Hakutulokset

  1. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Joo, ainakin luonnolliseen kiertoon tehtynä voi tehdä peräkkäin. Musta se oli jotenkin lohdullistakin, että heti kun tuli se negan pettymys alkoikin uuden kierron oviksen seuraaminen ja negasta 2-3 viikon päästä oli taas siirto ja uusi mahdollisuus. Toki luonnollisessa kierrossa joutui myös...
  2. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos nälkäkommenteista! :) Ehkä se tosiaan liittyy verensokerin heittelyyn, kun normaalisti nälkä ei mulla siihen vaikuta ja olen aina ihmetellyt niitä, jotka ei nälkää kestä. Tämä on ollut vielä erityisen tuskallista siksi, että olin tämän viikon ulkomaan työreissussa enkä ole pystynyt itse...
  3. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    En halua vielä mihinkään odottajien ryhmiin, kun eka tuoresiirtoplussa meni keväällä kesken ja pelkään, että sama tapahtuu tässä PAS-plussassakin. Pakko nyt kuitenkin kysyä, että onko muilla ollut alkuraskaudessa ihan jäätävä (!) nälkä? Siis että vaikka on tunti sitten syönyt ison aterian niin...
  4. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ellinoora38, mullakin näkyi ekassa ultrassa yht. 7 ja olin pettynyt. Lopulta punktiossa saatiin kuitenkin 12 munasolua, joista 11 kypsää, ja näistä tuli 8 hyvää kolmepäiväistä alkiota. Käsittääkseni "yleistavoite" ekassa IVF-hoidossa on 10 munasolua, joten ainakin siihen nähden tämä määrä oli...
  5. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ellinoora, se tarkoittaa siirretyn alkion ikää, eli siirrettiinkö esim.5-päiväinen blasto. Tervetuloa joukkoon!
  6. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nipsu, mulla ainakaan ei ole mitään välikiertoa. Eli keskenmenon jälkeen kun alkoi eka normikierto niin siihen tehdään PAS.
  7. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Aislinn, en varmaan itse uskaltaisi, vaikka ehkä riskit on kuitenkin pienet.
  8. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Shelterme, voisin kuvitella ettei ole niin kovin tärkeää, mikä päivä on kp1, kun eikös siirroissa kuitenkin tärkein tieto ole se, milloin on ovulaatio, ja se taas tsekataan folliultrassa ja ovistesteillä? En ole siis itse vielä ollut passissa, joten tämä on pelkkää päättelyä.
  9. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tervehdys! Olen joskus lähes 3v sitten ilmoittautunut johonkin yrittäjien ryhmään täällä, mutta sittemmin taustaillut epätoivoisena näissä lapsettomuus-ryhmissä. Alkuvuodesta päästiin ekaan IVF-hoitoon ja epäuskoksemme saatiin heti tuoresiirrosta plussa. Ikävä kyllä nyt juuri 12. viikon...
  10. J

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Täältä taustalta huutelen... Oli niin osuvia kommentteja teillä, että pakko kompata: työstä käy! Meilläkään ei oo luontaisesti mikään "15 lemmentekoa kuussa" -tahtia, joten saa ihan tosissaan tehdä töitä, että oviksen tienoille sais edes 2-3 kertaa osumaan. Ja välillä todellakin tuntuu, että mun...
  11. J

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tervehdys! Ilmoittaudun varovaisen toiveikkaana taustailijoiden joukkoon ja samalla toivon, että voin muutaman kuukauden sisällä ilmoittautua oikeaksi "yrittäjäksi". Karmaa peläten en sitä vielä uskalla tehdä, kun varsinaista "päätöskeskustelua" ei miehen kanssa olla käyty, mutta toiminta on...

Yhteistyössä