Kipua rinnoissa

Hei!
Huomasin, että molemmat rintani ovat ulkoreuniin koskiessa/painaessa kipeät sekä nännit kosketusarat. Kyhmyjä, patteja tms muutoksia en kummassakaan rinnassa ole huomannut. Olen ollut neljä päivää nuhakuumeessa ja todella kovassa yskässä. Lisäksi ovulaationi oli muutama päivä sitten & kuukautiset alkavat viikon kuluttua. Voiko kipuilu johtua flunssasta tai kovasta yskimisestä? Help:unsure:
 
vierailija
Mulla on ollut viikon rinnat todella kipeät, toinen jopa särki ja sattui vaikkei siihen edes koskenut, rupesi jo itseäkin huolestuttamaan. Tänään alko sitten menkat ja kipu hellitti saman tien. Harvoin on mulla näin kipuilevat rinnat, mutta näköjään sekin voi vaihdella.
 
  • Tykkää
Reactions: xnnxik
Mulla on ollut viikon rinnat todella kipeät, toinen jopa särki ja sattui vaikkei siihen edes koskenut, rupesi jo itseäkin huolestuttamaan. Tänään alko sitten menkat ja kipu hellitti saman tien. Harvoin on mulla näin kipuilevat rinnat, mutta näköjään sekin voi vaihdella.
Huh ihanaa! Jospa tää sitten ois kans vaan oviksesta ja/tai menkoista.. seuraa nyt tän viikon mitä käy. Se on vaa erikoinen että ainoostaan alhaalta sivuilta kipeät
 
Mulla on hormonikierukka ja aina ennen ns. menkkoja on hirviä kipu rinnoissa, nännitki niin arat ettei meinaa kärsiä liivejä pitää. Luultavasti johtuu sulla menkkojen alkamisesta. Mulla juurikin viikko ennen on kipu pahimmillaan.
 
  • Tykkää
Reactions: xnnxik

Yhteistyössä