku toinen esite sit vielä joku "onnea vauvasta" sekä sit noi mitkä mainitsit ja se viaplay myös.. :eek:
 
Terveiset Ahvenanmaalta:)!

Täällä aamu on alkanut ihanan aurinkoisena, muutamia lumihiutaleita sateli aamulla mutta on ihan kuivaa ja keväistä!

Vien meidän isot lapset tänään Maarianhaminaan vesipuistoon;) tosin huomasin että minulla ei ole minkäänlaista sheiveriä mukana.. toivottavasti kukaan ei tarkastele minua saati bikinirajaani sen tarkemmin:whistle:. Otin mukaan sekä bikinit että uikkarin, tuntuu vain että molemmat saattava olla hiukan pieniä tällä hetkellä.. Yritän viritellä. Pitäisikö kesäksi hommata mammauikkarit? En ole ennen kesää viettänyt ison masun kanssa, ihan uutta.

Löysin kerran käytetyt hyväkuntoiset Emmaljungat ihan meidän kaupungista läheltä, ja menen ensi viikolla niitä "koeajamaan". Jos ovat hyvät ja ehjät ja toimivat, ostan ne, sillä hinta on vain 1/4 uusien samalaisten hinnasta, joita olen katsellut. Saa pitää peukkuja(y).

Masuvauvalla kaikki hyvin. Masu kasvaa kohisten, iltaa kohti turvottaa rantapallomuodostelmaksi ja välillä supistelee kovaksi. Ei kipuja. Olo on hyvä. Liikkeitä en vielä tunne tai tunnista, mutta istukka onkin ihan edessä, odottelen vieläpari viikkoa josko sitten jo:)-

Kerroimme nyt lapsille ja isovanhemmille, ja kaikille:love: iloinen tunnelma lähipiirissä, kaikki odottavat innokkaasti uutta tulokasta:barefoot:. Tuli hyvä mieli kaikista onnitteluista ja siitä kun muutkin iloitsevat kanssamme:).

Kiva lueskella teidän kirjoituksia:)siitä on tullut miltei aamurutiini minulle. Oikein kivaa pääsiäisaikaa teille kaikille&masuvauvoille myös! Kuulumisiin.

T: Hiekkis & Norppis 16+2
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttti ja Pupsukka
Hyvää pääsiäistä kaikille! Täällä on touhukas päivä kun siskon poika 10v on kylässä :) matka tänään hoploppiin ja muuta touhukasta.

Meillä oli neuvola tuossa keskiviikkona ja pikkusen sydän lyö 151 kertaa minuutissa ja kaikki hyvin. Sokerirasitustesti tuli todella hyvissä lukemissa takaisin joten siitäkään ei tartte stressata nyt :love: masussa alkanut tuntumaan kuplinaa ja poksuttelua, neuvolatäti sanoi ettei vielä olis vaavi mutta minä en usko! Tää on sen verran uusi tunne. ;)

Tinnu & Tirris 15+4
 
Tänään on meinaan tuskaatisseille-päivä :mad:

Eikö nää vois jo himmata kasvuaan :cautious: en kyl taas haluais mennä liiviostoksille isompaa hakee, joutuu kohta changen asiakkaaks :cautious:

Oon nyt pari kertaa pohtinut, että kun tossa listassa on aikas paljon nimiä, mut vaan murto-osa kirjottelee, et mitähän noille muille kuuluu? :ninja:

Ja kun pelkästään huhtikuu on tuottanut miltei 10 sivua niin tähän jatkoa tekee varmaankin toukokuu, kesäkuussa varmaan uutta listaa?:)

Seuraava tietojenlisäys alkaa varmaan rakenneultrien jälkeen? Tyttölupauksia ja poikalupauksia päivitellään haluaville :love:
 
Tänään on meinaan tuskaatisseille-päivä :mad:

Eikö nää vois jo himmata kasvuaan :cautious: en kyl taas haluais mennä liiviostoksille isompaa hakee, joutuu kohta changen asiakkaaks :cautious:

Oon nyt pari kertaa pohtinut, että kun tossa listassa on aikas paljon nimiä, mut vaan murto-osa kirjottelee, et mitähän noille muille kuuluu? :ninja:

Ja kun pelkästään huhtikuu on tuottanut miltei 10 sivua niin tähän jatkoa tekee varmaankin toukokuu, kesäkuussa varmaan uutta listaa?:)

Seuraava tietojenlisäys alkaa varmaan rakenneultrien jälkeen? Tyttölupauksia ja poikalupauksia päivitellään haluaville :love:
Musta vois vaihtaa joka kuukaus uuden kun mä en ainakaan koskaan muista mitä oon lukenu niin pitää selata pitkästi ennenku löytää missä on menossa.
 
@nnipsu! Mulla on ollut ihan alusta asti tosi vahva olo pojasta, mutta nyt se on ihan viime päivinä vähän alkanut kallistua myös tyttöön. Eli ei niin mitään hajua enää. Ja nyt olen myös kovasti miettinyt, haluammeko sittenkään ottaa sukupuolesta selvää ennen synnytystä. :) Mies oli ehdottomasti sitä mieltä, että joo, mutta nyt sekin alkoi arpoa, että mitä jos ei sittenkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Tassuttelija

Yhteistyössä