Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi apua, miten näiden testien tulkitseminen voi olla niin vaikeeta aina :confused:

Täältä löytyy varmaan monia, jotka on kokeillu näitä Raskauskeijun One Step -ovistestejä. Saisinko hiukan tulkinta apua, jokohan tämä on o-plussa? Laskennallisesti oviksen pitäisi olla tänään.

http://aijaa.com/DqjmFD

Mulla tuli tuollainen päivää ennen ovulaatiota, ovulaation aikaan oli paljon tummempi kuin kontrolliviiva. Mutta testasitko eilen myös? Eikös ne ovistestit näytä 12-48h ennenkuin ovis on?
 
@Pinja-maria ei ole vielä o-plussa jatkahan testailua :). oviksen ajankohta voi vaihdella näin mulle polilta sanottu et ei joka kierto ole samanlainen..

@Uusintayritys en oo varma ymmärsinkö oikein..mut aina valikoituu vain 1-2 johtavaa follia joista sitten se munasolu irtoaa :) ja yleensä munasarjat vuorottelevat mut mulla ei kyllä oo vuorottelua ollutkaan :D mulla monessa kierrossa putkeen johtava folli ollut oikeella ja nyt kaks kiertoa putkeen niin vasemmalla..vaikka vasemmalla on vielä se kysta :O

o-testit antaa plussan n.2vrk-1,5vrk ennen ovista, tietty tuokin yksilöllistä :)
 
@Pinja-maria ei ole vielä o-plussa jatkahan testailua :). oviksen ajankohta voi vaihdella näin mulle polilta sanottu et ei joka kierto ole samanlainen..

@Uusintayritys en oo varma ymmärsinkö oikein..mut aina valikoituu vain 1-2 johtavaa follia joista sitten se munasolu irtoaa :) ja yleensä munasarjat vuorottelevat mut mulla ei kyllä oo vuorottelua ollutkaan :D mulla monessa kierrossa putkeen johtava folli ollut oikeella ja nyt kaks kiertoa putkeen niin vasemmalla..vaikka vasemmalla on vielä se kysta :O

o-testit antaa plussan n.2vrk-1,5vrk ennen ovista

Tarkoitin siis että noita vaaleita "palloja" ei näkynyt ollenkaan vasemmalla puolella ultrassa, tuo 23mm oli oikealla ja sen ympärillä pienempiä.
 
Voi apua, miten näiden testien tulkitseminen voi olla niin vaikeeta aina :confused:

Täältä löytyy varmaan monia, jotka on kokeillu näitä Raskauskeijun One Step -ovistestejä. Saisinko hiukan tulkinta apua, jokohan tämä on o-plussa? Laskennallisesti oviksen pitäisi olla tänään.

http://aijaa.com/DqjmFD

Kuinka pitkään olit pidättänyt? Mä meinaa sain samana päivänä tuollaisen tunnin pidätyksellä ja sitten reilu 2h pidätyksellä ihan kunnon plussan mikä oli paljon tummempi kuin kontrolliviiva.
 
@Uusintayritys okei en mää kyl osaa sanoa mitään :D meni liian vaikeeksi :D mutta siis ne pienet "pallerot" on niitä varhaisvaiheen rakkuloita :D sekin kai vaihtelee et kuinka paljon niitä on ja toisella puolella saattaa olla enemmän niitä kuin toisella puolella

o-testailusta, pidätän aina sen 4h..ja oon juomatta sen 2h ennen testausta ja testaan siis iltapäivällä.
 
Voi se vauvan kaipuu on aivan kamala!! Toivottavasti jokanen täälläkin saisi edes sen yhden pienen joskus <3
Meillä meni käytännössä 1.5v ennenku tärppäs, ja plussakuussa oli omat ja veljen häät oli ajatukset siis aikalain muualla, ja hirveästi urheilin myös (kuten myös seuraavassaki, ehdin salikortin lopettaa ja hommasin kotia juoksumaton)..

Mutta vähän omaa asiaa taas tässä kuussa, jos joku jaksaa sanoa omaa mielipidettään..
Voiko "ovislimaa" tulla 3 päivää jopa peräkkäin, ja ilman ovisplussaa? :D mulla ne on edelleen aika vitivalkosia, mutta menkkamaisia polttoja on...
 
@Memme2 Ihanaa, onnea ja tarrasukkia matkaan! :love:

Oma napa: Jei sain ekaa kertaa ikinä liuskatestiin näin vahvan ovisplussan :rolleyes: Kyllä vaan oikeessa olitte, ettei se eilinen vielä ollut plussa. Vaikka ite vähän epäilin, et mahtaako se siitä vahvistua kun ei ennenkään oo juurkaan vahvempi ollut (n)

Liekö sitten eri testeistä johtuvaa vai kenties tässä kierrossa nautitusta :)sick:) vehnänalkioöljystä, mutta nyt oli testiviiva selkeesti kontrollia vahvempi.

Kuva otettu kuivasta testistä, kun oli vähän kiirus aamulla :D http://aijaa.com/IqQhrE
 
Liekköhän ovis on nyt sitten tapahtunut, kun lämmöt kai koholla? Tietäs kyllä vaan pitkää kiertoa, kp21 nyt.. toki tuo kuumemittari muutenki välillä näyttää ihan omituisia lukemia :O
Lämpöjennousun tunteen lisäksi tuntuu et olis tulossa taas kipeeksi, pääkoppa niin tukossa ja vilu + väsy..
 
Voi ku sais jo tän kierron lopputuloksen tietää!
Jos ovis on jo ollut, minkä luulen olleen just vk-loppuna/maanantaina kun en tikuttanu, ei tullu kuivaa kautta ainakaan vielä.. viime kierrossa se oli selvästi heti..
Inhottavia oireita on monia, vilunväristykset, flunssaolot (kuumeolo, pääkoppa tukossa), NÄLKÄ (mitä mulla ei oikeen koskaan ole, ei aamulla eikä illalla..), söin hyvin illalla, ja tätäki taas niin nälissään kirjotan vaan :D
tissejä kutittaa (kutitti viimeki kierrossa, mutta ei ole nännikipua tällä kertaa),
Ja levottomat yöt (herään öisin monesti, enkä tiiä miten päin oisin)
 

Yhteistyössä