Hakutulokset

  1. N

    tyttöjen nimiä S-kirjaimella

    Sanna Sofia
  2. N

    mitä nyt

    Jos tämä ystäväni päätyy ottamaan yhden mukaansa,hänen pitää etsiä hoitajat muille lapsille ja kun ongelma on nyt se etten haluaisi ketään heistä mukkaa lomalle jossa kumminkin joudun passaa kaikkia.Eli miten sellanen kerrotaan toiselle?
  3. N

    mitä nyt

    Mukaan lomalle lähtee lisäksi oma muksuni 4-v. Joten kysessä ei olisi kummiskaan aikuisten loma.
  4. N

    mitä nyt

    Sain ns."ilmaisen loman" eli en maksa majoituksesta yhtään mitään,ainuastaan ruoka ja muut kulut kustannan.Ihanaa.. mutta pyysin mukaani äitiä joka ei osaa päättää montako lasta ottaa (hänellä on niitä 3kpl) mukaansa.Lähtöön on enää reilu viikko ja tekisi mieli sanoa etten halua ketään heistä...
  5. N

    onko tietoa?

    Käsittääkseni kaikki rokotteet voidaan ottaa myöhemminkin, jos ne koetaan tarpeellisiksi.
  6. N

    Erilaisita häistä

    Mä oon sitä mieltä, että vihkiminen ristiäisten yhteydessä on tosi kaunis tapa Varsinkin, jos se tulee vieraille yllätyksenä.. Lapsi saa sen jälkeen yhteisen nimen, jos saa. Omat hääni olivat kun olin raskaana. Häihin tosin oli vain kuukausi aikaa, kun sain tietää olevani raskaana, ja minusta...
  7. N

    Viikonloppujuopottelu!

    Juuh... Onhan täällä Suomessa tämmönen juomakulttuuri, mutta onko se välttis lapsille hyväksi? Ite oon kyllä miettinyt tätä nipottamisasiaa myös, ja välillä tuntuu, että taidan olla just sellanen nipottaja. On tosi ristiriitaista kun mies juo kotona. Sitä vois verrata ehkä siihen, etä muuten...
  8. N

    Viikonloppujuopottelu!

    Tää on kyllä tosi vaikee tilanne. Haluaisin uskoa siihen, että asiat menee paremmiksi, ku mies on vähentänyt juomistaan vuosien aikana. Murra jotenki tuntuu kuiteskin siltä, ettei tää tuu koskaan tästä muuttumaan. Eroa en halua, koska muuten mies on niin tunnollinen ja rakastava aviomies ja...
  9. N

    APUA!!!!!!!!!!!!!!!!

    Se on helppo sanoa etukäteen, että ei voisi jatkaa enää yhteiseloa, jos toinen pettäisi. Oikeassa elämässä ei mikään ole niin mustavalkoista. Jokainen ratkoo nämä kysymykset vasta kun ne osuvat omalle kohdalle. Mutta paljon voimia aloittaneelle. Tiedän, että tilanteesi ei ole helppo. Anteeksi...
  10. N

    Viikonloppujuopottelu!

    Mutta mitähän ne kovat otteet on? Kun tuntuu, ettei mikään auta! Erolla en viitsisi enää uhkailla, kun kuitenkin muuten menee ihan mukavasti. Ja mies vetoaa siihen, että onhan hänenkin isänsä juopotellut aikoinaan kotona, joten miksei hän voisi...Ja eihän vanha koira opi uusia temppuja...jne.
  11. N

    Parisuhde ja seksi

    Mun mielestä hyvään parisuhteeseen kuuluu myös hyvä seksi, joten vastaukseni on true. =)
  12. N

    Viikonloppujuopottelu!

    Heippa! Mulla ja mun miehellä menee ihan mukavasti ja hän on tyttärellemme hyvä isä. MUTTA hän juo joka viikonloppu ainakin toisena iltana yleensä aamuun asti kotona. Nyt kun tyttö alkaa ymmärtämään asioita enemmän (kohta 1 vee), en haluaisi että kotona heilutaan humalassa. Itse en juo kuin...
  13. N

    kaakelilattian saumat

    Itse siivoan saumat pehmeähköllä juuriharjalla. Pesuaineeksi yleensä jokin valkaiseva laimeaan seokseen tai sitten jokin yleispuhdistusaine. Konttiminen on niin mukavaa! ;)
  14. N

    Päihteet ja lapset

    Itse olen myös sitä mieltä, että vanhempien päihteiden käyttö ja lapset eivät sovi yhteen. Kasvatusalan ammattilaisena olen törmännyt perheisiin, joissa isä on ollut alkoholisti, mutta äiti hyvin huolehtiva ja vahva persoona. Äiti on saanut pidettyä lapset "kuivilla" ja lapset tuntuvat hyvin...
  15. N

    sossusta??

    itse kun erosin ja menin sosuun pyytää apua sain lainaa jonka jouduin maksaa takas kun saivat tietää et menen töihin ja palkaa maksetaan muutaman viikon välein.Tilini oli miltei miinuksella. Sain kuulla liian myöhään et asiasta olis pitäny valittaa et sossu toimi väärin,olin sillo liian väsyny...
  16. N

    Jäykkäkouristusrokotteesta...

    :attn: Eikö kukaan tosiaan tiiä!?
  17. N

    kotiäidin työn arvostus

    Eikä se kotona olemisen ja tekemisen arvostaminen töihin menemisellä parane. Itellä ei omaa aikaa ollu ku kaupassa käynti äitiysloman aikana, ja kävin kaupassa yksin ehkä 5 kertaa koko aikana. Ainut tietty, jos vein lapsen mummalle hoitoon, mutta ku sitäkään ei oikein kehdannu harrastaa, ku isi...
  18. N

    Terapiasta apuako?

    Ollaan miehen kanssa käyty pari kertaa parisuhdeneuvonnassa, ja kokemukset ovat olleet hyviä. Siis neuvonnan tarkoitus ei ole ratkaista ongelmia pariskunnan puolesta, vaan auttaa näkemään itse ongelmat ja mahdolliset ratkaisut. Käytiin seurakunnan neuvonnassa ja voin vakuuttaa että mitään...
  19. N

    avioliitto ja parisuhdeongelmahässäkkää

    :hug: Olet päiväsi prinsessana ansainnut. Meillä oli pari vuotta sitten melko samanlainen tilanne. Oikeastaan juuri samanlainen, mutta onneksi minulla oli näppärä kaaso apuna. Noin 96% tein kuitenkin itse kaikista järjestelyistä. Olisin toivonut, että jotain olisi tullut minulle yllätyksenä...
  20. N

    Jäykkäkouristusrokotteesta...

    Hei! Oman lapsen kohdalla on tullut aiheelliseksi miettiä jäykkäkouristusrokotetta, koska on alkanut konttaamaan ja kävelemään. Luin jostain, että pelkkää tetanusrokotetta saa vielä jostain noin 200 eurolla, mutta mistä? Tarkennan, että lapseni ei ole saanut mitään rokotteita elämänsä aikana...

Yhteistyössä