Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@mira.flower @miniminimini emmäätajuu :D testihän näytti mulla negaa 4.5 jolloin heti varasin gynen. En siinä välissä testaillut, enkä sen jälkeen kuin nyt vasta. Eli raskaus oli silloin vasta niin aluillaan ettei mitään näkynyt, tai sitten ovulaatiota ei edes ollut vielä tapahtunut. Mutta viivat eivät tällä kertaa jätä epäilyksen varaa onko vaiko eikö ole. On tämä hullua touhua.
 
Paljon onnea @Ann33 :love::love:

Täällä huomenna loppuu ehkäisypakko! :)
Ensin ajattelin, että alan tikutteleen ovista jo, mutta nyt päätin etten ala. Viimeinen kaksi kuukautta on ollut niiiiiin stressaavaa plussan, km:n ja ku:n takia, että nyt kun vihdoin koko keissi on ohi niin haluan vaan rentoutua ja karsia ylimääräset stressin aiheet pois. Ja tuo keissi hieman latisti vauvakuumettakin :/ Tjot meiningillä mennään ainakin toistaseks :) Toki omaa kroppaa tulee varmasti kuunneltua ja seurattua, mut ovista en tikuttele enkä lämpöjä mittaile. Ensi kierto on VIHDOIN yk3! :) Tästä kierrosta ei mitään havaintoo. Välillä pyyhkiessä tulee punertavaa limaa edelleen, mutta onneks ei läheskään joka päivä:) Gelee royalet aloitin eilen muiden vitamiinien ja ravintolisien lisäksi. Muuten koitetaan ottaa rennosti tän yrityksen kans ja nauttia kesästä ja miehen kans toistemme seurasta ja tehdä kaikkee mukavaa :)
Välillä surettaa edelleen tosi paljon tuo km/ku keissi ja se, että menetin meidän pikkusen :( Useimmiten kuitenkin pystyn ajatteleen, että vielä mekin saadaan oma pieni syliin asti. Välillä oon miettiny, että miks se oli kohdunulkoinen ja että oliko alkiossa jotain vikaa kun kiinnittyi väärään paikkaan. No näihin ei saa ikinä vastauksia, täytyy vaan luottaa siihen, että vielä onnistutaan :)
 
Me tehtiin miehen kans ny päätös, että lykätään yritystä. Tänään loppuis ehkäisypakko. Oon jo kauan miettiny, että kun viimenen kaks kuukautta on ollu niin rankkaa kropalle ja päälle plussan/km:n/ku:n takia, että kestääkö pää toista raskautta ja yritystä näin pian. En oo saanu mitää päätöstä tehtyä ja eilen käytii pitkät keskustelut miehen kanssa ja saatiin asuntotarjous ja muutetaan kesä-heinäkuussa joten rahaa menee kesän aikana paljon. Mies oli sitä mieltä, että rahallisista syistä haluu lykätä yritystä. Oli jotenkin helpottavaa, kun mun ei tarvinnu lopullista päätöstä tehdä yrityksen siirtämisestä vaan yhteis ymmärryksessä tehtiin päätös. Nyt keskitytään uuteen kotiin, kesään ja toisiimme. Yritys jatkuu sitten kun molemmista tuntuu, että ollaan valmiita jatkaan :)
 
Me tehtiin miehen kans ny päätös, että lykätään yritystä. Tänään loppuis ehkäisypakko. Oon jo kauan miettiny, että kun viimenen kaks kuukautta on ollu niin rankkaa kropalle ja päälle plussan/km:n/ku:n takia, että kestääkö pää toista raskautta ja yritystä näin pian. En oo saanu mitää päätöstä tehtyä ja eilen käytii pitkät keskustelut miehen kanssa ja saatiin asuntotarjous ja muutetaan kesä-heinäkuussa joten rahaa menee kesän aikana paljon. Mies oli sitä mieltä, että rahallisista syistä haluu lykätä yritystä. Oli jotenkin helpottavaa, kun mun ei tarvinnu lopullista päätöstä tehdä yrityksen siirtämisestä vaan yhteis ymmärryksessä tehtiin päätös. Nyt keskitytään uuteen kotiin, kesään ja toisiimme. Yritys jatkuu sitten kun molemmista tuntuu, että ollaan valmiita jatkaan :)
Teitte varmasti oikean päätöksen. Kun saa jonkun selkeän päätöksen itselleen, voi myös antaa luvan itselleen rentoutua eikä tarvitse pohtia, mitä seuraavaksi tapahtuu. Oot kuitenkin aika kovemman reitin tämän kamalan asian kanssa joutunut käymään. Ihanan aurinkoista kesää ja onnea uuteen kotiin <3 Sitten aikanaan uusi yritys kun henkisesti on siihen valmis.
 
@Päppyrä kuulostaa todella hyvältä hengähtää hetki, ja nimenomaan nauttia kesästä! Itsellekin olisi ollut ( näin jälkikäteen ajateltuna ) tehnyt muutaman kuukauden hengähdystauko raskauden yrityksen suhteen. (n) Tulehan silti kertomaan kuulumisia ja ajatuksia meille aina silloin tällöin! :)

@Ann33 sinun nuo viivat ovat kyllä niin mahtavat jo, että niiden perusteella voisi ajatella viikkoja olevan ehkä jo 5? Vai miten herkällä testillä teit? Hei! Sähän voisit varmistaa ajankohtaa ehkä vielä hiukan viikkonäytöllisellä testillä? :love: Mitä se tuumaisi viikoista?

On: Täällä näillä näkymin ovis vasta ensi viikon viikonloppuna. Joten sitä odotellessa... :unsure: sen jälkeen saakin jännällä mitä testi näyttää ennen Juhannusta! :barefoot: Ei tosin mitään ihmeellistä juhlimista ole tiedossa, kun tuo teini on kotona ja ukko päivystää. :whistle: Mutta voisihan sitä muutaman oluen juoda saunoessa :LOL: Kaikkein mieluiten tietysti jättäisin väliin jos oikein hyvin pääsisi käymään. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ann33
@Päppyrä kuulostaa todella hyvältä hengähtää hetki, ja nimenomaan nauttia kesästä! Itsellekin olisi ollut ( näin jälkikäteen ajateltuna ) tehnyt muutaman kuukauden hengähdystauko raskauden yrityksen suhteen. (n) Tulehan silti kertomaan kuulumisia ja ajatuksia meille aina silloin tällöin! :)

@Ann33 sinun nuo viivat ovat kyllä niin mahtavat jo, että niiden perusteella voisi ajatella viikkoja olevan ehkä jo 5? Vai miten herkällä testillä teit? Hei! Sähän voisit varmistaa ajankohtaa ehkä vielä hiukan viikkonäytöllisellä testillä? :love: Mitä se tuumaisi viikoista?

On: Täällä näillä näkymin ovis vasta ensi viikon viikonloppuna. Joten sitä odotellessa... :unsure: sen jälkeen saakin jännällä mitä testi näyttää ennen Juhannusta! :barefoot: Ei tosin mitään ihmeellistä juhlimista ole tiedossa, kun tuo teini on kotona ja ukko päivystää. :whistle: Mutta voisihan sitä muutaman oluen juoda saunoessa :LOL: Kaikkein mieluiten tietysti jättäisin väliin jos oikein hyvin pääsisi käymään. :love:
Oli kyllä hurjan vahvat viivat. Ja kun se piirtyi välittömästä kun neste nousi ikkunassa. Huusin miehellekin alakertaan että se vaihtui jo alle testiajossa :D sen takia vähän epäilen että raskaus saattaisi olla pidemmälläkin. Apteekin normaali testi oli

Pohdin eilen sitä digitestin tekemistä, mutta pohdittiin gynen kanssa mitä kannattaisi tehdä vähä aikaisemmin. Hänen mukaansa voisi silloin reilu kaksi viikkoa sitten olla 4. viikko menossa, jolloin kohdussa ei vielä näy mitään. Hän halusi ultrata uudestaan ja sitten kun sanoi ettei ota kuin poliklinikkamaksun, hyväksyin hänen ehdotuksensa :) hyvä päästä kärryille mukaan missä mennään, kun ei tämäkään kerta näytä menevän oppikirjoje mukaan.
 
@Ann33 Paljon onnea! (y)

Mulla on nyt kolme viikkoa tyhjennyksestä. Vuoto loppui viikko sitten eli kesti yhteensä kaksi viikkoa. Silloin tein raskaustestin ja oli vielä haalea viiva jäljellä. Tänään tein uuden raskaustestin ja nyt siinä näkyi lähinnä viivan paikka. Josko keskenmeno olisi nyt ohi.

En ole tässä kierrossa tikuttanut ovulaatiota, kun ei siitä voi tietää missä kohtaa sellainen olisi, jos nyt ylipäätään edes ovuloin tässä kierrossa. Ja jos ovuloin, niin onko se jo mennyt vai vasta tulossa. Eipä tässä voi muuta kuin odotella. Jos olisi normaali kierto, ensi viikon alussa alkaisi kuukautiset. Mutta varmaan venyy pidemmäksi, koska ei ole kuukautisiin viittaavia oireita.
 
Vähän epäröiden tulen nyt tähän ketjuun, koen jotenkin eniten omakseni. Toisaalta tämä näyttää olevan aktiivinen ketju.

Hiljalleen on viritetty toivoa, että josko meidän perheeseen tulisi kuitenkin vielä se kolmas lapsi, kuopus. Lapset ovat nyt 4- ja 6-vuotiaat. Viime kesäisen kohdunulkoisen raskauden ja sitä seuranneen leikkauksen jälkeen oli kuitenkin pakko viheltää peli poikki ja miettiä elämää. Ajattelinpa asiaa miten päin ja miten pitkään hyvänsä, haluan vielä sen kolmannen lapsen. Ennen lapsia oli kaksi tuulimunaraskautta, ja nyt kun mahdollisuus on viimekesäisen seurauksena vielä edelleen pienentynyt 50 prosenttia, olen vähän pessimistinen, pystynkö enää tulemaan raskaaksi.
 
@Claire Elisabeth onpa sinua koeteltu paljon! :( Ihan liikaakin... Menikö toinen munanjohdin kokonaan pois pelistä kohdun ulkoisen vuoksi? Mutta toinen toimii normaalisti? Käsittääkseni nainen ovuloi molemmin puolin, on sitten johdin tai ei. Välillä voi kuukausia kypsyä vain toiselta puolen, ja sitten taas vaihtua toiselle puolen. Toivomme siis parasta, että sinulta kypsyy nyt sieltä mistä raskauskin olisi mahdollista alkaa! (y)

On. Tämä palsta onkin hiljentynyt aika paljon. Joo, no itselläkään ei ole kuulunut sen ihmeellisempää, joten olen vain tyytynyt taustailemaan. Kp 13 ja ovista odotellaan! :X3: Muniksissa selkeitä kasvukipuja ollut nyt muutamana päivänä, mutta tikku näyttää blancoa. :unsure: Tulisi nyt jo sieltä! :mad:
Näin tässä juuri todella levottomia uniakin, jotka liittyivät raskautumiseen. Eivätkä edes päättyneet hyvin... :cautious: Taitaa odotukset olla aikas korkeat, kun tämä kuumeilu tulee uniin saakka! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
@Claire Elisabeth kamalaa olet joutunut kokemaan! :cry: Toivottavasti saisit vielä kolmannen murusen!

On. Itsekin olen tyytynyt vain taustailemaan. Kp 34/32-40 tällä hetkellä. En ole ihan varma olenko ovuloinut kp 20. Aamulämpöjen perusteella siis yritän bongailla ovista. Lämmöt on noussut kyllä hieman, mutta ei niin merkittävästi kuin aiemmissa kierrossa, joissa olen varmasti ovuloinut. R-testitkin ovat näyttäneet puhdasta negaa, kun olen testaillut. Viimeksi testasin tänä aamuna eli olisi DPO 14. Kai mahdollisen raskauden pitäisi jo näkyä? Ärsyttää taas, että missähän vika. Täytynee jossain vaiheessa varata gyneaikaa, jos ei tätiä kuulu. Haluaisin niin jotain lääkettä siihen, että edes ovulaatio saataisiin tapahtumaan varmemmin. Oman gynen mukaan clomeja ei kuitenkaan enää edes määrättäisi, kun kerran tästä kysyin vaan jotain muuta, mutta mene ja tiedä.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka me ei nyt tällähetkellä uutta raskautta yritetäkään ja ehkäisy on käytössä (kumi tai keskeytetty) niin silti tää kropan toiminta ihmetyttää(n) ku:n jälkeen kierto on lyhentyny noin viikolla siitä mitä oli ennen. Aiemmin kierto oli 28-30pv ja nyt 21-23 päivää:eek: Eilen alkoi taas tiputella ja tänään alkoi menkkakivut, että eiköhän hanat aukee pian.
 
Mäkin täällä taustailen, toivon, etten tuu maitojunalla takaisin. Jos täällä on muita raskautuneita taustailemassa, niin miten ihmeessä tässä osaa ottaa rennosti?

@Päppyrä -mulla meni oikestaan kolme ekaa kiertoa miten sattuu ja vasta neljäs (mistä nyt sitten tärppäs) oli normaalein. Eli tsemppiä sinne, jospa se siitä ajan kans tasaantuu!

@mira.flower -joko oot oviksen saanut tikutettua nalkkiin? Toivon teille varsinkin niin plussaa, mutta tietty kaikille muillekin <3
 
@Vilmalotta no niin! Nyt alkaa jännät ajat! :LOL: Meillä on myös peitot heiluneet ahkerasti tässä kierrossa. Eikä nähtävästi olla ainoita! :p

@Emppuelkku onpas sinulla tuskallisen pitkät kierrot! :eek: Eipä käy kateeksi... :unsure: Ja juu, luulen että kyllä testi nyt jo näyttäisi positiivista jos dpo on jo 14 (n)

@Päppyrä onpas sulla taas kierto lyhentynyt! :eek: Luulen, että hormonit ovat vielä sekaisin ku jäljiltä. Eli aika matalat... :unsure: Saisiko pillereillä niitä helpommin tasoitettua? Yllättävän kauan näyttää menevän, että normalisoituvat. :mad: Itse kullakin... :notworthy: Oletko tuntenut ovista vielä? Pohdin, kun kierrot noin lyhyet... (n) Tuleekohan sitä ollenkaan? Me myös juteltiin miehen kanssa, että voisin aloittaa ehkäisyn kesäksi. Lähinnä siksi, kun nämä saakelin PMS oireet ovat olleet niin vahvoina km jälkeen. Ja lisäksi houkuttaa, että hormonit palautuisivat taas tasaisemmaksi. Ja tieto siitä, että monesti raskaus alkaa helpommin pillereiden lopettamisen jälkeen. :rolleyes: Äh, en tiedä mitä tehdä... Lääkäri on ensi kuun lopussa.:ninja:

On. Täällä ovistuntemukset hiukan ehkä helpottaneet eilisestä. Ihmetyttää vähän, kun ovistikku on kuitenkin ollut nega koko ajan. Ja suurimmat seksihalutkin jo vähän niin kuin menivät. Limailuista en oikein ota selvää, kun sieltä nyt tulee omia ja miehen eritteitä. :LOL: Tissit on myös eläneet omaa elämäänsä jo joitain päiviä. Sellaista arkuutta ja kihelmöintiä ilmassa, kuin oviksen aikaan on nyt näyttänyt monesti olevan. Mutta missä mun lh nousu on?! :X3:
 
Mäkin täällä taustailen, toivon, etten tuu maitojunalla takaisin. Jos täällä on muita raskautuneita taustailemassa, niin miten ihmeessä tässä osaa ottaa rennosti?

@Päppyrä -mulla meni oikestaan kolme ekaa kiertoa miten sattuu ja vasta neljäs (mistä nyt sitten tärppäs) oli normaalein. Eli tsemppiä sinne, jospa se siitä ajan kans tasaantuu!

@mira.flower -joko oot oviksen saanut tikutettua nalkkiin? Toivon teille varsinkin niin plussaa, mutta tietty kaikille muillekin <3
Ei tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa rauhallisesti :D ehkä johtuu siitä, että mulla on ollut sen verran voimakasta huonovointisuutta, että kaikki keskittyminen on mennyt siihen. Pohdinkin asiaa, että jos mitään oireita ei olisi, paniikki tässä varmasti olisikin. Tänään olisi kuukautisista laskettuna 10+0, mutta veikkaan se olevan muutamaa viikkoa pienempi lukema. Tänään on eka ultra ja jännittää kyllä valtavasti!

Isot halaukset ja tsempit kaikille kiertoaan odottaville. Ei sitä voisi ajatellakaan etukäteen kuinka paljon km voi kroppaa laittaa sekaisin. <3
 
@miniminimini Mites sinun raskausoireiden laita on? Joko on jotain ilmaantunut? :rolleyes: Voin vain kuvitella, että ahistaa! Alkuraskaus on muutenkin psyykkisesti raskasta aikaa hormonimyrskyn keskellä. Saati vielä nämä meidän aiemmat kokemukset, jotka jyskyttää takaraivossa. :notworthy: Niin toivon, että kaikki menee hyvin ja pystyt luottamaan ja päästämään irti peloista... edes välillä! :love:

@Ann33 Sulla on kyllä käynyt hyvä tuuri tuon gynesi kanssa! Uskomatonta, että ei veloita ultrauksesta erikseen. :p On meinaan järkyttävän kallista touhua... :cautious: Jossain päin ( oliko se Kaarinassa? ) tehdään raskauden ultria suht edullisesti. Oliko se hinta n. 100€ paikkeilla? Vähän riippui mitä katsotaan. Huomasin vain kun tässä kerran googlailin jo etukäteen. :love:
Tänne sitten kertomaan ultrasta kaikki! Kuvan kera kiitos :LOL:

Ihanaa kun käytte kertomassa kuulumisia! Vaikka, ette varsinaisesti enää kuumeilekaan. :love:
 
@miniminimini Mites sinun raskausoireiden laita on? Joko on jotain ilmaantunut? :rolleyes: Voin vain kuvitella, että ahistaa! Alkuraskaus on muutenkin psyykkisesti raskasta aikaa hormonimyrskyn keskellä. Saati vielä nämä meidän aiemmat kokemukset, jotka jyskyttää takaraivossa. :notworthy: Niin toivon, että kaikki menee hyvin ja pystyt luottamaan ja päästämään irti peloista... edes välillä! :love:

@Ann33 Sulla on kyllä käynyt hyvä tuuri tuon gynesi kanssa! Uskomatonta, että ei veloita ultrauksesta erikseen. :p On meinaan järkyttävän kallista touhua... :cautious: Jossain päin ( oliko se Kaarinassa? ) tehdään raskauden ultria suht edullisesti. Oliko se hinta n. 100€ paikkeilla? Vähän riippui mitä katsotaan. Huomasin vain kun tässä kerran googlailin jo etukäteen. :love:
Tänne sitten kertomaan ultrasta kaikki! Kuvan kera kiitos :LOL:

Ihanaa kun käytte kertomassa kuulumisia! Vaikka, ette varsinaisesti enää kuumeilekaan. :love:
No on juu ollut käsittämätön tuuri. Ja sitten mua ei veloitettu tammikuussa yksityisellä ollenkaan kun lääkäri totesi ettei alkio ole kunnossa. Tämä pitää muistaa kun tulee jotain huonoa niskaan :) Kaarinassa on joku halvempi, mutta hylkäsin sen vaihtoehdon sillä on mies. :D

Pitkä viikko ollut takana kun viime viikon ti tein pos testin. Ihan kuin olisi ollut jo ikuisuuden raskaana :D no, hetken päästä tietää millä viikoilla pitäisi olla menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: mira.flower
@mira.flower Joo, nää pitkät kierrot ahdistaa kyllä ihan älyttömästi. o_O Vielä kun lisää päälle äärimmäisen kärsimättömän luonteen, niin yhdistelmä ei ole todellakaan optimaalinen. :ROFLMAO:

Osaisiko joku muuten vinkata hyviä ovulaatiotestejä? En ole koskaan saanut ovulaatiotikkuun plussaa, mutta jos olenkin vain ostanut huonoja testejä. :D
 
@Emppuelkku ne pregcheckin on ollu mulla hyviä, sit myös digit tietty! :)

@mira.flower tänään aamulla ekaa kertaa yökötti, väsymystä joo, finnejä ehkä vähä, nännit arat ehkä vähä.. Mut ei mitään tajunnan räjäyttävää oiretta, pelkään et keksin nää kaikki :D Ens viikolal varhaisultra, sillon pitäis olla 7+0 ja sit vajaa kk ni np-ultra kans. Pelottavaa. Luulen, et JOS kaikki menis hyvin, niin vasta siellä 12+viikoilla uskaltaisin rentoutua..

@Ann33 - toivotaan hyvät kuulumiset ultrasta <3 Toi on kyllä mielenkiintoinen tuo sun kuvio, ilmaisine ultrine kaikkineen :D
 
Kerrankin jotain hyvää kerrottavaa, ultrassa kaikki hyvin ja vahva syke sekä mitta niin kuin pitääkin. 7+3 on menossa, joten kuun alussa kun olin gynellä oli 4+2 jolloin ei kuulukaan vielä näkyä mitään. Negatiivisen testin tein 3+5. Eli, ei saa hätäillä :D
 
@Ann33 ihanaa, että ultrassa kaikki hyvin. Paljon onnea vielä!:love::love:

@miniminimini voi ei :cry: toivotaan, että on vaarantonta ja ei lisäänny tuo vuoto/rusehtaa lima!

@mira.flower luulen, että tunsin oviksen. Se vaan tuntu erilaisemmalta kun ennen (n) kaks viikkoo sitten verikokeissahan hcg oli alle 5 ja pari pv (tai joskus siinä verikokeiden tienoilla, en muista tarkasti :D) ennen verikokeita tunsin vasemmalla puolella alamahassa jotain ikävää lievää kipua. Tuntemus oli vähän samanlaista kun kohdunulkoisen aiheuttamat kivut, mutta sata kertaa lievempiä. Ajallisesti siis sen sopis olla ovis (n) kun kerta hcg oli sitten jo nollilla ja nyt alko eilen menkat. Luteaali vaihe mulla oli ennen plussa kiertoo 13pv ja plussakierrossa sain ekan haamujen haamun dpo 13 ilta pissasta. Eli luultavasti kierto on lyhentynyt alkupäästä :)
Pillereitä en halua aloittaa, koska on tasan yksi minipilleri merkki joka sopii... E-pillerit on pois suljettu migreenin takia...
 
@miniminimini :cry: Tuo on niin pysäyttävä tilanne... Toivotaan, että johtuu istukan kiinnittymisestä tai muusta vastaavasta. Eikö vk 6 istukka juuri kiinnity? Jos onkin siitä johtuvaa? Onko ollut kipua? Kovasti nyt jaksamista vuodon kanssa! :unsure: Ei auta kuin odottaa sinne ensi viikon ultraan... ja toivoa että on ihan vaaratonta. Eikö aika monella km kokeneella ole alkuraskauden vuotoja? Ja muillakin? Pakko koittaa yrittää uskoa, että kyllä siellä matkassa pysytään! :rolleyes:

@Päppyrä niinhän se tietenkin on, että kierron alku on lyhentynyt! En tiedä mitä oikein ajattelin? :whistle:

@Ann33 ihana kuulla hyviä uutisia! :love: Varmasti kaikki jatkuukin samalla lailla! :rolleyes:

On: Täällä ovista tikutettu, ja tänään näyttää viivat tältä:
IMG_4035.PNG
Vihdoin alkaa vahvistua! :barefoot: On tätä taas jo odotettu, kp 15. Eli nähtävästi tulee edelleen juuri niin kuin aiemmissakin kierroissa. Ja minä kun luulin, että ovis olisi jo ollut, kun vatsaa niin turvotti ja vihloi kolme päivää sitten. Tosin lämmöt eivät oikein tukeneet tätä teoriaa... mutta pääasia on, että nyt pääsee jännäämään! :LOL::X3:o_O:barefoot::confused::p
 
Huhhuijjaaa kuukauden tauko palstailusta teki hyvää ehkäpä. Luin teidän kaikkien viestit, onnittelut plussanneilla. <3

Lyhyesti omaa napaa, kierrot olleet 27-32 keskimäärin, ovista en ole bongaillut tikutuksesta huolimatta. No nyt kp 21 pärähti ovis testiin tasavahvat viivat, vaikka kohtahan pitäisi jo tädin tulla käymään...? Tämä koko kehon toiminta alkaa olla yksi iso vitsi. Argh! Eilen oli alaselkä illalla kipeä ja mieli maassa, liekkö nekään tarkoittaa mitään.
Oikean puoleinen testi eiliseltä, toinen tältä päivää. Tein jo hätiköidessäni rt:nkin, esikoisesta kun raskaus tuli esille ovistestistä, no negahan se oli. XD
 

Attachments

Yhteistyössä