Hakutulokset

  1. C

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @mira.flower, joo, kieltämättä yk 2 yllätti. Samoin vuosi takaperin yk 1, mutta siitä kyllä seurasi sitten se kohdunulkoinen. Aiempia raskauksia sai odotella molempia päälle puoli vuotta. Vaan katsotaan nyt, mitä tästä seuraa. Eilisen ilon jälkeen tänään on alkanut hiipiä mielen perukkaan vähän...
  2. C

    Helmikuiset 2019

    @Iinanen sinulle minun piti kommentoida, että kannattaa tutustua Irene Naakan kirjaan Hullu kuin äidiksi tullut. Itse olen äänikirjoina jostain syystä viime aikoina kuunnellut paljon raskaus- ja vauva-aikaa käsittelevää viime vuosien kirjallisuutta. Naakan kirjasta tykkäsin kovasti jotenkin sen...
  3. C

    Helmikuiset 2019

    Testiin tuli tänään alkuiltapäivästä plussa. Vähän hailakka, mutta jotenkin mulla on nyt vahvasti sellainen olo, että olen oikeasti raskaana. Taustalla on kaksi tuulimunaraskautta, sitten kaksi ihan normaalisti sujunutta raskautta (2012 ja 2013) ja sen jälkeen kohdunulkoinen raskaus vuoden...
  4. C

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Positiivinen raskaustesti tänään! Kohdunulkoisesta raskaudesta vuoden takaa muistan vain kivut. Nyt on pari päivää ollut selkeästi pahoinvoiva olo. En ollut aiemmissa raskauksissa mitenkään erityisen pahoinvoiva, molemmissa taisin oksentaa kertaalleen, joten jotenkin nyt heti alkuun on sellainen...
  5. C

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Minä olen kokenut kivuliampina ensimmäisen tuulimunan tyhjennyksen sairaalan vessassa ja viime kesäisen kohdunulkoisen raskauden, kun alkoi tihkuttaa verta vatsaonteloihin. Toisesta tuulimunasta lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunut ja jouduin lopulta kuukauden päästä kaavintaan. Se oli jotenkin...
  6. C

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Minulla oli kaksi tuulimunaraskautta ennen kuin lopulta sitten kolmannessa raskaudessa näytöltä näkyi sydämen syke. Kyllä siinä oli monenlaista tunnekirjoa ja pohdiJtaa, että pystynkö ollenkaan tulemaan raskaaksi muuten kuin tuottamalla tuulimunia. Sen jälkeen kuitenkin kaksi normaalia...
  7. C

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Vähän epäröiden tulen nyt tähän ketjuun, koen jotenkin eniten omakseni. Toisaalta tämä näyttää olevan aktiivinen ketju. Hiljalleen on viritetty toivoa, että josko meidän perheeseen tulisi kuitenkin vielä se kolmas lapsi, kuopus. Lapset ovat nyt 4- ja 6-vuotiaat. Viime kesäisen kohdunulkoisen...
  8. C

    Kolmannen kuumeilua <3

    Voi papupata, kurjaa :/ Tulin tänäkin aamuna katsomaan tänne, mikä selkeästi on merkki vauvakuumeesta, mutta siltikin vain seilailen edestakaisin nyt on oikea aika - nyt ei ole oikea aika -aallokossa. Lopulta varmaan ikinä ei ole oikea aika, jos liian tarkkaan miettii. Meidän esikoinen on...
  9. C

    Kolmannen kuumeilua <3

    Onnea! Minun raskauteni oli kohdunulkoinen, ja lopulta jouduin leikkaukseen, toinen munatorvi poistettiin. Nyt tässä pähkäilen, mitä tehdä vauvakuumeen kanssa. Vauvakuume on edelleen olemassa, mutta olisiko viisainta sittenkin vielä odotella muutamia vuosia, että lapset olisivat vähän isompia ja...
  10. C

    Helmikuun hippuset 2018

    Minä toivottelen teille kaikille hyvää raskausaikaa! Eilen todettiin, että raskaus on kohdunulkoinen, ja nyt katsellaan, miten homma tästä etenee. Toivottavasti saadaan lääkkeillä pois, ettei tarvitse leikata.
  11. C

    Helmikuun hippuset 2018

    @Keijunkainen ja @susanmaaria, kiitos tsempeistä. Mulla on nyt aika ensi tiistaille, lääkäri ultraa silloin. Ja jos ennen sitä tulee kovia kipuja, niin sitten päivystykseen. Aiemmissa raskauksissa (tuulimunat + kaksi normiraskautta) mulla ei ole ollut tiputtelua ollenkaan, joten siinä mielessä...
  12. C

    Helmikuun hippuset 2018

    Täällä ollaan aika ristiriitaisin mielin. Ensimmäinen plussa tuli testiin jo yli viikko sitten, välillä on ollut pientä tihkuttelua. Edelleen testiin tulee toinen viiva, mutta haaleana. Tänään arvelin neuvolaan soittaa ja kysyä, miten tässä edetään. Mulla on taustalla kaksi tuulimunaraskautta...
  13. C

    Helmikuun hippuset 2018

    En malta olla tulematta mukaan. LA näillä näkymin 7.2.2018, ennestään meillä on kaksi poikaa.
  14. C

    Kolmannen kuumeilua <3

    Olin varautunut siihen, että yritetään kolmattakin pitkään niin kuin kahta ensimmäistä, ja plussa tuli ensimmäisestä yrityskierrosta. Sanoisin että tuntemukset on nyt aika lailla sekavat.
  15. C

    Toiveena vauva 2017-2018

    En näköjään osaa olla kuumeilematta, joten ehkä ilmiannan täällä itseni. Ikää minulla on 32 vuotta, perheeseen kuuluu pojat 5 v. ja kohta 4 v. Kolmesta lapsesta olen aina haaveillut, ja nyt sitten päätettiin miehen kanssa, että oikeaa hetkeä ei varmaan odottamalla tule. Olen yhtä aikaa...
  16. C

    Kolmannen kuumeilua <3

    Liityn joukon jatkoksi. En oikein uskalla vielä kuumeilla missään, kun yhtä aikaa kauhuissani ja innoissani olen tästä. Meillä on pojat 5 v. ja kohta 4 v., ja kolmas vielä puuttuu. Ehkä täällä ihan varovaisesti.

Yhteistyössä