Hakutulokset

  1. Jjjossu89

    Huhtikuiset 2020

    Minun osalta huhtikuinen jäi haaveeksi:cry: tänään todettu neuvolassa kohtu tyhjäksi, aamulla vuodin runsaasti verta joka edelleen jatkuu.. Tsemppiä teille kaikille, onnea matkaan ja jarrusukkia jokaisen kyydissä olijan matkaan!
  2. Jjjossu89

    Huhtikuiset 2020

    Täällä alko eilen niukasti vuodella verta, tämä aamuna vuodin jo reilusti ja vatsaa sekä alaselkää särkee jo melkoisesti. Eka neuvola tänään, näinköhän tämä oli tässä:(
  3. Jjjossu89

    Huhtikuiset 2020

    Täällä ois kiinnostusta fbryhmään, vieläköhän mahtuu?
  4. Jjjossu89

    Huhtikuiset 2020

    Käy tilailemassa itelles alkoholittomia, eihän niistä huomas onko ne alkollisia vai ei sit sulla voi risteilyn jälkeen olla jotkut kahvittelukinkerit missä et halua olla krapulassa niin voit perustella sillä miks et ns, vedä kaksin käsin juotavaa ite pystyin aikanaan esikoista odottaessa...
  5. Jjjossu89

    Huhtikuiset 2020

    Heissan kaikille! Täällä huhuilee vastikään plussannut myöhäisherännäinen viikkoja kasassa 6+0, toista lasta odotellaan saapuvaksi❤️ ens viikolla ensimmäinen neuvola yks keskenmeno ennen esikoisen syntymää taustalla niin hyvin maltillisesti tämänkin alkuraskauden pidän omana tietona niin...
  6. Jjjossu89

    Heinäkuiset 2018

    Laitoin sulle viestiä nearroka :)
  7. Jjjossu89

    Heinäkuiset 2018

    Täällä käyty tänään lapsettomuuspolilla alkuraskauden ultrassa, viikkoja menkkojen mukaan 7+0, pikkuinen vastasi viikkoja 6+6, kokoa oli 8mm ja sydän sykki vilkkaasti. mulla ihan sydän sykkyrällä onnesta kun tällä kertaa löytyi elävä pikkuinen, tätä on sentäs ootettu yli kaks vuotta. nyt kaikki...
  8. Jjjossu89

    Heinäkuiset 2018

    Uskaltaiskohan sitä varovasti liittyä tänne ryhmään, facebookkiin en toistaseks uskalla liittyä kun niin varhaisessa vaiheessa ollaan.. 4+6 menossa:love: Jjjossu89/20.07.18/esikoinen
  9. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja hei, tuli muuten mieleen tässä että mä raskauduin ekan kerran sillon yli vuos sitten samasta kierrosta kun tehtiin aukiolotutkimus, lääkäri sillon oli sitä mieltä että en tulis ovuloimaan siinö kierrossa mutta muutama viikko myöhemmin tein positiisen raskaustestin. Tämä raskaus tosin meni...
  10. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vähähiilihydraattinen ruokavalio :) kannattaa netistä tutkailla jos on diagnosoitu pcos, joillain pelkkä ruokavaliohoitokin edesauttaa raskautumista :) itsellä tosin tarvitsi hormonihoidot että raskaus saatiin aluilleen mutta mitäpä sitä ei tämän eteen tekisi! :)
  11. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on pcos jonka takia en oo raskautunu.. ruokavaliohoidolla ja lääkkeillä saatiin nyt raskaus aluilleen :)
  12. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Yritystä takana yli kaks vuotta. Yks keskenmeno reilu vuos sitten, nyt 5kk lapsettomuushoitoja takana, tämä kierto toi tullessaan plussan mutta ei uskalla juhlia vielä pitkään aikaan koska ensimmäinen keskenmeno kummittelee takaraivossa... 4+3 menossa siis..
  13. Jjjossu89

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Pitääpäs itsekin kirjoittaa tänn. Taustaa siis se verran että yritystä takana yli kaks vuotta, yks luomuplussa viime vuonna joka meni kesken kymppi viikolla. Keväällä startattu lapsettomuushoidot (OI), lapsettomuuden syynä pcos. Viides yrityskierto letrozoleilla, josta tämä tulos. •kp1 menkat...
  14. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla pc näytti selkeen haamulaisen jo dpo11 aamupissasta, sit oli pakko tehä päivällä cb digi joka kertoi raskaana 1-2:) olen siis ilmeisesti hormonihirviö joka plussaa ajoissa :D
  15. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onhan niitä vissiin mutta itse en uskalla vielä liittyä, oon liian skeptinen vielä.. soittelen ens viikolla lapsettomuuspolille, mulle tehdään sitä kautta varhaisultraa sitten kun se on ajankohtaista.. yks keskenmeno alla niin koitan ottaa ihan rauhallisesti...
  16. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihanaa, kohtalontoveri, onnea! <3
  17. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä tein digin tässä päivällä, tuli raskaana 1-2 <3
  18. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Miniminimini, meil taitaa olla sama dpo? :)
  19. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oon taustaseurailija tässä ketjussa, nyt pyydänkin teitä tämän alan ammattilaisia kertomaan onko tuo se kuuluisa haamu? En oo ikin saanu haamulaisia dpo11 menossa, viides letrozol kierto...
  20. Jjjossu89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heissan, ei oo tännne tullu aikasemmin kirjotettua, nyt näinä piinapäivinä taas aktivoitunu lukemaan enemmän kaikenmaailman palstoja.. yritystä takana kohta kolmisen vuotta, yks luomuraskaus viime kesänä joka meni kesken 9. viikolla. Nyt kolmas yk letroilla menossa, dpo11-12, tänä aamuna ekan...

Yhteistyössä