Hakutulokset

  1. P

    Maaliskuiset 2020

    Naapurikunnasta löytyy (y) Mutta en tiedä mahtaakohan meitä edes lähikunnista löytyä riittävästi ihan faceryhmään asti (n)
  2. P

    Maaliskuiset 2020

    Piti niistä oireista vielä kirjoittaa. Esikoisen aikaan stressasin kun ei oikeastaan ollut mitään oireita, vähäisiä menkkakipuja lukuunottamatta näin alkuraskaudessa. En enää muista koska silloin sitten iski pahoinvointi, mutta sen jälkeen ei enää epäilyttänyt etteikö sitä raskaana oltais...
  3. P

    Maaliskuiset 2020

    Kiva että tänne on muutkin löytäneet, onnea kaikille plussista :love: Mua myös kiinnostaa salainen, pienehkö fb-ryhmä. Esikoisen ajalta sellainen on vieläkin voimissaan ja ihan parasta vertaistukea saatu sieltä <3 suspe91: Varmasti pärjäät kahden lapsen kanssa yksinkin, älä anna muiden...
  4. P

    Maaliskuiset 2020

    Moikka! Olen tässä jo pari päivää ihmetellyt, eikö maaliskuisille vielä ole ketjua ja nyt onkin heti jo kaksi! Hyvä etten itse tehnyt kolmatta :whistle: Itse olen jo monta testiä ehtinyt kuluttaa, kun en uskonut että vihdoin tärppäsi. Laskettuaika ajoittuisi suunnilleen siihen 11.3., riippuen...
  5. P

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Moikka! Uskaltaudun itsekin tänne nyt mukaan, tuolla kuumeilijoiden puolella pysyttelin lähinnä taustalla. Eli La 29.12. Pinja-maria 26v. 1. lapsi On tää niin jännää, ei oikeen uskalla vielä edes uskoa raskauteen :love: Lauantaina tein ekan haalean plussan, ilman minkäänlaisia oireita kp...
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Memme2 Ihanaa, onnea ja tarrasukkia matkaan! :love: Oma napa: Jei sain ekaa kertaa ikinä liuskatestiin näin vahvan ovisplussan :rolleyes: Kyllä vaan oikeessa olitte, ettei se eilinen vielä ollut plussa. Vaikka ite vähän epäilin, et mahtaako se siitä vahvistua kun ei ennenkään oo juurkaan...
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Uusintayritys Heh juu kyllä näitä testejä tässä jo on tehty, eilen ja tänään aamulla :X3: koko ajan on vahvistunut. Tuo testi oli n. 4h pidätyksellä, mutta join kyllä tilkan kahvia ja hiukan vettä n. tuntia ennen, mahtaako niillä olla jotain vaikutusta? @Kinder_Kitty Kiitos myös sinulle...
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi apua, miten näiden testien tulkitseminen voi olla niin vaikeeta aina :confused: Täältä löytyy varmaan monia, jotka on kokeillu näitä Raskauskeijun One Step -ovistestejä. Saisinko hiukan tulkinta apua, jokohan tämä on o-plussa? Laskennallisesti oviksen pitäisi olla tänään...
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Lueskelin vehnänalkioöljystä, mutta menin vain enemmän pyörälle (n) Missä vaiheessa kiertoa sitä pitäisi syödä ja missä muodossa? Ymmärsin että ois nestemäistä ja jotain kapseleita? Saako sitä nykyään ihan cittarista vai jostain erikoisliikkeistä? Ootteko kukaan testanneet? :)
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voihan :( täti se tuli tännekin kylään. Olisko vinkkejä, miten pääsis tästä ainaisesta pettymisestä? Tai ehkä ongelma on kuitenkin se, et joka kierrossa toivon liikaa ja kuvittelen mitä ihmeellisimpiä oireita :unsure: Ei auta kuin aloittaa yk7(-8). Mutta ihanaa @Tiuva :love: eiköhän se siitä...
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka kaikille! Rohkaistuin minäkin ja päätin tänne kirjoitella fiiliksiä nyt ekaa kertaa. Olen taustalla kyllä seurannut keskusteluja ja fiilistellyt muiden onnistumisia jo jonkin aikaa. Meillä siis yk6 menossa, kaikki näyttäisi päällisin puolin hyvältä, mutta kyytiläistä ei vain kuulu...

Yhteistyössä