moi

aloitan aiheen joka vihastuttaa varmaan joitakin.Kuinka olette saaneet uusioperheen säänöt ja arkielämän toimimaan.?meillä sellainen tilanne et molemilla yhet lapset edellisestä liitosta.ja yksi yhteinen.Mut itse olen pyrkinyt että kaikki lapset saman vertaisia.Mut kun ulkopuoliset sekaantuvat liikaa meidän elämään joka minua ainakin stressaa.esim vaihdettiin miehen pojan tapamiset että joka toinen viikko on pe-mantaihin meillä.ennen joka keskiviikko ja joka toinen viikonloppu.Ni miehen vanhemmat kyselee kokoajan milloin viimeksi olet poikaa nähnyt ja oletko keksinyt kahdenkeskeistä tekemistä pojan kanssa tai oletko soitanut pojalle milloin.Välillä tuntu ku poika tulee ja mies ei muuta näe ja hylkää ns arkiperheen.että joka toinen viikonloppu vain ollaa yhtenäinen perhe.ja jos asista mainitsen ni mies suuttuu.kertokaa neuvoja tai omia kokemuksia.
 
Moi.. Mulla on sellanen tilanne et on 3 lasta ekasta liitosta ja nyt uuden miehen kaa yksi lapsi..Mun mies on ottanut kaikki tasapuolisesti huomioon tietenkin kun töistä tulee niin on eka sen oman kanssa mut nopeesti ottaa kyllä myös muut lapset huomioon...Ja kyllä ulkoilee pelkästään ilman omaa eli touhuaa myös muiden kanssa..Komentelusta sen verran et komentaa kaikkia tasapuolisesti ja se on kyllä onnistunut ja tehonnut...toivottavasti en nyt masenna kun mulla menee hyvin ...toivottavasti saatte elämän rullaa eteen päin...jotenkin tuntuu et teidän pitäis löytää yhteinen harrastus koko perheen voimin johonka kuuluis kaikki lapset ja sinä sillon pitäis onnistua kukaan ei jäis syrjään ja kaikilla olis kivaa kokeilkaas tätä...Mut hyvää jatkoa sulle ja jos haluat jutella lisää niin pistä viestiä niin yritän auttaa..T; Kotiäiti 74 :hug: :wave: :heart:
 
Ompa kurja juttu jos tuo toteutuu...Toivottavasti saatte asiat sovittua ja elämä palaa takaisin.Lasten kannalta se olisi parenpi mutta jos taas vahenmat vaan riitelee ja tiuskii toisillensa ei sekään ole hyvästä...Tälläset asiat on aina ikäviä juttuja..Jos haluat jutella yksityisesti niin pistä osotetta tulee löytyy sähkis ja mese Ei kannata jäädä yksin murehtii asioita ja tahtoisin autta.... :hug: :wave: :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannele78:
kiitos kannustuksestasi.asumusero tulossa näillä näkymin.
Nää uusperhe kuviot on joskuus niin vaikeita :/ Välillä tuntuu että liian paljon aineksia samassa sopassa :headwall:
Meil kans molemmil yks laps, mut ei yhteistä. Mun laps on meillä "melkein aina" ja miehen laps käy kerran pari viikossa. Jotenki on helppo kuvitella et sun miehelle se "vieraileva lapsi" on sillä hetkellä "tähti". Niin se menee meilläkin, välillä tuntuu että mitään kivaa ei voi ehdä jos tää hänen "tähtensä" ei pääse osallistumaan... se rassaa pitemmän päälle. Varsinkin jos asioista ei pysty keskustelemaan... niin kuin ilm. teillä.... ja meillä... :(
Onko miehen käytöksen takana huono omatunto siitä ettei ole tapaavan lapsen kanssa niin paljon kuin muiden... kuka tietää...
oli miten oli mutta jaksuja sulle!!!!!

 
Meillä kanssa molemmilla yhdet entisistä liitoista, yksi yhteinen ja toinen tulossa.. Alussa oli noita ongelmia, että kun miehen tyttö kävi joka toinen vkl, niin oli hieman sellaista lässyn lässyn tunnelmaa, mutta pitkien keskustelujen ja vastoinkäymisten läpimentyämme, olemme päässeet hyvään tilanteeseen. Meillä on arki täällä, oli sitten kaksi tai kolme lasta. Elämme normaalia elämää, ja mies saa yhteisen hetkensä lapsensa kanssa kun hakee häntä meille (menee noin tunti), koska liikaa ei voi myös meiltäkään viedä. Ja eikös ne arkiset hetket niitä parhaita ole kaikille, eikä se et nyhvätään kaksin jossain. Nyt ollaan perhe, ja sillä mennään.
 

Yhteistyössä