Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Onnea @Toiveinen :love: Mahtava juttu!

Itse olen viettänyt hiljaiseloa... Meillä lähtee kämppä alta (no ei ihan alta, kesällä viimeistään pakko muuttaa), omat ajatukset pyörii lähinnä asuntoasian kimpussa ja ollaan miehen kanssa molemmat kiukkuisia ja stressaantuneita. Letrot söin jokatapauksessa, tänään kp8 ja ovista odottelen. Odotukset aika matalalla, tai jotenkin ei jaksa koko vauvajuttua miettiä. :D Ehkä ihan hyvä välillä näinkin...
 
Onnea @Toiveinen :love: Mahtava juttu!

Itse olen viettänyt hiljaiseloa... Meillä lähtee kämppä alta (no ei ihan alta, kesällä viimeistään pakko muuttaa), omat ajatukset pyörii lähinnä asuntoasian kimpussa ja ollaan miehen kanssa molemmat kiukkuisia ja stressaantuneita. Letrot söin jokatapauksessa, tänään kp8 ja ovista odottelen. Odotukset aika matalalla, tai jotenkin ei jaksa koko vauvajuttua miettiä. :D Ehkä ihan hyvä välillä näinkin...
Ihana/sydän on ehkä vähän väärä viesti tähän, mutta sydämelliset halaukset ja tsempit. Muuttaminen ei ole mun mielestä ollut koskaan mitenkään mielekästä.
 
Kiitos @Ann33 :) Eipä ole mukavaa ei... Ihan puskista tuli - tämä asunto on ollut vuokralla yli 20 vuotta, ja totta kai omistajat juuri nyt päättivät myydä (n) Me ollaan asuttu tässä 2,5 vuotta vasta. Eipä auta kuin toivoa että jotain muuta löytyy.

Huomenna tulee täyteen vuosi siitä, kun tein positiivisen raskaustestin ensimmäisestä keskenmenostani. Jotenkin haikea fiilis... Onko teillä koskaan ikävä keskenmennyttä raskautta tai vauvaa? :(
 
Kiitos @Ann33 :) Eipä ole mukavaa ei... Ihan puskista tuli - tämä asunto on ollut vuokralla yli 20 vuotta, ja totta kai omistajat juuri nyt päättivät myydä (n) Me ollaan asuttu tässä 2,5 vuotta vasta. Eipä auta kuin toivoa että jotain muuta löytyy.

Huomenna tulee täyteen vuosi siitä, kun tein positiivisen raskaustestin ensimmäisestä keskenmenostani. Jotenkin haikea fiilis... Onko teillä koskaan ikävä keskenmennyttä raskautta tai vauvaa? :(
Itsellä se on niin tuore tapaus että pohdin etukäteen, miltähän mahtaa tuntia sitten kun vuosipäivät tulee täyteen. Sairaanhoitajan juttusilla kun kävin juteltiin siitä että haaveiltu laskettu aika voi olla kova paikka sekä km ajankohta. Tottakai pos rtestikin kuuluu samaan sarjaan. Ne tunteet kuuluu siihen sillä se on yhtä todellinen raskaus kuin loppuun astikin mennyt raskaus. Keskusteltiin myös että jotkut sytyttää kynttilän tms muistonosoituksen menetetylle lapselle ja sekin on täysin Ok ja auttaa sen surun käsittelyssä. Itselle se tuntui kaukaiselta ajatukselta. Mutta aivan varmasti tulevat vuosipäivät tuovat sitä jossittelua että nyt on tämä ja tämä päivä tai vuosi sitten elettiin tällaista aikaa.
 
Hei kaikille!

Täällä myös yksi kuumeilija. Joulun alla epäilin olevani jo raskaana ensimmäisestä mahdollisesta kierrosta, ja silloin teinkin positiivisen testin ja aloin odottaa esikoistamme. Kuitenkin eilen, rv 11+2 aloin vuotaa ja pääsin päivystyksestä ultraan, jossa todettiin vain kohdussa pitkään viihtynyt tuulimuna. Olin yön osastolla tyhjentelemässä kohtua.

Nyt olo jo harvinaisen normaali, suuri pettymyshän tämä näillä viikoilla(kin) oli mutta ei auta kun suunnata katse kohti tulevaa. Mieskin kysyi heti, että eikös jatketa kuitenkin yrittämistä, ja gynekin näytti vihreää valoa.

Ihanaa saada vertaistukea tällaisten tapahtumien keskellä:ninja:
 
Hei kaikille!

Täällä myös yksi kuumeilija. Joulun alla epäilin olevani jo raskaana ensimmäisestä mahdollisesta kierrosta, ja silloin teinkin positiivisen testin ja aloin odottaa esikoistamme. Kuitenkin eilen, rv 11+2 aloin vuotaa ja pääsin päivystyksestä ultraan, jossa todettiin vain kohdussa pitkään viihtynyt tuulimuna. Olin yön osastolla tyhjentelemässä kohtua.

Nyt olo jo harvinaisen normaali, suuri pettymyshän tämä näillä viikoilla(kin) oli mutta ei auta kun suunnata katse kohti tulevaa. Mieskin kysyi heti, että eikös jatketa kuitenkin yrittämistä, ja gynekin näytti vihreää valoa.

Ihanaa saada vertaistukea tällaisten tapahtumien keskellä:ninja:
Voi että, jaksamista paljon! Inhottavinta on kun kroppa ei ymmärrä luovuttaa aikaisemmin kun mielelle se taas olisi tosi tärkeää, että pääsee toipumaan ja jatkamaan eteenpäin. Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja pääset pian kotiin! Uutta yritystä vain heti kun siltä tuntuu :)
 
Toiveinen ❤ ihanaa ! Voi kuinka ihanaa nähdä syke ar ultrassa :) mä en osaa olla täältä pois. Kauheesti vaivaa vauvakuume ja nyt ois vielä ovulaatio, ekaa kertaa elämässä hain cittarissa käydessä hyllystä mukaan ovulaatiotestejä ja selkeet plussat tuli. Tietysti mies nyt lomareissussaan.maanantaina vain on keritty viimeks,mutta tuskin on mitään tapahtunut kun se on ollut niin aikasin ovulaatioon nähden. Nyt siis kp 14. :) maanantaina oli siis kp11. Mut tietysti pitää elää toiveissa ja jänskättää ja kuulostella kroppaa.... ku ei osaa muutenkaan olla :D
 
Täälläkin on eletty hiljaiseloa kun olen vai odottanut kuukautisten alkua :whistle: ajattelin tänään soittaa lääkäriin jos pääsis labraan kokeisiin että missä vika, tein sitten varulta testin niin eipä tarvikaan labraan lähteä!

Selvä plussa pärähti testiin! :eek::love:

Vähän tuli shokkina kun olin ihan varma että ainakaan raskaana en ole :LOL:

Nyt vain toivon että pieni jaksaisi pysyä matkassa! :love:

Täytyy varmaan soittaa neuvolaan ja kysyä miten raskauden keston määritys tapahtuu tämmösessä tapauksessa :whistle:

http://aijaa.com/2UVFWj Linkki testin. Kuvana :rolleyes:
 
@joulutoive Paljon voimia ja tervetuloa joukkoon! Kylläpä oli pitkään pitänyt kiinni, itselläni alkoi tuulimunasta vuoto jo viikolla 6, vaikkei se mihinkään siitä sitten itse lähtenytkään. Toivotaan pikaista uutta plussaa teille <3
Kauhea menetyshän tää on aina, mut itselle se ois ollut ehkä jopa helpompi käsitellä silloin niin alussa, kun tiesi että suuret riskit keskenmenolle yms on ja ehkä olisi päässyt jatkamaan yritystä pikimmiten. Ei käyty edes va ultrassa, ja sydänäänetkin olevinaan kuulin (hauskaa ajatella jälkikäteen..). Seuraavaan raskauteen maksan mitä vain et voidaan poissulkea tuulimuna.

Normaalit raskausoireet kuitenkin oli ja vatsakin kerkesi jo kasvaa (kohdun kasvusta?) ja nyt kaikki oireet poissa. Gyne vakuutteli onneksi moneen kertaan, että seuraavaan raskauteen on kaikki mahdollisuudet onnistua niinkuin pitääkin :)
 
Juu siis tottakai on helpompaa, mitä aikaisemmin keskenmeno tapahtuu. Ihmettelin vain että miten sulla on tuulimuna noinkin pitkään pysynyt kyydissä, kun valtaosa kai itsestään lähtee keskeytymään ihan muutamassa viikossa. Tosi huonoa tuuria :( Kysyitkö saisitko alkuraskauden ultran kunnalliselta puolelta seuraavassa raskaudessa? Näissä on älyttömän suuria eroja eri paikkakuntien välillä...
 
Juu siis tottakai on helpompaa, mitä aikaisemmin keskenmeno tapahtuu. Ihmettelin vain että miten sulla on tuulimuna noinkin pitkään pysynyt kyydissä, kun valtaosa kai itsestään lähtee keskeytymään ihan muutamassa viikossa. Tosi huonoa tuuria :( Kysyitkö saisitko alkuraskauden ultran kunnalliselta puolelta seuraavassa raskaudessa? Näissä on älyttömän suuria eroja eri paikkakuntien välillä...
Just mietin et kirjoitinkohan tökerösti tuon ekan lauseen edellisessä viestissä, kauheeta on ihan missä kohti vain raskautta vähättelemättä alkuraskauden tuulimunaakaan! Sitä ihmettelin itsekin, miten ei ole poistunut kaikkien näiden viikkojen aikana. Oletettavasti keho alkoi ’hylkiä’ ruskuaispussia juurikin tällä rv 12 jolloin alkoi vuoto, ja heti perään nousi yhtäkkiä kuume.

Onneksi tyhjennys sujui vaivatta ja melko nopeastikin, en päässyt vain yöksi kotiin kuumeen takia.

Kysyin gyneltä tuota varhaisultraa, mutta ei kuulemma ensimmäinen tuulimuna ole sille vielä peruste. Harmi, kun täällä päin va ultrat ovat aika hinnakkaita (n)
 
Kiitos @Fritang :love:

Kiitos @joulutoive :love:

Ja voi miten ikävä tilanne teillä on ollut :( todella raastava ettei tuulimuna osannut tulla aikaisemmin pois :( tsemppiä ja oikein kovasti Plussatuulia sinne! :rolleyes:

Hurjan äkkiä on aamusta mun testi vahvistunut! Aiheuttaa jo pientä toivon pilkahdusta vaikka km jälkeen on kyllä jotenkin vielä paljon enemmän pessimistisempi kuin ennen :confused:

http://aijaa.com/1O34Kk

Pääsenköhän julkiselle puolelle ultraan kun hedelmöittymisajankohtaa on lähes mahdoton sano, keskenmenosta nyt 7vk aikaa.

Täytyy huomenna aamulla tehdä digitesti, jos se osais sanoa jotain (y)
 
@haavelapsi Ihana yllätys (y) tsemppiä!

@joulutoive olen pahoillani teidän menetyksestä ja tervetuloa mukaan. Tarina hyvin tuttu, meillä neljä viikkoa sitten rv 12+0 ihan samat kuviot ja tuulimunaksi todettiin.
Tosi harmi että ei teillä päin tuo ole syy päästä alkuraskauden ultraan. Meille taas sanottiin että soittele sit gynen polille seuraavassa raskaudessa niin tehdään ar-ultra. Miks noi käytännöt on noin erilaisia. o_O
 
Kiitos @helskatti :)

tää on kyllä loputonta piinaa koko raskaus kun nyt sitten teen testejä joka välissä ja vertailen viivojen vahvuuksia o_O eilen illalla tehty on ehkä ihan aavistuksen tän aamuista vahvempi, mutta eihän se välttämättä tarkoita mitään :oops: eihän?

http://aijaa.com/8V6gjR

Digi sanoi kuitenkin 2-3 ja kalenterissa on kyllä merkintä juuri niille ajoilla että oltais oltu ahkeria miehen kansa :whistle:

Voi kumpa! :love:

Laskettu olis siis 12.10.18 jos kaikki menee hyvin
 
@helskatti voi miten ihanaa! Kyllä se lupaavalta näyttää :love: harvemmin viivat ja digi valehtelevat noin paljoa. Vitsit kuinka onnellinen voi olla että heti tärppää :D

Mulla on nyt kkm 3,5 viikoa ja odotan kuukautisia. Samaan aikaan mulla on ollut muutaman päivän sukkapuikkopistoja vatsassa ja se tuttu tunne edelliseltä kerralta kun paine tuntuu. Tällä kertaa vasemmalla puolella. Mutta en sitten tiiä. :cautious:
 
@Toiveinen ihanaa, että siellä on kaikki hyvin :love:

Ja mahtava yllätys @haavelapsi , onnea :love:

Suuret pahoittelut @joulutoive Menetyksen johdosta :cry: inhottavaa kun kroppa ei ymmärrä luovuttaa aikaisemmin. Voimia sinulle :love: mulla km tuli joulukuun puolivälissä melko aikalailla viikoilla ja jo sen käsitteleminen on ollut haasteellista, en osaa kuvitella, miltä tuntuu, kun on luullut olevansa raskaana paljon pidempään ja yhtäkkiä ei sitä olekaan. :(

Tsemppiä @Fritang Asuntohommien kanssa. Tosi inhottavaa, että tuolla tavalla asunto "menee alta ".. :( toivottavasti löydätte sopivan asunnon helposti (y)

ON: täällä vietetty hiljaiseloa, kun oon läpikäyny omia tuntemuksia. Kyllä voi vieläkin heitellä mielialat ihan hirveesti, vaikka km oli melkein 2kk sitten. Välillä olen ihan hyvillä mielin ja uskon uudestaan raskautumiseen ja välillä taas olen valmis heittämään kirveen kaivoon. Täällä käyn kuitenkin teidän juttuja melkein päivittäin lukemassa, en vain ole osannut ottaa osaa keskusteluun. Nyt menossa dpo 11 ja en usko raskauteen. Testi tehty eilen ja nega oli. No lyötiin tässä pari viikkoa sitten miehen kanssa hääpäivä lukkoon vuoden päähän helmikuulle, niin onpahan joku projekti, eikä tarvitse miettiä raskausjuttuja. :ROFLMAO: Menkkoja odottelen ensi viikolle.
 
@Hiutale89 Tismalleen samat fiilikset täällä... Välillä jaksaa uskoa ja toivoa ja välillä ollaan ihan pohjalla. Huomannut kyllä parissa viime kierrossa, että pää alkaa ihan huolella jo lahoamaan tämän vauvahomman kanssa. Välillä jopa toivoo että osattaisiin jo luovuttaa :(
 
Kiitos @Fritang :love:

Kiitos @joulutoive :love:

Ja voi miten ikävä tilanne teillä on ollut :( todella raastava ettei tuulimuna osannut tulla aikaisemmin pois :( tsemppiä ja oikein kovasti Plussatuulia sinne! :rolleyes:

Hurjan äkkiä on aamusta mun testi vahvistunut! Aiheuttaa jo pientä toivon pilkahdusta vaikka km jälkeen on kyllä jotenkin vielä paljon enemmän pessimistisempi kuin ennen :confused:

http://aijaa.com/1O34Kk

Pääsenköhän julkiselle puolelle ultraan kun hedelmöittymisajankohtaa on lähes mahdoton sano, keskenmenosta nyt 7vk aikaa.

Täytyy huomenna aamulla tehdä digitesti, jos se osais sanoa jotain (y)

Ootko oletettavasti raskautunut siis ensimmäisestä mahdollisesta kierrosta? :love:

Oma lehmä ojassa, tässä koko google kahlattu läpi, milloin se on keskemenon/tuulimunan jälkeen mahdollista!

Toivottavasti saat varhaisultran!
 
@joulutoive joo siis ei mulla tässä välissä kerinny tulla yksiäkään kuukautisia! :D

Siksipä tää niin suuri yllätys onkin!

Jossain tutkimuksissa on todettu että raskauden onnistuminen olisi tosennäköisempää mitä nopeammin km se saa alkunsa mutta tiedä niistä sitten (n)

Toivotaan nyt vain paljon plussia kevään myötä! :love:
 
Kiva kuulla että täällä on ollut plussaakin ilmassa.
Ja harmi että on tullut uusia menetyksen kokeneitakin siis harmi menetyksestä.

Mä oon ihan sekaisin tästä mun tilanteesta. Hcg ei ole vielä laskenut alle 5, mutta silti ovistesti vahvistui päivä päivältä kunnes muistaakseni kp 14 tuli plussa (vahva sellainen). Sitten noin 2-3 päivää sen jälkeen alkoi lantio, selkä ja häntäluu särkemään . Tuli myös menkkakipuja. Vatsaa nipisteli.
Sen jälkeen on ollut väsymystä ja nyt eilisestä lähtien oon ollut aivan sairaan pahalla tuulella. Hermot ihan loppu. Niin ja eilen tuli tippa ruskeaa tuhruvuotoa ja tänään limaa jossa punaruskeaa joukossa. Nyt siis viikko "ovisplussasta".

Oireet tasan samoja kun ennen plussausta viimeksi, paitsi sillon ei tullut tota tuhruvuotoa, ja nyt on kuitenkin se hcg vielä koholla joten sen puolesta ei voisi olla vielä uusi raskaus.

Nyt venaillaan sit vaan et oonko tulossa hulluks vai mitä
Nyt on siis 3 viikkoa keskenmenosta.
 
@joulutoive joo siis ei mulla tässä välissä kerinny tulla yksiäkään kuukautisia! :D

Siksipä tää niin suuri yllätys onkin!

Jossain tutkimuksissa on todettu että raskauden onnistuminen olisi tosennäköisempää mitä nopeammin km se saa alkunsa mutta tiedä niistä sitten (n)

Toivotaan nyt vain paljon plussia kevään myötä! :love:

Ihanaa! Toivotaan tosiaan että ois noin!

Mulla on varattu aika labroihin kuun loppuun, jossa varmistetaan ettei hcg hormonia ole enää tuulimunan jäljiltä. Kuitenkin gyne sanoi ettei ehkäisyä tarvitse käyttää vaan uusi raskaus saa tulla, mietin onko mahdollista että kuun lopussa olisi uusi raskaus voinut saada jo alkunsa?

Ehkä vähän turhan ruusuiset ajatukset tuon suhteen, mut oishan se ihanaa <3
 

Yhteistyössä