Hakutulokset

  1. C

    "Äitejä"

    Oon sun kans samaa mieltä, että ei tarvitse ketään automaattisesti jalustalle nostaa. Kaikki ei vaan ole hyviä äitejä ja osa ei edes yritä. Tiedän itse, että olin vahinko, mutta oon kyllä tietysti tosi iloinen, että äitee päätti minut pitää, vaikka joutui monesta asiasta luopumaan. Mutta...
  2. C

    Hahha-haa. Pressa Trumpelo on niinku käyneit omenoi syöny norsulauma posliinikaupas

    Ne valitsee tämänkin varmasti uudestaan, eli vielä toisen kauden pääsemme nauttimaan herrasta.:rolleyes: On ehkä mennyt mollaus vähän pitkälle minunkin mielestä, on se sentään näiden pressa. Ja kenenkään lasta ei missään nimessä ainakaan saa dissata oli isä millainen urpo hyvänsä. Ja en tykkää...
  3. C

    Olenko raskaana?

    Ja anteeksi ei ole tarkoitus pahoittaa kuumeilupuolen porukan mieltä. Itsekin siellä joskus tullut analysoitua viivanpaikkaa toiveikkaana viivaksi:rolleyes:
  4. C

    Olenko raskaana?

    Laita tonne vauvakuume puolelle kuvan kanssa niin kyllä siinä varmaan viiva nähdään:ROFLMAO: Auttaa kans, jos käytät sitä roskiksessa välillä.(y)
  5. C

    The ketju

    Eii älkää kertoko mä haluun nähdä jaksaako tää selata ketjua 100 sivua ja ottaa selvää:ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
  6. C

    Koulu: miksi alaluokilta numerot pois ja sitten yo-tokari määrää kaiken

    Jes, kertoihan täällä joku miten se nykyään menee.(y) Eihän tuo nyt niin pahalta kuulosta. Kyllä yläluokalla ehtii orientoitua siihen kilpailuun ihan riittävästi, monta vuotta aikaa. Minäkin kyllä enemmän tykkäisin niistä numeroista, mutta olikin aina ihan ok koulumenestys. Tällasta vastarannan...
  7. C

    The ketju

    ?
  8. C

    The ketju

    Hyviä öitä:)
  9. C

    The ketju

    Tänää onki ollu Trumpit äänessä kovasti:ROFLMAO:
  10. C

    The ketju

    Eikai nimi miestä (tai naista) pahenna..? :)
  11. C

    The ketju

    hienosti toimii netti, pitänee joo vissiin luovuttaa kohta. Söin omenan auttasko se pärjäämisessä? :LOL:
  12. C

    The ketju

  13. C

    The ketju

    Täällä oli vähän liian riehakasta jo ne karkit:LOL:
  14. C

    The ketju

    :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::LOL:
  15. C

    The ketju

    Lakritsia oli ja omareita.. Ei ollu hyvä mixio_O
  16. C

    The ketju

    Sori näissä ei oo paljo näkemistä:ROFLMAO:
  17. C

    The ketju

    Vaikuttaa, että täällä porukka tietää toisensa niin piti nyt sitten kysyä, ettei kukaan hermostu:ROFLMAO: Ei mulla ole kyllä mitää erityistä, söin just liikaa karkkia.:sick:
  18. C

    The ketju

    Täällähän on ollut tällä kertaa draamaa vaikka kuinka:unsure: Mulla on tylsää jutteletteko muille, kuin aktiivi palstailijoille?
  19. C

    Valmistuminen ja ansiopäivärahaan oikeutus

    Täällä on osa vaan kiusaamassa ihmisiä perjantain ratoksi. Älä välitä:) http://www.kela.fi/kenelle_tyossaoloehto

Yhteistyössä