Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Just eilen gyne valaisi, kun olin ohuesta limakalvosta huolissani, että _hyvä alkio_ kiinnittyy vaikka koeputken seinään, että se on urbaanilegendaa, että ohuus vaikeuttaisi kiinnittymistä.
No tuo on helpottavaa tietää.:love:

Itse kyllä panikoijana painuisin vaatimaan johonkin verikokeita, jos oma kierto muuttuisi merkittävästi eikä normalisoituisi muutamassa kuussa.:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Kiitos. Voitko vielä vääntää rautalangasta tuon kp -1, kp 18 asian. En tajunnut..
Eli kp17 olisi dpo-1 eli yksi päivä ENNEN ovulaatiota, kp18 olisi dpo0 eli ovulaatiopäivä (ei mitään ennen tai jälkeen oviksen eli nolla) ja kp19 olisi dpo1 eli yksi päivä JÄLKEEN oviksen.
Nämä voi laskea aika tarkasti jos tietää millon ovuloi. Ja tuo että menkat alkaa aina 14pv oviksen jälkeen on vain keskiarvo. Itselläni menee 15pv eli dpo15 ja sen päivän jälkeen alkaa jos en ole siis raskaana.:ROFLMAO:
 
Eli kp17 olisi dpo-1 eli yksi päivä ENNEN ovulaatiota, kp18 olisi dpo0 eli ovulaatiopäivä (ei mitään ennen tai jälkeen oviksen eli nolla) ja kp19 olisi dpo1 eli yksi päivä JÄLKEEN oviksen.
Nämä voi laskea aika tarkasti jos tietää millon ovuloi. Ja tuo että menkat alkaa aina 14pv oviksen jälkeen on vain keskiarvo. Itselläni menee 15pv eli dpo15 ja sen päivän jälkeen alkaa jos en ole siis raskaana.:ROFLMAO:
Juuri näin, kiitos :) ja tosiaan toi menkat 14 pvää ovulaation jälkeen on vain keskiarvo! On yksilöllistä, itseasiassa en itsekään tiedä tarkkaan koska mulla menkat alkaa ovulaation jälkeen, koska olen joka kerta ovulaation tikuttamisen jälkeen tullut raskaaksi, koskaan en oo saanu testattua et mikä se mun luteaalivaihe on.
 
Mitähän tiputtelu vuotoa mulla on ollu!? (n) kierukan poistosta on nyt yli kolme viikkoa ja mahdollisesta ovulaatiosta (en oo tikutellu) tulee sunnuntaina kaksi viikkoa. Ei oo mitään menkkakipuja, mutta kolme päivää sitten tuli tippa verta ja eilen oli kans tullu vähäsen. Ennen kierukkaa kun oli menkat, ni kyl ne alko het eikä eka tiputellu.
 
Muilla kokemuksia pc:n liuskatesteistä niistä halvoista? Tein eilen ja nyt äsken aamupissasta sellaisen ja molempiin tuli niin haalea haamulainen, ettei sitä oikee meinaa saada kuvaan, mutta kääntelemällä ja tietyssä valossa näkyy. Vaikea erottaa onko siinä väriä jne. Mun mielestä viivan ihan ylhäällä vähän näkyy väriä. Katoin testiä ennen sen tekemistä ja mun mielestä siinä näkyy jo sillonki joku harmaa viivanpaikka, mutta vähän eri näköinen.

Oon siis tosi hätänen. Nyt vasta kp 30 ja dpo taitaa olla jotain 7, koska ovulaatiotesti antoi plussaa vasta kp 22. Rfsu ja digi oli negoja eilen ja toissapäivänä.

Muokkaamalla sain toho nyt vähä näkyy sitä, mut muuten kuvaan todella vaikea saada sitä edes näkyviin.

Tuleeko tommonen siis aina noihin vai onko toi herkempi ku muut testit? Testaan seuraavaksi vasta ensviikolla :D
IMG_20171110_101402.jpg
 
Kuinka kauan te ootte muuten yrittäneet raskautua? Ja oliko käytössä e-pillerit, kierukka jne? Kuinka kauan söit?

Mä lopetin pillerit syyskuun 1pvä ja nyt on YK 3 puolessa välissä.
No varsinaista yrittämällä yritystä on menossa nyt yk4. Mulla ei ole ollut ehkäisyä sitten vuoden 2008 koska mikään ei sovi. Kuopuksen synnyttyä (-15) ollaan oltu ekaa 2kk lukuunottamatta ilman mitään, mutta käytössä oli keskeytetty yhdyntä (jota en suosittele ellei vauva ole tervetullut koska vain:D).
Että ei tässä ainakaan heittämällä olla tiineytymässä.:rolleyes:
 
Mul on nyt kp6 mä tein muutaman raskaustestin. Tunnin lirusta olin juonut vettä jonkin verran tein siihen ei tullut mitään. Sit tein 2h 30 min pissasta sekin oli aika laihaa pissaa kun olin juonut paljon vettä. Siihen tuli haalea toinen viiva. Sen takia testailin kun menkat kesti päivän ja tiputellut tähän päivään saakka. Kyseessä rfsu n testi varmaan sain vaan viivanpaikan näkyville. En tiedä pitäiskö hakee vielä joku testi ja tehdä vaikka 3 tunnin pidätyksellä eikä litki sitä vettä silloin tai tehdä aamupissasta?
 
  • Tykkää
Reactions: Pocahontas-
Mul on nyt kp6 mä tein muutaman raskaustestin. Tunnin lirusta olin juonut vettä jonkin verran tein siihen ei tullut mitään. Sit tein 2h 30 min pissasta sekin oli aika laihaa pissaa kun olin juonut paljon vettä. Siihen tuli haalea toinen viiva. Sen takia testailin kun menkat kesti päivän ja tiputellut tähän päivään saakka. Kyseessä rfsu n testi varmaan sain vaan viivanpaikan näkyville. En tiedä pitäiskö hakee vielä joku testi ja tehdä vaikka 3 tunnin pidätyksellä eikä litki sitä vettä silloin tai tehdä aamupissasta?
Kuvaa testistä, niin päästään tihrustamaan. Uuden testin teet huomenna aamupissasta.
 
Kuinka kauan te ootte muuten yrittäneet raskautua? Ja oliko käytössä e-pillerit, kierukka jne? Kuinka kauan söit?

Mä lopetin pillerit syyskuun 1pvä ja nyt on YK 3 puolessa välissä.
Yritystä takana yli kaks vuotta. Yks keskenmeno reilu vuos sitten, nyt 5kk lapsettomuushoitoja takana, tämä kierto toi tullessaan plussan mutta ei uskalla juhlia vielä pitkään aikaan koska ensimmäinen keskenmeno kummittelee takaraivossa...
4+3 menossa siis..
 

Yhteistyössä