The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Se on täälläpäin käytetty finliska sana, joka tarkoittaa selvyyttä.
Päätin sanoa tuon sanan, koska tekin käytätte kaikkinaisia hulluja sanoja viesteossänne.
Aha

Mä aattelin että olit laittanut parahiksi viimeisen sanan kohdalla poskesi pullolleen karkkia ja mussutuksen vuoksi hiukan epäselvää ulosantia...ihan kirjoittamiseenkin vaikuttaen :D

Kysymykseesi palatakseni:

Mitä sitten
 
Iltaa!

Tiiättekö. Kun vuosi sitten mä ravasin Tyksissä saamassa sytostaatteja ja perään sädehoitoa ja vaiks mitä ja olin kovin kipeä. Ja silloin päätin, että kun tästä selviän, elän paremmin. Nautin, ostan jotain itselleni, matkustan, elän ylipäätään niinko tykkään.

Ja sit paranin ja tuli kesä ja alkoi duunit ja sitä se sit olikin. Töitä, töitä, töitä... ja arkea ja arkea ja arkea...Jees, parempaa arkea toki mutta arkea kuiteskin.

Mut nyt. :)

On rantakalliot katajineen. Meri ja meren tuoksu. Joo-o, täällä se on avoin! Lokkeja ja matkalla nähtiin merikotkaparikin. Ja sviitti saunan ja porealtaan kera. Kuoharilasin toki onnistuin rikkomaan porealtaan viereen... Nii ja kylpylä (lue, uima-allas, höyrysauna ja kylmävesiallas) ja jonkinsortin punttis.

Melkis möksähdin miehelle, kun kuulin mitä lysti maksoi mut eipä möksötytä yhtään enää.

Kauas ei tarvinnut onneksi matkata ja kaikki ihana on ihan tässä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä