Hakutulokset

  1. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Kumiankka1 olen todella pahoillani menetyksestä , ja toivon jaksamista ja voimia kohdun tyhjennykseen :'( niin surullista :( Täälä menkat lopuillaan..
  2. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Sieltä ne menkat sitten alkoivat eilen.. eli onks tänään kp1 eiku kp2? Huoh :( keskenmenon jälkeen kolmanteen kiertoon siis vai tässä jo mennään, eli ei ainakaan mulla pitänyt paikkaansa ollenkaan se, et km/synnytyksen jälkeen erityisen hedelmällinen.. Muuten elämässä oon ollut tosi helposti...
  3. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Testi oli negatiivinen tänäkin aamuna , oon ollu niin kamala raivohärkä et varma oon et raskaana olidin ku näin hulluja raivareita saanu mut ei auta ku testit on negatiivisia :( tänään kp28 et tässä odotellaan kuukautisia jo siis kovasti. Kunpa tän mielen sais nyt tasaantumaan. Raskaus pyörii...
  4. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Liikaa tekstii ei meinaa pysyy perässä ja osaa kommentoida kaikille erikseen :) täälä testit negaa joten kuukautisii ootellessa, tietysti vielä on aikaa niiden oletettuun alkuun mutta kahdesti jo testannu negat nii eikait tässä enää lippu kovin korkeella oo :(
  5. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Hiutale89 voi toivotaan nyt parasta! <3 <3 Omanapailua vain sen verran et maanantaihin/tiistaihin täytyisi malttaa vielä odottaa testailua, en ehkä kestä tätä! Liian jännittävää! Mä niin jotenkin uskon, et nyt olis tärpännyt, mä haluan uskoa! :)
  6. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Meinasin juuri tulla kysymään @haavelapsi että minne oot hävinnyt ja kun mietin että alkoiko ne menkat ikinä, mutta voi että, kuinka ihanaa, onnea hurjasti raskaudesta ❤ sydämiä! Me saatiin kun saatiinkin hyödynnettyä ovis ja nythän me vaan taas odotellaan ja piinaillaan ja testaillaan kun sen...
  7. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Toiveinen ❤ ihanaa ! Voi kuinka ihanaa nähdä syke ar ultrassa :) mä en osaa olla täältä pois. Kauheesti vaivaa vauvakuume ja nyt ois vielä ovulaatio, ekaa kertaa elämässä hain cittarissa käydessä hyllystä mukaan ovulaatiotestejä ja selkeet plussat tuli. Tietysti mies nyt...
  8. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Mulla oli kkm joka myös ensin lääkkeellisesti ja sit seur pv vielä tehtiin kaavinta.nyt päivä 32 vai 33 vai olikohan eneän, eikä menkkoja oo vielä tullut. Ovulaatio oli mielestäni mut erittäin kummallinen eikä ollenkaan normaali , että en sitten tiiä siitäkään. Kummallisella tarkoitan mm että...
  9. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Juu mäkin jouduin ottaa yks pv buranaa kipuihin, ja olin varma et vuoto alkaa mut tuosta ny on jo pari pv eikä ne oo edelleenkään alkaneet. Maha oli eilen ihan sekasin ja sit olin taas et johtuu varmaan alkavista kuukautisista mutta ei :( nyt ei oo taas mitään pientäkää vaivaa.. paitsi sydän...
  10. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @haavelapsi alkoiko sun menkat jo? Mun eivät ole vieläkään alkaneet , turhauttavaa :(
  11. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Menkkajuiliminen alkoi, tein vielä yhden testin, selkee nega, en enäää haaskaa rahojani enempää. Istun hiljaises kämpäs ja itken vaan maailman kurjuutta. Hemmetti miksi tämän kaiken piti mennä näin :'(
  12. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Lallastiina voihan... en tiedä mitä sanoa kun en oo ekspertti näissä jutuissa. jos se kuitenkin vielä olis ja lopulta kaikki hyvin tahdon toivoo parasta <3 On: Ärsyttää. Mitään menkkafiiliksiä ei oo. Finnejä sen sijaan ilmaantunut toes ja minne, omituisia jättinäppyjä ja kaikenmaailman...
  13. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Toiveinen ihanaa toivotaan että kaikki menee niinkuin pitää <3 @miniminimini <3 Tiedän ton tunteen et sättii itteään tehdyistä ja syömisistä jne! Itehän tein kunnon A4 sivun kokoisen tekstin, listan, jossa tein raskausajan "säännöt" jos uusi raskaus meille siunaantuu. Siinä oli jotain mun oman...
  14. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Hitto ku ne menkat ei ala ja ihan kun tisseihin sattus vai voiko tällästä keksii ku on niin luulosairas :D ärsyttävää... mietin et säästän testirahat ja pyydän johki verikokeisiin pääsyä.... Mut toivo on jotenki menny silti ku alkaa olla jo aikaa jos uuden vuoden tienoilla oli ovis, 14päivää...
  15. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Np, en osaa sanoo, ennen kaikkea, se on ollut aika normaali ja kellon tarkka 28pv, mutta nyt on ollut raskauksia ja kaikkea mahollista välissä, ehkäsykapselia,kierukkaa,ym jotka on kaikki pitäneet menkat tulematta kokonaan ym. Eli ei mitään hajua suomeks sanottuna. Moneen vuoteen ei oo ollut...
  16. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    oon tehnyt testejä mutta negaa kaikki. mää oon ihan surkupeppu nyt :'( kp29 mun laskujen mukaan ja kaikki menkkajuilit sun muut on olleet kans pari pv poissa....
  17. W

    Maastovarmat yhdistelmävaunut

    Crescent classic tai hartan topline, ensimmäistä myydään ainaki jollyroomissa ja jälkimmäistä lastentarvikekaupoissa, suuret suositukset molemmille, t: äiti maaseudulta :D
  18. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Haavelapsi tuolta toisesta ketjusta kuulin että raskaushormoni nousee jokatoinen päivä tai jotain. Jos sit huomenna... ei vielä menetetä toivoo <3 ei vais.. mut alkais nyt ne menkat sitten jos on alkaakseen niin ei tarvii jossitell turhaan :( luin vaan et jopa 60pv on joillain ollu kierto km...
  19. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    appelsiiniomena, tosi kurjaa et oot joutunut kokemaan keskenmenoja ja vielä noin monta peräkkäin, toivon ihan järisyttävän paljon onnea teille että tärppää pian <3
  20. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Lallastiina ihanaaaaaaa niin selkee plussa ku ikinä !!! suuuuren suuret onnittelut!!! <3 <3 mulla on nyt kaapissa apteekin ultra (kerkesin ostaa ennenkö luin ylempiä kommentteja hohhoijaa :( ja cittarin 1 pregcheck liuska jäljellä ja 1 one step liuska. teen ne huomenna ja ostan sit taas lisää...

Yhteistyössä