Hakutulokset

  1. M

    Elokuiset 2019

    @Lizzy83 mulla samat viikot (huomenna siis alkaa meillä toinen kolmannes :)) ja ultrakin ihan samana päivänä :LOL: Miten sitä jaksaa nää muutamat päivät vielä odottaa? Toivottavasti saadaan ystävänpäivän kunniaksi molemmat hyviä uutisia :love: *Muoks* eikun sun viesti olikin jo eilen, eli...
  2. M

    Elokuiset 2019

    Ihana lukea hyviä ultra uutisia! Mulla nt- ultra vasta 14.2 , vielä pitäis pari viikkoa jaksaa odottaa! :barefoot::rolleyes:
  3. M

    .

    Tässä mun ovis testi r-testinä dpo 12 (vasemmalla siis o-testi ja oikealla r-testi) molemmat Sofi merkkisiä, täällä niistä juuri olikin puhe, mun ja ilmeisesti monen muunkin mielipide on että nää testit näyttää positiivisen tosi myöhään kun muut testit antaa jo aiemmin. Itellä ei oo muista...
  4. M

    Elokuiset 2019

    Mulla oli tänään varhaisultra neuvolan kautta :) Sieltä sintti löytyi kera sydämen sykkeen :love: Vastasi viikkoja 8+2 (neuvolan laskukaavan mukaan menkoista 9+0). Pian pääseekin varailemaan verikoetta ja nt-ultraa :):)
  5. M

    .

    @haaveilija92 onpa ärsyttävää jos usein antaa tuollain :mad: Eihän vaan ole sun testit ainakaan näistä eristä?
  6. M

    Elokuiset 2019

    Mulla perjantaina eka neuvola, tiedän että siellä ei ultrata eikä kuunnella vielä sydänääniä, mutta ultra sit viikon päästä :) Mulla on kotidoppler, esikoisen raskausaikana löysin kirpulta, silloin tosin tunsin jo sikiön liikkeet, oli sen verran myöhäinen löytö (ja sen lisäksi tunsin...
  7. M

    Elokuiset 2019

    @SS84 ihana uutinen :love: Täällä alkoi työt tänään, toivottavasti nyt aika kuluis nopeempaa ja pääsisi itsekin ultraan :)
  8. M

    Elokuiset 2019

    Tuumpa kirjoittelemaan välillä tännekin :) Täällä nyt 7+1, etomista välillä, etenkin jos ei ole syönyt hetkeen, mutta lähinnä kuitenkin oireetonta. Mä meen huomenna töihin yli vuoden lapsivapaiden jälkeen, jännittää :confused: Että sais kyllä oireettomuus jatkua kiitos, koska en ole töissä...
  9. M

    .

    @peanut_butter ihan selvä plussahan tuo jo on :)(y):love: Laitan tähän nyt vielä omia testejä Dpo 11 ja dpo 12 Tässä dpo 11- dpo 16 Ja vaikka tässä kohtaa nyt asia on jo selvää pässin lihaa, niin teimpä pari päivää sitten tuon kaapin kaapin pohjalla polttelevan viimeisenkin r-testin...
  10. M

    .

    Onnea hurjasti @Rimaleli :love: ja onnea myös @peanut_butter kyllä mä nään myös vahvistumista :barefoot: Ja onnea myös @Beibihaaveilija jos en vielä ollut onnitellut :) Ihanaa kun nyt alkuvuoteen on tullut useampi plussa (y) Meillä oli muuten plussa kierrossa käytössä pre seed - liukkari, en...
  11. M

    .

    @Beibihaaveilija mun mielestä on vähän vahvistunutkin! Onnea, ihan selvä plussahan tuo jo on :love:(y):) @Wintersun onneksi nyt taukoa vuodoista, tsemppiä ensi vuoteen ja toivottavasti jo vihdoin pääsette aloittamaan hoidot maaliskuussa (y) Tsemppiä myös odotteluun, varmaan tuntuu vielä...
  12. M

    .

    Onpa tullut paljon huonoja fiiliksiä ja uusia kiertoja :( @Beibihaaveilija dpo 6 oireet on jo ihan mahdollisia, tsemppiä (y) Mulla dpo 5 alkoi tässä plussakierrossa ihan selvät vatsan nippailut (luulinkin jo että menkat alkaa aikaseen) @haaveilija92 ovis plussa voi sieltä vielä tulla vaikka...
  13. M

    Elokuiset 2019

    Moikka! Alkuviikosta plussannut haamun ja siitä se sitten on joka päivä vahvistunut, eli kai tässä sitten raskaana ollaan :love: Viikkoja olis nyt sit kasassa hurjat 4+5 ja omien laskujen mukaan la olis sitten mahdollisesti 24.8. :) Lueskelin ketjua jo vähän alku ja loppu päästä, yritän...
  14. M

    .

    @Miina- mä nään kyllä punertavan haamun :love: Jännää, toivottavasti vahvistuu plussaksi!
  15. M

    .

    @Beibihaaveilija kyllä tämä tärppäsi siitä yhdestä kerrasta -1 dpo, eli sinä päivänä kun sain ovisplussan tikkuun :) Edellisestä kerrasta tais olla noin viikko tai ylikin.
  16. M

    .

    Eli uskaltaisin varmaan siirtyä plussanneisiin tuolta taustajoukoista :)
  17. M

    .

    @Kertomus onnea plussasta :love: @quinque kyllä tein tänään jo aamulla testin (en vaan millään kerennyt aiemmin kuvaa tulla laittamaan) ja kyllä tässä nyt uskaltaa jo väittää että raskaana ollaan :rolleyes::love: Oon vähän pyörällä päästä, vaikka useamman kuukauden jo kuumeillut toista vauvaa...
  18. M

    .

    @haaveilija92 kyllähän se raskaus silti on mahdollisuus vaikka pientä vuotoakin on ilmennyt, pieni toivon jyvänen vielä :rolleyes: Mutta eiköhän sekin varmistu siellä käynnillä sitten ehkä ja onnea sinne, vaikka nyt ei olis tärppi käynytkään, niin hienoa, että saatte nyt jatkossa mahdollisesti...
  19. M

    .

    @Beibihaaveilija Kyllä on ihan hyvä mahdollisuus raskautua tuolla -2 dpo seksillä (y) Siittiöt voi kuitenkin hyvällä tuurilla ja olosuhteilla elää jopa viikon! Tietenkin todennäköisyys olis kasvanut jos olis muitakin päiviä saanut hyödynnettyä, mutta ihan on sulla mahkut kuitenkin! Plussatuulia...
  20. M

    .

    @Neltsuliini tänään dpo 11 :)

Yhteistyössä