3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

@SannuB kyselit, kenellä on kierto alkanut heitellä, kun alkoi yrittää lasta, niin täältä löytyy myös yksi. Täällä yritys alkoi 8/2016, ja syksyllä tuli kaikki lukemat 23 ja 27 väliltä, kun normaalikierto on 25. Mulla oli lisäksi rautalääkitys heinäkuun ja syyskuun välillä, niin tuntui menkkojen alun veri muuttuvan. Epäilin jopa saaneeni kemiallisia raskauksia, kun menkat oli myöhässä (kaksi päivää peräti ;)), mutta en muista, että koskaan olisi ollut mitenkään normaalia runsaampaa vuotoa.

Syksyllä olin vielä niin rautahermoinen, etten koskaan testannut. Nyt keskenmenon jälkeen on ollut kahdet menkat, ja tokat tuli jo 25 päivän kierrolla ja nyt epäilen että tulee 24 päivän kierto. Tai siis toivottavasti jäävät tulematta kokonaan! Mut nyt olin varsinkin noiden toisten menkkojen jälkeen huolissani limakalvon muodostumisesta, niin yritän nyt sillä Gelèe Royalella lääkitä sitä. Ens kiertoon ajattelin kyllä varata gynekologille ajan. Jos sitä maanantaina soittaisi ja varaisi?!

Ja laitetaas loppuun ne tiedot taas, vaikka eipä tässä mitään, tasaista puksutusta eteenpäin, kp 16/25 ja dpo 4 luulisin. Ihan peräti yksi hyvä talletus ja 0 huonoa...:ROFLMAO: Testailen joskus ensi viikonloppuna, vapun takia ;)
 
@Sano Pirkka eipä se kuule helpota vaikka testejä ois ostanutkin :LOL:

Täällä nimittäin tikuteltu huolella jostain kp9 asti. Yli viikon oli ihan tasavahvaa viivaa ja mitä nyt tuolta himotestaajien kuvista oon katellut niin varmasti jokaikinen ois ovisplussaksi siellä luokiteltu. En edes viitsinyt googlata että mitäs se sitten tarkottaa, tuskin mitään hyvää. Nyt sitten kuitenkin eilen ja tänään ollut vähän haaleampi viiva (meen vissiin jossain kp 26-28 kieppeillä) joten toivo elää että jotain toimintaa kropassa olis. Mies tuli vasta eilen reissusta joten tässä kierrossa nyt mahdollisuudet jokatapauksessa olemattomat.

mä päätin että lopetan tän tikuttamisen nyt tähän. Ei kestä hermo. Meen sitten syksyllä gynelle varmaan vasta kuulemaan totuuden. Jotenkin haluan elää vielä pilvilinnoissani että kaikki hyvin ja tässä nyt vaan kestää vähän kauemmin kuin oletin. Kesää vasten en haluais tietää että oon täysin lisääntymiskyvytön tms.

Käyn lukemassa teidän kuulumisia kyllä mutta varmaan omalta osalta vähän hiljaiseloa nyt ettei pää poksahda.

Tsemppiä kaikille, lisää plussia kiitos, hiljanen alkuvuosi ollut!!(y)
 
Turhaa sitä on gynelläkään käydä kun ensimmäinen kysymys on varmaan "kuinka monta kertaa on seksiä ovulaation ajankohtana". Hmm...useimmiten kerran, jos hyvin menee niin kaksi.

Vielä jaksaa huutonaurattaa.
Tämä on niin totta! Ajattelin, että tää kierto olis nyt the kierto, et päästään kunnolla yrittään. Mut mut... Uusi arki on vienyt musta kaikki mehut, joten yhteen kertaan jäi. Ja sekin ehkä 2 pv ennen ovista. :poop: Kerroin miehelle hyvissä ajoin potentiaaliset päivät, jotta hän voisi myös yrittää luoda näitä "romanttisia" hetkiä. Mut ei. Siksi välillä tuntuu, et tää on pelkästään mun projekti, vaikka hän sanoo haluavansa perheenlisäystä. :unsure:

Noh, ei pitäis ottaa paineita, koska se tuskin helpottaa tätä hommaa yhtään. Mietin, että toi kierron heittelykin voi johtua stressistä, mitä tässä muutosten ja reissaamisen keskellä on ollut. Tää kaikki on vaan tosi hankalaa ihmiselle, joka haluaa kaiken heti tässä ja nyt!! Että jos jotain, niin kärsivällisyyttä tässä kyllä oppii! :LOL:

Olisko kellään mitään kivoja uutisia kertoa?
 
No en nyt kivoista uutisista tiedä, mutta tulen silti höpöttämään. Kävin omakannassa katsomassa tietoja. Meillä luki lähetteessä, että meillä on ollut yhdyntöjä 6-11 per kierto! Ja ajoitettu ovulaation aikoihin! En taatusti ole kyllä noin sanonut...:LOL: Onko edes mahdollista ajoittaa 11 yhdyntää ovulaation aikaan?! Kolme kertaa päivässä kenties? Tästä revittiin meillä kyllä hupia useaksi päiväksi. Ollaan oikea kanipariskunta:ROFLMAO:

Oikeasti meillä yritetään ehkä 5 kertaa kierrossa, noin joka toinen päivä otollisten päivien ajan. Joo, ihan tylysti kalenterin mukaan, huvitti tai ei. Mä ilmotan millon ois syytä aloittaa ja kyllä aika hyvin molemmat pitää huolta, että hommat tulee tehtyä. Välillä on oikein kivaa, mutta välillä käy kyllä ihan työstä.

Mites te muut?
 
Meillä luki lähetteessä, että meillä on ollut yhdyntöjä 6-11 per kierto! Ja ajoitettu ovulaation aikoihin!
Olisiko tässä jokin "kiero ajatus", että jos siinä lukisi vaikka se meidän huushollin mukaan 1-2 kertaa ovulaatioviikolla, niin se avun saaminen / syiden tutkiminen olisi lähinnä kehoitus, että koittakaa nyt ensin vaikka harrastaa seksiä. Sillä niitä lapsia tulee.

Mä nyt ajattelin varata ajan pimppalääkärille. Mutta koska joudun varaamaan ajan itse yksityiselle, niin mistä tiedän mennä oikealle tohtorille? On gynekologia, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäriä, gynekologian erikoislääkäriä, lapsettomuustutkimuksiin perehtyneitä... Ja riittääkö 20 minuuttia?
 
Viimeksi muokattu:
@Sano Pirkka, noi kaikki sun mainitsemat on gynekologeja, kaikki käy. Joillakin firmoilla lääkärin nimeä klikkaamalla löytyy lista kiinnostuksen kohteista, voithan sen perusteella valita sellaisen lapsettomuudesta kiinnostuneen. Mä kävin privaatisti sellaisella gynellä, joka ei niin näitä lapsettomuusasioita harrastanut, niin hän teki lähetteen julkiselle eikä hoitanut itse sen enempää. 20 min riitti, ultratakin ehdittiin. Jos menee lapsettomuuteen perehtyneelle, niin on mahdollista saada tutkimukset privassa nopeammin. Jos jotain hoitoja haluaa privaatissa, niin kannattaa mennä ihan lapsettomuusklinikalle, esim Felicitas.

Mä tulin just toisesta follikkeliultrasta. Siellä olikin ovulaatio tapahtunut, mun kierrossa ennätysaikaisin, n. kp 16! Odottelin sitä vasta ens viikonlopulle! Nyt istun parkkiksella täpinöissä... nyt olis kerrankin normaalin mittainen luteaalivaihe ja alkiolla aikaa kiinnittyä... munhan on siis aivan pakko olla raskaana nyt. Soitin jo kotiinkin, että ihan varmasti näin on. Kohta varmaan oksennan, kun eikö raskaana ollessa kuulu niin tehdä. Tänään on väsyttänyt, varma raskausoire!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamushka32
27.4.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto


Toukkahaave87...29v......kp 96/29..............yk 4..........terolut
Ingaliini................31v......kp 63/27-28.........yk 1...........luomu
IinesAnkka82.....34v...... kp 33/29-42..........yk 4...........luomu
Ihanapa...............28v......kp 29/29-31.........yk 8..........luomu
Miinula................32v......kp 20/29...............yk 13.........luomu
Maaria1980........37v......kp 20/25...............yk 2/7........luomu
SannuB...............33v......kp 18/26-28...........yk 4.........luomu
hill4.....................36v......kp 9/26-29............yk 6..........luomu
Mamushka..........32v..................................yk5...........luomu
Sano Pirkka........33v..................................yk 7...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Lallastiina


Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017:
Sinikukkanen......34v..........yk 18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............7.2. luomu (tuulimuna)
Avokado83.........34v.....ya 01/16….........19.2. luomu
Taaartsan............35v......yk 2..................6.4. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Täältä taustalta huutelen... Oli niin osuvia kommentteja teillä, että pakko kompata: työstä käy! Meilläkään ei oo luontaisesti mikään "15 lemmentekoa kuussa" -tahtia, joten saa ihan tosissaan tehdä töitä, että oviksen tienoille sais edes 2-3 kertaa osumaan. Ja välillä todellakin tuntuu, että mun oma projektiko tämä on, mutta varmaan oma vika, kun en oo miehelle kauheesti viittinyt oviksesta puhella, ettei sille tuu suorituspaineita :D Yritetty on heinäkuusta lähtien, ja ehkä tässä kierrossa ekaa kertaa oli oikeasti esimerkillinen määrä ja ajoitus touhuille. Nyt kyllä sanoin miehellekin, että ma-to on the aika ja näköjään sekin yritti tsempata, vaikka työpäivien iltana ois molemmilla ehkä ihan muut jutut ku lempimiset mielessä. Että jos joskus tärppää, niin ei tuu kyllä tätä yrittämistä ikävä! Ehkä jos joskus toista lasta sais yrittää, niin sitten osais ottaa vähän rennommin..?
 
Kävin kurkkimassa josko ois ollut jollain jo vapun kunniaksi uutisia :)

Täällä ihan varuiks tehty tänään nega vaikka oletan että kierto taas sen 42pv jolloin menkat vasta viikon päästä tulossa. Mutta voipa kiskoa skumppansa alas hyvällä omallatunnolla..

Mä oon epäillyt että oisko meillä vähän "päinvastainen" ongelma ton lempimisen suhteen.. Jossain mainittiin ettei liian useinkaan pitäis hommailla etenkään oviksen aikoihin, tavara ei oo kenties niin laadukasta? Meillä on viel tää muutaman vuoden seurustelun huuma selkeesti päällä kun on niin aktiivista :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mamushka32
Ei oo uutisia ei, siitä huolimatta railakasta vappua kaikille!

"Kiva" kuulla, etten ole yksin näiden paneloinnin ajoitusongelmien kanssa. Meillä on selkeästi ollut tässä myös kommunikointiongelmaa siitä, että mies ei ihan tiennyt, että kuinka pieni se optimaalinen aika onkaan. Joten tämän suhteen on nyt valistusta tehty :LOL:

Mä kiskasin perjantaina ihan kunnon kännit, että jos siellä jotain on mukana, niin se on marinoitu kuoharilla. Ei ollut tarkoitus, mutta oli niin hauskaa, että lipsahti kännin puolelle. Eilen oli sitten olo -> :poop: ja tänäänkin vielä ihan tarpeeksi nuutunut, että vappua juhlin ihan kotisohvalla.

Tänään dpo9 (kp 21/26) ja en oo kauheasti ehtinyt kytätä oireita. Tissit on kipeät ja vko laskennallisesta oviksesta tuli ruskeaa ja veriviiruista vv:tä. Mutta jos muistatte viime kierron oireet, niin näistä nyt ei jaksa kauheasti innostua. Testit TIETTY kuumottaa kaapissa, mutta jos nyt tuonne dpo12 jaksaisi venailla...

Lähipiiristä tuli tällä viikolla yksi raskausuutinen, iloinen heidän puolesta ja se luo myös uskoa itselle, kun vielä meitä vanhempi pari kyseessä ja ensimmäinen lapsi heillekin :)

Mites @Miinula, onko oireita? Koska pääset testailemaan? Entä @Maaria1980, testasitko vapun kunniaksi?
 
Viimeksi muokattu:
Heipat ja hyvää vappua kaikille tasapuolisesti!
Täällä huomenna vapun kunniaksi kp100, en tiiä itkeäkö vai nauraa?! Alkuviikosta tuli myös aika TAYSiin tutkimuksiin ensikäynnille. Ensin tuli masennus, että tää homma ei tosiaan nyt mee helpon kautta. Siitä kuopasta kun nousin, niin tajusin, että homma ainakin etenee piakkoin.
Joten vapun ja asioiden etenemisen kunniaksi tänään kuohuvaa!
 
Moikka ja hyvää Vapun päivää!

@SannuB juu, täällä testattiin nega lauantaina. Testaan ehkä huomenna tai ylihuomenna riippuen siitä, kuinka hereillä sitä on vessaan mennessä, ja tietty siitäkin riippuen ehtiikö menkat alkaa.

Kirjoitin toiseen ketjuun, että rinnat on olleet oikealla tavalla turvonneet, mutta eilen tuntui se oire katoavan saunoessani. Mahan kipuilua ei ole ollut ennen kuin tänään, mutta ei ole näkynyt punaista paperissa. Tänään kp 24/25 ja dpo 12.
 
  • Tykkää
Reactions: SannuB
Ja kp 1/25 täällä, ja vaihtui yk 3 tai 8 (km). Jäi 24 päivän kierroksi, kuten arvelinkin. Ei ole niin paha pettymys kuin viime kerralla. Mietin jo mahdollisia seksipäiviä :ROFLMAO: että jos kerrankin saisi edes jonkinlaiset talletukset (huomatkaa monikko).
 
@Maaria1980, pahoittelut. On ärsyttävää, miten sitä aina saa itsensä kuvittelemaan kaikenlaista. Ei päästy täällä testailuun asti. Itse asiassa oon tehnyt raskaustestejä viimeks viime kesänä, mutta silti joka kierrossa päätän kalenterista päivän, jolloin sen tekisin. Ja ikinä ei sinne asti päästä. No säästyypähän rahat :sneaky:

Koko viime viikon oli alavatsa kipeä kuin vatsalihastreenien jäljiltä, ja olin ihan varma... Mieskin rupes lähettelemään kaikkia " my wife is pregnant"- meemejä, kun sain varmuudellani senkin innostumaan. Ja sitten kp23 alko vuoto. Ei nää nyt mitkään kunnon menkat vielä ole, mutta mietin, että voisko noin lyhyestä kierrosta tulla niukempi vuoto? Ärsyttää, kun pitäis soittaa kp1 sairaalaan aukkaritutkimukselle aikaa ja en tiiä pitääkö tää nyt laskea loppukierron runsaaksi tiputteluksi vai alkukierron niukiksi menkoiksi.

Äh. No kivojakin asioita tapahtuu onneksi. Ystäväni teki plussatestin, hällä oli seitsemäs alkionsiirto menossa. Huisia, nyt vaan toivotaan että pysyy kiinni!
Ja toinen ystävä, jolla myös IVF taustalla, pyysi meitä kummeiksi tulevalle lapselleen! Äkkiseltään vois kuvitella, että lapsenteko-ongelmat tarttuu o_O

Mites @SannuB, joko pian on testipäivä? Ja varasiko @Sano Pirkka gyneaikaa?
 
Moikka taas!

Tässä ketjussa en vielä kertonutkaan, että varasin sitten gynekologille ajan ja tänään aamupäivällä siellä kävin. Olen kyllä tyytyväinen käyntiin, vaikka valitsin vaan paikan ja sukupuolen perusteella lääkärin itselleni :whistle: Olen tosi tyytyväinen käyntiin. Limakalvo oli ihan ok, molemmat munasarjat normaalit, pieniä myoomia löytyi, mutta ne eivät vaikuta näihin haaveisiin. Suurin oli 16 mm halkaisijaltaan, ja muidenkin mitat laittoi ylös varmuuden vuoksi. Yhteensä siis 3 kpl näitä. :eek:

Perjantaiaamuna käyn fsh-verikokeessa, silloin siis kp 4. Jos tuo ei ois käynyt, niin sitten oisin voinut käydä jo kp 3. Ilmeisesti siksi kp 4 parempi, kun eilen menkat starttasi vähän hitaasti. Jos tuo arvo näyttää normaalilta, niin voidaan "jatkella harjoituksia" tämän vuoden loppuun, ja jos ei siihen mennessä ole (kestävää) plussaa tullut, niin sitten kunnalliselle puolelle jatkotutkimuksiin. Ja siis sitä, että se keskenmenoon päättynyt raskaus alkoi suht nopeasti (8->12/2016), gyne piti siis lupaavana. Ja tuli myös miehen ylipaino ja todennäköinen metabolinen oireyhtymä puheeksi :(

Sori, oli tarkoitus kommentoida muidenkin juttuja, mutta mun täytyykin ruveta tekemään lähtöä nyt. Taidan siis laittaa lähiaikoina vielä toisenkin viestin.
 
Täällä myös @Maaria1980'n mainitsemat tulevat talletukset mielessä. Vaikka ei siis ole menkat edes alkanut. Enkä ole myöskään testannut, vaikka sanoin että yritän malttaa dpo12, joka mielestäni tänään. Mulla on huomenna työmatka, joten en halua siksi vielä pissiä tikkuun. Pitää olla skarppina siellä.

Miehelle lupasin, että testaan lauantaiaamuna, jos menkat ei ehdi ensin. Pari kertaa sohvalta noustua on tehnyt tosi kipeää oikealle nivus/alavatsan tienoolle, joten tiiätte varmaan, et taas toiveet nousee. Mut tää kierto oli niin surkea talletuksien osalta, et realisti mussa sanoo, että älä nyt nainen viitsi kuvitella...

Kävin lueskelees muutamaa muuta ketjua ja niissä oli plussa-aaltoa ilmoilla, ehkä se siirtyisi tänne meillekin pikkuhiljaa. Antaa pirulainen odottaa yhtä kovaa kuin Suomen kevät.
 
4.5.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto


Toukkahaave87...29v......kp 104/29..............yk 4..........terolut
Ingaliini................31v......kp 70/27-28.........yk 1...........luomu
IinesAnkka82.....34v...... kp 40/29-42..........yk 4...........luomu
Miinula................32v......kp 27/29...............yk 13.........luomu
SannuB...............33v......kp 25/26-28...........yk 4.........luomu
hill4.....................36v......kp 16/26-29............yk 6..........luomu
Ihanapa...............28v......kp 5/29-31...........yk 9..........luomu
Maaria1980........37v......kp 3/25...............yk 3/8........luomu
Mamushka..........32v..................................yk5...........luomu
Sano Pirkka........33v..................................yk 7...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Lallastiina


Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017:
Sinikukkanen......34v..........yk 18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............7.2. luomu (tuulimuna)
Avokado83.........34v.....ya 01/16….........19.2. luomu
Taaartsan............35v......yk 2..................6.4. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Terve vaan, oon käynyt täällä kurkkimassa muttei ole oikein ollut mitään asiaa.
Tänään mentiin taas gynelle, mä kyllästyin niin siihen kystalääkkeen aiheuttamaan olotilaan (jatkuvasti sellanen ahdistava täysi maha -olo, mieli maassa jne.) ja ajattelin käydä tsekkaamassa onko mitään edistystä tapahtunut. No mitään kystaa ei enää löytynyt, joten voin jättää lääkkeet pois, jee :). Nyt sitten vaan oikeita menkkoja odottelemaan, että saadaan uus yrityskierros käyntiin.

Peukkuja @SannuB, että tulee plussa testiin! Ja @Miinulalle kans, että vuoto eli oliskaan menkat vaan tuliskin plussaa testiin. @Maaria1980 ja @Ihanapa (n) uudesta kierrosta.
 
@Lallastiina : satuin huomaamaan, että taustalainen Evangelina perusti tammikuisten ryhmän, ja hän on siis juuri plussannut. En tiedä kumman kuun puolella.

Ja mun yrityskierrot oli listassa jääneet edellisiksi, yk 3/8 nyt. Olisihan nuo pienemmät lukemat kivemmat. ;)

Ja vielä, edelleenkin lyhyet menkat km:n jälkeen. Kolmannet menkat tietysti vasta, mutta kun pitää olla niin kärsimätön. Kesti noin kaksi päivää, tosin tänä aamuna sain pari kertaa verta paperiin, jos ne starttaa vielä uudestaan? Gyne sanoi, että ihan normaali limakalvo oli kierron 2. päiväksi (3 mm). Normaalisti mun menkat kestää jonkun 5-6 päivää, ja loppu on kyllä ärsyttävää tuhrua, mistä ei nyt ole tarvinnut kärsiä.
 
Täällä uusi vauvahaaveilija moi! Oon jonkin aikaa seuraillut keskustelua ja nyt uskaltauduin kirjoittamaan. Kovin on ristiriitaiset fiilikset, innostus ja malttamattomuus (ikäkin painaa päälle) on kovia ja siksi oon yrittänyt hillitä itseeni, olla stressaamatta, keksiä mukamas jotain muuta ajateltavaa...ei oo oikein onnistunut :LOL: Malttia siis kaipailisin kilokaupalla. Nyt yk 3, kp 6/30-35?, viime kierrossa ilmeisesti kemiallinen. En listaudu ihan vielä :geek:

Paljon plussatuulia kaikille täällä! :love:
 
@Miinula Tänään 26/26, en testannut. Viime kiertohan mulla oli 25, joten voisko ajatella et olis jo 26/25 :LOL: Toiveikas much?? Mua harmittaa enemmän se negan näkeminen, kuin menkkojen alku, niin siksi venytän. Vähän on sellaista oloa ilmassa, että kyllä ne sieltä alkaa vielä tänään. Jos ei, niin huomenaamulla lupaan testata. Ja jee @Lallastiina, ihanaa, että pääsette taas yrittään! Olispa sillä kystalääkkeellä jotain hedelmällisiä jälkivaikutuksia!

Tervetuloa mukaan @Shona! Malttia ei täällä kyllä ole tarjolla, mutta vertaistukea senkin edestä! Saako kysyä, että paljon sulla on ikää, kun sanoit että painaa päälle?

Ajattelin, et meen gynelle ensi kierrosta. Olisko kp10 sillain sopiva, jos ajattelee, et haluais mahdollista ovista nähdä ultrassa? FF:n arvio on, et se olis kp12 ja ainakin parissa kierrossa se on tuntemusten mukaan pitänyt ihan ok paikkansa.
 
Kiitos @SannuB! Ikää on 34 v ja miehellä muutama vuosi enemmän. Koskaan aikasemmin en oo ollut raskaana, e-pillerit ollu mukana aikalailla koko aikuisiän. En tiiä yhtään millaset mahikset voisi olla, oon ajatellut, että just iän takia vois tulla kaikenlaista hankaluutta (n) Kamalaa elää epätietosuudessa :ROFLMAO: Oon asennoitunu siihen, että ongelmia voi tulla, mutta silti odotukset on (liiankin?) korkeella. Viime kierron kemiallinen sai niin innostuun ja sit rytinällä alas...
 
Posin kautta @Shona, sun keho on kuitenkin osoittanut toiminnan merkkejä. Mutta ymmärrän, että tuollaisesta tullaan rytinällä, kun toiveet nousee. Pitää vaan jaksaa uskoa ja luottaa, että oma keho tekee parhaansa :) Samaa mieltä olen tuosta epätietoisuudesta, se on ihan pyllystä!

Pahoitteluni @Sano Pirkka negasta, kyllä se aina kirpaisee. Toivottavasti saat viikonloppuna fiilistä parannettua. Toisaalta, jos ei ole punalippua, on toivoa vielä.

Vielä vähän omaa. Tajusin äsken, että tänään on jo dpo14 (ei todettu testeillä), joten tota noin, olis tosiaan pitänyt testata aamulla!!! Nyt oon ihan hermoraunio, mutta en halua testata päiväpissasta. Ja ravaan kyllä koko ajan vessassa, kun tuntuu et menkat alkaa, mut ei oo näkyny. Yleensä mulla siis alkaa vuoto ja sit iskee ihan kamalat menkkakivut, nyt kipuja mut ei vuotoa. Oispa tää nyt sitä itseään <3
 

Yhteistyössä