Hakutulokset

  1. V

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Pepille paljon onnea! :heart: Ja Summerille :hug: Meillä on vihdoin ja viimein saatu rakennusprojekti lähes valmiiksi, muutama viikko sitten muutettiin. On aivan ihanaa kun on tilaa! :) Ollaan kaikki kotiuduttu tosi hyvin, varmasti on auttanut ettei muutettu ihan uuteen asuntoon vaan melkein...
  2. V

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    summer81 Osannotoni, olen todella pahoillani :'( Yksi pahimmista mitä vain voi käydä. Paljon voimia sinulle ja lapsille :hug:
  3. V

    ~ toukokuun toivotut 2008 kevättä rinnassa 2011~

    Kiitokset Jossulle uudesta pinosta! :flower: Joa tykkää kovasti tehdä kaikkea itse ja noin 20 palan palapelejä tekee ilman apua ja on niissä tosi hyvä. Tykkää kans kovasti rakentaa Dubloilla ja Legoilla. Autot on kuitenkin ihan se ykkösjuttu. Meillä ollaan oltu kuivia viime vuoden lopulta...
  4. V

    ~ Toukokuun toivotut 2008 JOULUKUUSSA 2010~

    Repa :'( Osannottoni :hug:
  5. V

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Iso :hug: kaikille tarviseville! Mul on niin kiire koko ajan et en ole tänne ehtiny pitkään aikaan, mut en taida valitettavasti olla ainoa :ashamed: Tosi kiva kuitenkin lukea muiden kuulumisia! Me ostettiin tontti ja aletaan täs lähiaikoina/vuosina rakennuttaa taloa :eek: Ihan hirvittää...
  6. V

    ~TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2010 ~

    Me ollaan päästy takisin kotiin! :heart: :heart: :heart: Ihanaa nukkua omassa sängyssä ja pyöriä omissa nurkissa :D LC Me ollaan käyty Lanzarotella Puerto del Carmenissa pari vuotta sitten, odotin silloin Joaa ja esikoinen oli reilu 3-v. Pari viikkoa oltiin ja ihan mukava reissu oli...
  7. V

    ~TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2010 ~

    Majj tosi ikävä kuulla :hug: poika ikäviä juttuja nämä ovat aina :hug: Käytiin lääkärissä ja epäilevät flunssaa vaikka ei ole nuhaa eikä yskää :o Tulehdusarvot olivat koholla. Sairaslomaa sain pojalle /itselle loppuviikon ja pyysivät perjantaiksi takaisin jos ei ole kuumeilu...
  8. V

    ~TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2010 ~

    Tutti on meillä vielä käytössä. En ole viel jaksanut ruveta vierottaa odottelen et päästään takaisin kotiin. Me istutaan tääl sisällä kun esikoinen on kuumeessa. Naapurustossa on ollu muutamalla korkeaa kuumetta ja kovaa päänsärkyä. Epäilevät naapurit et olis se enterovirus/aivokalvon...
  9. V

    ~TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2010 ~

    Onnea Majj :heart: Meil on vaatekokona edelleen pääsääntöisesti 86. Tuntuu et ollaan oltu samassa koossa jo pieni ikuisuus :o Päikkäreitä meil nukutaan noin 1-2h päivä. Kesällä oli muutama päivä kun ei nukkunut ollenkaan ja sen kyllä huomasi illalla. Tarve ainakin viel on unille...
  10. V

    ~TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HEINÄKUUSSA 2010 ~

    Onnea Repalle :heart: Oon jäänyt vähän taka alalle kun ollaan edelleen remppapaossa. Putkirempan piti kestää 6 vko. Nyt on kulunut 8vk eikä todellakaan ole lähelläkään valmista, arvio olis et viel menis parisen viikkoa |O :headwall: Mä haluun takas kotiin!!! |O Meil Joa on vihdoin...
  11. V

    ~TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 KESÄKUUSSA 2010 ~

    Hyvää Juhannusta kaikille! :wave: Me ollaan putkiremppapaossa mun vanhempien luona |O Ollaan oltu nyt parisen viikkoa ja kaipaan kotiin. Olin jo unohtanut mitä on elää kerrostalossa, rapussa missä on useampi lapsiperhe. Meno on kun villissä lännessä tai räjähdystyömaalla :headwall...
  12. V

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA 2010

    Onnea kaikille pienille päivänsankareille :heart: Meil 2-v mitat oli 11kg ja 86cm. Sopivasti menee siellä omalla linjallaan. Neuvola meni muuten vähän niin ja näin kun Joalla oli evvk päivät... Täti yritti tarjoa palapeliä mut poika vaan antoi paloja mulle ja osoitti mihin koloon ne piti...
  13. V

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA 2010

    Nemika :hug:
  14. V

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA 2010

    MsDevil88 Tervetuloa mukaan! Weiss Mukava kuulla teidän kuulumisia pitkästä aikaa! Kiroilua en ole huomannut tai ainakaan kiinnittänyt mitään huomiota et Joa olis mitään rumia sanoja päästelly. Meil on toiminut esikoisen kans se jos hän on joskus sanonut jonkun kirosanan ( en muista et...
  15. V

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA 2010

    Yökyläilyä meil harrastaa vain esikoinen. Hän käy silloin tällöin mun tai miehen vanhempian luona. Pyyntö tulee usein heiltä ja välillä on saanu sanoa et ei nyt kun oli just viime viikolla toisila isovanhemmilla. Mutta Joaa ei ole kertaakaan pyydetty mukaan. Muutaman kerran hän on ollu mun...
  16. V

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA 2010

    Edla&Marmotta&Passi Virkailija katsoi passia ja totes et se on passin tarkastajasta kiinni mut yleensä vaan mainitsevat et seuraavalle matkalle olis hyvä hankkia uus passi tai jotain vastaavaa. Kysyi viel mihin ollaan menossa ja jos pysytään euroopassa niin ei pitäs olla hätää. Jenkkeihin hän ei...
  17. V

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA 2010

    Repa Lapsen täytyy olla mukana siinä passin hakutilanteessa. Meil Joa oli koko sen vajaan viis minsan rattaissa mun vieressä toppavaatteissa enkä edes nähnyt et virkailija olis häntä edes mitenkään ihmeemmin katsellut, alle 12-v ei oteta edes sormenjälkiä. Esikoinen oli mukana kun halusin...
  18. V

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA 2010

    Onnea Jennin Neealle :flower: Edla Saatiin istua siel ja odotella melkein 1½h |O Ei ollu mitään ihanaa puuhaa onneks otin sentään Joalle rattaat niin sain hänet pysymään paikoillaan. Lopuksi kun vihdoin ja viimein pääsin luukulle siinä meni vajaa viis minsaa kun passihakemus oli tehty...
  19. V

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA 2010

    Tällähän minäkin mut ei ole mitää asiaa minullakaan :wave: Kurpitsalle paljon onnea! Summerille pitkää pinnaa vieroitukseen! Edlalle ja neidille pikaista paranemista!
  20. V

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA 2010

    Merika Juu ei! Tulee paljon halvemmaksi shoppailla mekkoja kolmelle kummitytölle kuin omalle kullanmurulle :laugh: Mä tiedän itseni ja vetäisin ihan överit... Oon hullaantunut Hello Kittyyn ja kun en voi itselleni ostaa niin kummitytöt (ja muut kaveripiirin pikku prissessat) saavat pieniä...

Yhteistyössä