Hakutulokset

  1. stillnobaby

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mulle voi päivittää plussan! :love: YK3 ei koskaan alkanu. Raskaustesti oli puhtoinen nega päivänä jolloin tätin piti tulla, nyt 2 viikkoa täti poissa. CB:llä raskaana 2-3! :love:
  2. stillnobaby

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mun elämä heitti nyt vähän härän pyllyä ja nyt menkat oli 2 viikkoa myöhässä ja aloin olemaan tosi väsynyt, tissit niin kipeet että kohta räjähtää ja kappas olin sittenki raskaana. :love:
  3. stillnobaby

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Ei ollu tämä kierto se the kierto. Hajosin hetkeksi, mutta muutaman viikon päästä olen taas "raskaana" :D :D jaan teille sitten oirekirjoa, pääsette hahmottamaan mun orastavaa sekoamista :D
  4. stillnobaby

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mäkin voisin liittyä teän joukkoon. Koko ketjun lueskelin läPi :D YK 3 lähtee pian käyntiin. Tänään kp25/26-28. Oviksen bongasin tuntuman mukaan niin DPO:t jää näin aluksi päivittämättä, kun tarkat oireetkin/päivä uupuvat. Päivitystä: Nyt kp 27/26-28, testi edelleen tekemättä (sydän särkyy ku...
  5. stillnobaby

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moi kaikille! Olen uusi täällä. Ikää 27 v, mies 32 v. YK 3 lähtee käyntiin piakkoin, nyt mennään kp25/26-28. Aiemmin ehkäisynä kortsu. Oviksen oon bongannu "tuntumalla", seuraava kierto tikutetaan. Haave esikoisesta valtavan suuri, plussaa en koskaan testiin ole onnistunut saamaan. Aiemmassa...

Yhteistyössä