sossusta??

  • Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti
köyhä
Tietääkö kukaan, että paljonko "saa" olla rahaa tilillä, jotta saa sossusta avustusta takuuvuokraan, ekan asumiskuukauden vuokraan ja ehkä mahdollisesti huonekaluihin??

Ero ja muutto edessä... Toivoisin vastauksia...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 23:35 köyhä kirjoitti:
Tietääkö kukaan, että paljonko "saa" olla rahaa tilillä, jotta saa sossusta avustusta takuuvuokraan, ekan asumiskuukauden vuokraan ja ehkä mahdollisesti huonekaluihin??

Ero ja muutto edessä... Toivoisin vastauksia...
Niil on joku laskentamalli,minkä mukaan menee.Kannattaa kysyä heti huomen sossuun aikaa.Huonekaluihin harvemmin saa rahoja sieltä nykyään,paitsi lasten sänkyihin...
 
itse kun erosin ja menin sosuun pyytää apua sain lainaa jonka jouduin maksaa takas kun saivat tietää et menen töihin ja palkaa maksetaan muutaman viikon välein.Tilini oli miltei miinuksella. Sain kuulla liian myöhään et asiasta olis pitäny valittaa et sossu toimi väärin,olin sillo liian väsyny taistelemaan asiasta. Maksoin lainan takas niin ku oli käskettykin.
 
se on oikeestaan aivan sama kuinka paljon tililläsi on rahaa kun sinun on toimitettava sossuun tiliote josta näkevät mistä olet rahaa saanut ja mitä laskuja olet maksanut.itse joskus aikanaan kysyin rahaa huonekaluihin niin sanoivat että ne kuuluvat laskennan perusosaan.voi olla että asiat ovat muuttuneet ja ehkä paikkakuntakohtaista,mutta kannattaa yrittää
 
mehmi
Kun erosin vuosi sitten miehestäni ja muutin kahden pienen lapsen kanssa vuokra-asuntoon, olin työtön niin sossu ei maksanut eikä lainannut vuokratakuuta ja sieltä ilmoitettiin nokkavasti etten koskaan saa sossusta minkäänlaisia tukia...

Siispä en ole sossusta käynyt mitään tukia kyselemässä vaikka todella tiukkaa on mutta yritettävä pärjätä sillä mitä on. Helppoahan se ei ole mutta tähänkin tottuu... Olen jo oppinut ettei mitään ylimääräistä osteta ja lapset ensin =)
 

Yhteistyössä