Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2024

    Täällä tiputtiin korkealta ja kovaa. Menkat alkoi tänää eikä jättänyt arvailujen varaan. Kierto oli vaan 26 päivää kun yleensä sen 28. No katsotaan päästäänkö yrittää uudestaan ihan tarkoituksella. Palailen asiaan kun saan miehen kanssa juteltua mitenkä edetään vai jääkö nyt vaan 6 lapseen. Ite...
  2. M

    Haaveena vauva 2024

    Täällä oli kaikki PC raskaustestit loppu kaupasta, joten en napannut gp mutta sitä en kyllä tänään tee . Katsotaan huomenna jos ois tullut lisää testejä niin vois ostaa eka PC testin
  3. M

    Haaveena vauva 2024

    Täällä selvitty oksennustaudista ja flo sanoo että menkat alkaa 5pv päästä. Ajattelin kumminkin jos tänään kauppareissulla ostelisin testejä. Edelliset on raskaudet on jo yleensä näkynyt dpo10 joka olisi jo huomenna. Ellein nyt testaus into oo niin kova että tänään jo tarvis testailla...
  4. M

    Haaveena vauva 2024

    Oli tuntemuksia ja mulla aika lailla se 28 kierto että nyt menis pitkäksi jos muka nyt olis.
  5. M

    Haaveena vauva 2024

    Mä oon kyllä nyt niin ulalla. Tulee repäsykipuja kun yskäsee tai kääntää äkisti kyllkeä. Turvottaa huolella ja tuikkii kohdunsuulle.
  6. M

    Haaveena vauva 2024

    Heippa! Täällä olis uusi mukaan joukkoon. Mulla taitaa olla jatkuva vauvakuume ja näitä ihanuuksia on jo 6. Meiltä kyllä löytyy sitä epäonnea myös aikalailla eikä raskauden loppuun saattaminen ole niin itsestään selvyys. Meidän lapsimäärä piti siis olla tässä, mutta mies sitten ei kortsua...
  7. M

    Haaveena vauva 2020

    Täällä kanssa kp1/31 tai nyt kierto oli ainakin sen 31 päivää. Miehen lämmitys vauvaan on jo vähän tuottanut tulosta. Toivotaan että tässä kierrossa jo päästäs yrittämään toden teolla.
  8. M

    Haaveena vauva 2020

    https://aijaa.com/Vp6EAS. En tiiä näkeekö kukaan muu mitään tai onnistuuko tän lisäys
  9. M

    Haaveena vauva 2020

    Kuinka usein pregcheck antaa vääriä tuloksia tai viivan paikkaa. Tein tänään testiksi yhden päivällä jolloin pidätystä oli varmaan joku pari tuntia mutta jotain pientä siihen ilmesty mutta ei kuvaan asti jääny.
  10. M

    Haaveena vauva 2020

    Heippa täällä yksi uusi mukaan, toistaiseksi taustailen ennen kuin saan miehen pään käännettyä vielä yhteen niin että meidän 1v taapero saisi kanssa leikkikaverin kun muille lapsilla jo ikäeroa vähän enemmän. Meillä siis nyt 5lasta jotka ovat 11v,9v,7v,5v ja 1v. Meillä myös geeneissä pieni...
  11. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Olisiko täällä ketään halukas päivittelemään listaa vai pitäskö luoda uusi niin pysyisi paremmin kärryillä plussanneista ja vielä yrittävistä
  12. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Karkas vähän ajoissa eli nyt menossa kp21/28-29
  13. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä vähän tausta tietoja eli minä 28 ja mies 34. 4 elävää lasta löytyy, tyttö 09/08 ja pojat 09/10, 03/12 ja 11/14. Meillä myös kolme enkelipoikaa vuosilta 06,07 ja 13. Meillä perinnöllinen geenihäiriö minkä takia vaan 25% mahdollisuus saada täysin terve vauva. Hankaloittaa vauvan saantia ja...
  14. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Uusi ilmoittautuisi mukaan. Ensi kierrosta aletaan kunnolla vasta hommiin ja tää kiero on mennyt vielä osittain kumia käytellessä nyt on kp17/28. 5 toiveissa. Yk 1 lähtee käyntiin ens kierrossa.

Yhteistyössä