Hakutulokset

  1. N

    Viaton varhaisteini??

    Tuli heti sympatiat sun puolelle kun kuin sun kirjoitusta ja varsinkin kun luin Kata-74 vastausta sulle... Mulla on miehen lapsen kanssa hiukan saman suuntaista ilmapiiriä kotona... siksi voin kuvitella ikävää tilannettasi varmaan suht realistisesti. Jos lapsi ei halua ottaa sulta vastaan...
  2. N

    moi

    Nää uusperhe kuviot on joskuus niin vaikeita :/ Välillä tuntuu että liian paljon aineksia samassa sopassa :headwall: Meil kans molemmil yks laps, mut ei yhteistä. Mun laps on meillä "melkein aina" ja miehen laps käy kerran pari viikossa. Jotenki on helppo kuvitella et sun miehelle se...
  3. N

    kierukan vaihto

    Jännittää ihan hirveesti kierukan vaihto. Mulla on ollu kuparikierukka reilun 1½ vuotta ja koska kuukautiset pitkät ja usein niin lääkäri suositteli vaihtamaan hormoonikierukkaan.. Nyt jännittää kun otetaan samalla vanha pois ja heti laitetaan uus tilalle, et sattuuks se :/ Kuparikirukan...
  4. N

    Miten kauan teillä muilla kestää kamerakännyn akku?

    Mulla nokia N70 Tosta akkuhommasta lisänä se. että jos on 3G puhelin missä mahdollisuus valita verkoksi kaksitoimisuus ja GSM, niin kaksitoimisuus vie ihan hirveesti enemmän akkua kun pelkkä GSM-verkko.
  5. N

    Minkä kokoisia 4 vuotiaita?

    tyttö 111,5cm ja 20kg :)
  6. N

    Kuparikierukka ja silti raskaana?

    Tein testin, enkä ole raskaana, hyvä niin :) Menkatkin alkoi lopulta, hormonit kai vaan sekasin :)
  7. N

    Kuparikierukka ja silti raskaana?

    Kai pitää mennä varmuuden vuoks ostaa raskaustesti, mutta kysympä silti jos jollain olis kokemusta... Voiko kuukautiset tulla vaikka onki raskaana ja ehkäisynä siis kuparikierukka? Mulla on viimeset viis päivää ollu kokopäiväisesti ällöttävä olo ja kuukautisten väli ollut pidempi ku...
  8. N

    Kuparikierukka ja silti raskaana?

    Kai pitää mennä varmuuden vuoks ostaa raskaustesti, mutta kysympä silti jos jollain olis kokemusta... Voiko kuukautiset tulla vaikka onki raskaana ja ehkäisynä siis kuparikierukka? Mulla on viimeset viis päivää ollu kokopäiväisesti ällöttävä olo ja kuukautisten väli ollut pidempi ku...
  9. N

    Milloin testi näyttää oikean vastauksen?

    Mulla oli 28.4 ja testi näytti plussaa jo 25.5. Ihan haalea viva tuli. Vahva plussa tuli sitten eilen ja näyttäisi siltä että raskaana ollaan =)
  10. N

    kuinka paljon maitoa???

    Neuvolasta saadut korvikemäärät: 0-2kk -> 600-800 ml/vrk 2-3kk -> 700-1000 ml/vrk 3-5kk -> 700-1200 ml/vrk 5-6kk -> 700-1000 ml/vrk 6-8kk -> 600-800 ml/vrk 8-10kk -> 600 ml/vrk 10-12kk -> 600 ml/vrk Meillä menee 8kk tytöllä 5,5dl päivässä.
  11. N

    HUONEPELIÄ?

    Miten sielä kaukoputkien tykönä toimitaan?
  12. N

    HUONEPELIÄ?

    mistä saa ruuvimeisselin?
  13. N

    HUONEPELIÄ?

    Misä se keitin on?
  14. N

    HUONEPELIÄ?

    \ Juu, kiitti avusta, nyt sain sen.
  15. N

    HUONEPELIÄ?

    Mä en pääse tosta eka huoneesta ees ulos. Tavaraa on kertynyt jonkin verran jo, mut ovesta en pääse etiäpäin. Auttakee!
  16. N

    Synnytyksessä huomattu yliaikaisuus..?

    Esikoinen syntyi rv.39+5 ja kätilö sanoi että on aivan yliaikaisen oloinen! Tyttö oli kuivunut(jalat haavoilla) ja istukasta kuulemma näki että ei ainakaan ennen aikojaan syntynyt! ja kinaa ei ollut yhtään! Ennen raskautta mulla oli parin vuoden ajan todella lyhyt kierto (vain 21-23 päivää)...
  17. N

    Paluu harkinta-ajan jälkeen

    Kiitos sinulle "palannut". Olisin voinut kirjoittaa juuri noin itse. Lauantaina mieheni oli käymässä ja päädyimme sänkyyn (minun aloite). Olo oli kuitenkin outo, ei samanlainen kuin sman katon alla asuessa. Kaiken lisäksi mieheni sanoi rakasteltuamme, ettei voi jäädä koko yöksi, hänestä tuntui...
  18. N

    Paluu harkinta-ajan jälkeen

    Kiitos tuosta kokemuksen kertomisesta. Mulla on tunteet sekasin enkä tiedä mitä haluan. ONNEKSI virallista avioeroa ei saa välittömästi. Joka päivä mietin, että tein oikein kun lähdin, mutta joka päivä mielessä käy myös paluu takaisin ja kaikki se mitä jäi. Kaipaus-"kohtaukset" ovat välillä aika...
  19. N

    Paluu harkinta-ajan jälkeen

    Onko ketään, joka olisi palannut entiseen suhteeseen, avioliittoon, harkinta-ajan jälkeen ja suhde on toiminut sen jälkeen? Entä te jättäjät, onko lähtö perheestä kaduttanut, kuinka kauan? Kuinka jätetty puoliso on suhtautunut eroon/paluuseen? Tunteet sekaisin, ajankohtaista on.
  20. N

    onko kokemusta pneumakokki

    Onko koskaan tullut mieleen ajatus että ehkä korvatulehduskierre olisi alkanut rokotuksien jälkeen?? Siis näitten ns. normaalien kaikille annettavien rokotusten seurauksena.

Yhteistyössä