Hakutulokset

  1. xnnxik

    Rustolävistyksestä asiaa

    Kerro toki, mitäs tyhmää tässä olen muka tehnyt?:D
  2. xnnxik

    Rustolävistyksestä asiaa

    Hei! Kävin ottamassa liikkeessä (kyllä, lävistysliikkeessä ja neulalla tehtynä) kaksi flat-rustolävistystä. Kipua ei ollut lainkaan ensimmäisen kahden päivän aikana, ei minkäänlaista laiton jälkeen. Nyt kuitenkin korvaa kuumottaa, on punainen ja syke tuntuu koko ajan. Lävistys miltei viikon...
  3. xnnxik

    Nyt kävi tukalle pahasti

    Vedin siis luonnonvaaleisiin hiuksiin KC Professionalin Coffee-tehohoidon. Lopputulos sini-viher-harmaa-musta. Miten tän saa pikaseen pois? Pientä vaihtelua vaan kaipasin... Apua
  4. xnnxik

    Hups... Tuloksena hattara

    Päätin kolmisen viikkoa sitten testata, miltä näyttäisin punaisilla hiuksilla. Kyseessä värjäämätön blondi pohja, käytössä oli Biozellin Chili pepper-punainen sävyte. No, tulos oli pinkki eikä ole edelleenkään lähtenyt pois, haalistunut vain oranssihtavan vaaleanpunaiseksi. Hopeashamppoota ja...
  5. xnnxik

    Apua penkkareihin!

    Kahen viikon päästä olis.. ei oo pitkä matka mikä pitäs kulettaa. Lunta tai mopoautoo ei ole
  6. xnnxik

    Apua penkkareihin!

    Hei! Tarvisin nyt teidän ideoita siihen, millä hauskalla/erikoisella tavalla voitaisiin kuskata meidän rehtori koululle penkkareina?:) Lisäksi jos joku keksii jotain kivoja koristeluideoita niin otetaan ilolla vastaan!
  7. xnnxik

    G: Montako kelloa taloudestanne löytyy?

    Neljä.
  8. xnnxik

    Täällä taas paniikissa..

    Kiitos paljon vastauksesta. Jospa tämä sitten tästä ja valkovuotokin loppuisi... Stressaan silti, yritinpä mitä tahansa, mutta kiitos vinkeistä! Kaikkea hyvää myös sinulle :)
  9. xnnxik

    Täällä taas paniikissa..

    Paniikki iskee jälleen. Yaz-pillerit olleet käytössä kaksi vuotta ja toimineet hyvin. En ole koko käyttöaikana unohtanut yhtäkään ja/tai oksentanut kapselia ulos. Tunnintarkasti otettu. Kuukautiset tulleet ajallaan 3. lumetabletin aikana ja olleet suht runsaat. Nyt muutama kk sitten alkoi outo...
  10. xnnxik

    Hampaassa vihreä viiva

    Ei lähde pesemällä ja en ole varma, onko paikattu. Ei muistaakseni.
  11. xnnxik

    Hampaassa vihreä viiva

    Huomasin, että etuhampaastani laskettuna viides hammas oikealla puolella on saanut posken puolelle oudon vihreän viivan. Hammas on kooltaan suuri, kahdenkin hampaan kokoinen, ja sen puoleenväliin on ilmestynyt vihreä viiva & ikenen vieressä, viivan päädyssä hammaskiveä. Viiva ylettää siis...
  12. xnnxik

    Ihanat naiset, kokemuksia!

    Noniin, eli kertokaa kokemuksia hormonikierukasta sekä ehkäisykapselista? Luotto mennyt e-pillereihin ja aina pelkää ettei muista ottaa, ja jompaa kumpaa näistä harkitaan nyt. Eli: 1. Sattuiko laitto ja paljonko maksoi? 2. Miten vuoto laiton jälkeen, kauanko meni tasaantua & millaista nykyään...
  13. xnnxik

    Paniikki - olenko raskaana?

    Voit olla raskaana. Jo yhden pillerin unohtaminenkin laskee ehkäisytehon siihen pisteeseen, että hedelmöittyminen on mahdollinen.
  14. xnnxik

    Kipua rinnoissa

    Huh ihanaa! Jospa tää sitten ois kans vaan oviksesta ja/tai menkoista.. seuraa nyt tän viikon mitä käy. Se on vaa erikoinen että ainoostaan alhaalta sivuilta kipeät
  15. xnnxik

    Kipua rinnoissa

    Hei! Huomasin, että molemmat rintani ovat ulkoreuniin koskiessa/painaessa kipeät sekä nännit kosketusarat. Kyhmyjä, patteja tms muutoksia en kummassakaan rinnassa ole huomannut. Olen ollut neljä päivää nuhakuumeessa ja todella kovassa yskässä. Lisäksi ovulaationi oli muutama päivä sitten &...
  16. xnnxik

    Epämääräisiä oireita nuorekolla

    Ah, kiitos! Joku tämmönen varteenotettava syy.. Miten tämmösen sytolyysin saa tutkittua ja varmistettua? Loppuuko vuoto tablettihoidolla ja osaatko sanoa, kauanko sitä pitäisi syödä?
  17. xnnxik

    Epämääräisiä oireita nuorekolla

    Eipä se nyt isoa vahinkoa aiheuttanu (y)
  18. xnnxik

    Järkyt tissit

    Jos tahtoo mahdollisimman halvalta näyttää, niin mikäs siinä. Bikinikierros on silti erikseen
  19. xnnxik

    Naiset ja se iso-O

    Hei! Tässä muutama kysymys: 1. Kuinka monta orgasmia saatte keskimäärin yhden kerran aikana? 2. Oletteko koskaan saaneet nänniorgasmia? 3. Entä anaaliorgasmia? Tahtoisin tietää, sillä itsellä keskimääräinen tulemismäärä/kerta on n. 8, ja tahtoisin joitain sielunsiskoja(y)
  20. xnnxik

    Olenko tulossa teiniäidiksi?

    Hei, olen 18v tyttö. Olen syönyt kaksi vuotta Yaz-ehkäisypillereitä, enkä ole unohtanut yhtäkään tai oksentanut ulos. Lisäksi olen ottanut pillerit max. tunnin heitolla. Nyt kolme kk minua on vaivannut paksu valkovuoto. Gynellä kävin, sain hiivalääkkeen ja vuoto katosi. Kuukautiset tulivat...

Yhteistyössä