Hakutulokset

  1. W

    Pukukoodi "tumma puku", etikettiapua!

    Oikeasti se kai menee niin, että iltapuku (eli nilkkoihin asti) olisi virallisesti oikea valinta. Kysele vähän mitä muut meinaa pistää, niin et ylipukeudu.
  2. W

    Patterin aiheuttama tummentuma, miten pois?

    Kylppärissä, melkein jokaisessa tän kaupungin asunnon kylppärissä on tuollaiset seinät. Ja se on varma, ettei vuokranantaja tee seinälle yhtään mitään, kun on vain esteettinen haitta.
  3. W

    Patterin aiheuttama tummentuma, miten pois?

    Kaupungin vuokrakämppä, eipä voi paljoa vaihdella. Se on siis sellaista pinnoitettua metallia se seinä, ohutta ja kopisevaa ja päällä muovin tuntuinen pinnoite. En kyllä tajua, miksei voi laittaa kaakeleita....
  4. W

    Patterin aiheuttama tummentuma, miten pois?

    Seinä on sellaista muovipaneelia, ei kai siihen voi päälle maalata?
  5. W

    MIKSI mieheni on niin saamaton nykyään? Onko muitakin? LUKEKAA!

    Oisko tuo ensimmäinen muutettava asia. Ei miehes välttämättä huomaa, miten uhmaat jatkuvasti terveyttäs kun vaan teet ja teet.
  6. W

    Suuttuiko mun mies aiheesta?

    Joopajoo. Edelleen: kyse ei ole siitä että pitäisi mennä just nyt töihin. Vaan siitä että ap ainakin vaikuttaa ajattelevan asiat kovasti oman napansa kautta. Minä lykkäsin lapseni osa-aikaiseen hoitoon yksivuotiaana, muuten olisi lähes valmis tutkinto valunut hukkaan. En ole yhdessä lapseni...
  7. W

    Suuttuiko mun mies aiheesta?

    Tai mitä jos se toinen hoitaisi asian niin, että toinenkin olisi tyytyväinen? Suunnittelisi hyvissä ajoin, miten aikoo opiskeluaikanakin osallistua perheen elättämiseen. Esim ilta/viikonlopputöillä tai opiskelemalla osa-aikaisesti. Tai ottamalla ne säästöt käyttöön. Jotenkin vaan vaikuttaa...
  8. W

    Suuttuiko mun mies aiheesta?

    Huoh. Mä tarkoitan koko ajan tota sun asennetta. Että mikään mieheesi liittyvä ei kuulu sulle/sun vastuulle/sun maksettavaksi. Onko asenne sellainen vain nyt, vai jatkuuko sama kun menet töihin. Onko teillä kenties omat ruokahyllytki, ettei vain mene sekaisin, kumpi on mitäkin ostanut? En...
  9. W

    Suuttuiko mun mies aiheesta?

    Itseasiassa, KYLLÄ! Sä et voi vaatia miestäsi elämään ilman telkkaria, lehtiä, viihteellä käymistä, autoa jne. vain siksi, että sinä et niitä vältämättä kaipaa. Samoin miehesi velat ovat osa perheenne taloustilannetta, joten et voi täysin sanoutua irti niistäkään. Tietenkään sun ei tarvitse...
  10. W

    Suuttuiko mun mies aiheesta?

    Ei tarvitsekaan, mutta kun ap kivenkovaan väittää maksavansa puolet perheen elämisestä.
  11. W

    Suuttuiko mun mies aiheesta?

    Ap, mä olen varma siitä, että miehesi ei suuttunut tuon tietyn työpaikan takia. Sun asenteesi se on, missä vika piilee. Heti ekalta sivulta asti olet toitottanut, että auto-ei kuulu mulle, miehen lainat-ei kuulu mulle, MINÄ en katso telkkaria-ei kuulu mulle... Mies maksakoon, tehköön, menköön...
  12. W

    Suuttuiko mun mies aiheesta?

    No, itse en ehkä luonnehtisi yhden lapsen kotiäitinä olemista "raa'aksi duuniksi". Mutta kukin näkee sen miten haluaa. Tarkoitin kommenteillani niitä, jotka ovat sitä mieltä, että vaimo saa ihan itse päättää, mitä tekee ja milloin. Kun ei se nyt ihan niin kuulu mennä. Tietenkään toinenkaan...
  13. W

    Suuttuiko mun mies aiheesta?

    Niinpä! 60 vuotta sitten olisikin ollut ihan normitilanne, että mies hankkii sen elannon ja vaimo on kotona lasten kanssa. Nyt 2000-luvulla pariskunnan pitäisi päättää asioista yhdessä, eikä ole itsestäänselvää, että vaimo voi päättää kaiken lapsiin liittyvän. Naiset usein haluaa kuoria kerman...
  14. W

    Suuttuiko mun mies aiheesta?

    Okei. Tarkoitinkin normaalitilannetta. Teillä sellainen ei selkeästi vallitse.
  15. W

    Suuttuiko mun mies aiheesta?

    Kuulostaapa oudolta lauseelta... Eikös vanhemmat muutenkin vie ja hae vuorotellen lasta. Ja "joutuisi hoitamaan"... auts!
  16. W

    Aika epäonnistuneeksi tuntisin itseni, jos en laskujani pystyisi maksamaan ja säästämään

    Mitä väliä sillä on, opiskeleeko ennen lapsia vai niiden aikana? Samat tuet opiskelijalle kuuluu joka tapauksessa ja musta jos jotkut, niin opiskelijat voivat hyvällä omallatunnolla nostaa tukensa, ainakin tekevät töitä rahojen eteen. Mä tein lapsen kesken opiskelujen, enkä mä sossusta rahaa...
  17. W

    voiko vähän alle kolmevuotiaalla olla kasvukipuja?

    Ihan hyvää hyvyyttäni korjasin :flower:
  18. W

    voiko vähän alle kolmevuotiaalla olla kasvukipuja?

    Kiitokset vastauksista! Ja tuota kylmägeeliä käyn hakemassa heti huomenna :flower:
  19. W

    voiko vähän alle kolmevuotiaalla olla kasvukipuja?

    Tai siis varmaan voi, mutta minkälaisia ne on? Tyttö on päivisin pirteä ja reipas, liikkuvainen ja kaikki ok. Tosi usein kuitenkin alkuyöstä tai pahimmillaan pitkin yötä herää ja valittaa, että jalka on kipeä. Aina ei ole sama jalka, mutta aina näyttää polven ja säären aluetta. Aluksi ajattelin...
  20. W

    Vanhimman tytön kanssa välit poikki!!!

    Mä valehtelin teininä mun kavereille pari kertaa että mun isä on lyöny mua.Vaikka isäni oli oikeasti tosi hyvä isä, samoin äitini oli hyvä vanhempi. Mulla vaan oli teininä niin paha maailmantuska ja kauhea olo, että keksi tuon ja oikein hankkiuduin muutenkin ikäviin tilanteisiin, että olisi...

Yhteistyössä