Hakutulokset

  1. T

    Lokakuiset 2018

    Kyllä ehdottomasti mies mukaan ekalle kerralle! :) itsellä edellisestä avioliitosta kaksi lasta eikä ollut mies mukana edes synnytyksessä, saati sitten neuvola käynneillä :cautious: nykyinen mies onneksi lähtee mukaan ja heti ekalle neuvola käynnille :love: Tänään jouduin käymään lääkärissä...
  2. T

    Lokakuiset 2018

    @Kärsimätön88 meillä edelliset 8/10 ja 2/14 joten ikäeroa on ja tulee olemaan seuraavaankin :) Faceryhmä olis kyllä tosi kiva mutta en tiedä uskaltaako :cautious:(n) neuvola 5.3 7+6
  3. T

    Lokakuiset 2018

    Mulla ei oo mitään hajua oviksesta vaikka tikutin (kahtena päivänä en kerenny tikuttaa) ja siksi tämä yllättikin :ROFLMAO: testasin pari päivää ennenkö menkkojen piti alkaa, laskurilla sillon oli 3+5 ja tosi vahvat viivat :eek: mä lähinnä pelkään että jos onkin kaksoset, kyllä yksi on ihan hyvä...
  4. T

    Lokakuiset 2018

    @Wiiwiii en oo vielä hakenu, pitää käydä joku päivä hakemassa kunhan käy kylillä :) @Möörtsi mulla ei oo ollu vielä oikee mitää raskausoireita (n) eilen vähän rinnoissa erikoinen tunne ja sillä raskaustestinkin tein :D mieliala mulla vaihtelee olin raskaana tai en, nii en sitä raskausoireeksi...
  5. T

    Lokakuiset 2018

    Eilen tein innoissani vielä pari testiä lisää, kun en ensimmäiseen uskonut, kyllä on niin vahvaa plussaa että ihan hirvittää :ROFLMAO: tänään varasin neuvolaan ajan, 5.3 on eka ultra :love: onneks jäi nyt noita ovis testejä, niin pystyn testaamaan ultraan asti sillon tällön, että varmasti pysyy...
  6. T

    Lokakuiset 2018

    Ai että ei voi saada kaksosia ollenkaan jos on vain isän puolella, enpä tiennykkää :ROFLMAO:
  7. T

    Lokakuiset 2018

    Mietin että pitääköhän paikkansa, että kaksoisraskaus voi vaikuttaa, jos viivat noin vahvana jo nyt :LOL: miehen suvussa on kyllä kaksoisraskautta (n):eek: mites teillä? Edellisistä lapsista olen tajunnut olevani raskaana vasta rv8 jälkeen :ROFLMAO:
  8. T

    Lokakuiset 2018

    Hei kaikille! Kaks vanhempaa lasta jo on, ja nyt ilmeisesti kolmas tulossa :love: ihmetyttää vain noin vahva viiva, nyt menossa vasta 29/30 eli menkat ei ole vielä edes myöhässä. Laskurin mukaan 3+5 (n) LA 17.10 :) Kuvassa ylempi tehty aamupissistänja alempi äsken. 17.10 / Tintti88 / 29 /...
  9. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tikutin tässä kierrossa ovista, ja kahtena päivänä jäi kiireiden takia tikuttamatta, ovista en pongannut missään vaiheessa ja harrasteltukki ollaan tosi vähän, luovutin siis jo kierron puolivälin paikkeilla.. tänään aattelin huvikseen tehä testin 29/30, kun kierukan poiston jälkeen ei oo...
  10. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No nyt alko menkat, monta päivää myöhässä.. Uuteen kiertoon siis :LOL:
  11. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No onpa kyllä outo kierto (n)ovulaatiotastahan ei tosissaan oo edes tietoa tässä kierrossa, tän aamun rfsun testi puhas nega, ja nyt on tullu vähän rusehtavaa vuotoa. Ilmeisesti en ainakaan oo raskaana, ja tollasta rusehtavaa vuotoo ei oo ennen tullu (n)
  12. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näyttääkö kaupan rfsun testit viivanpaikan? Testasin kun ei oo menkat vieläkään alkanu, tähä mennessä ollu aina puhtaita negoja eikä minkäänlaista viivanpaikkaa tai viivaa paitsi nyt o_O tosin voin myös kuvitella :ROFLMAO: ei kuvista kyl mitään taida nähä, livena ainoastaan :D
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo, tiputtelun jälkeen vuoto eli kierto onkii 26 :ROFLMAO: eli nyt 27/26.
  14. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Siis tä?? Nyt kp 27/27, eilen tuli paperiin punasta pyyhkiessä, samalailla kun viime kierrossa, sit tänä aamuna ois pitäny jo vuotaa mutta ei mitään, ei edes paperiin yhtään mitään. Ei ne menkat siis alkanukkaa? :eek:
  15. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hyvää uutta vuotta ja onnea kaikille plussanneille! :love: itellä menossa 26/28, eilen tein raskaustestin joka oli täysin nega. Oviksestakaan ei mitään tietoa että oliko edes o_O pakko varmaan lähtee huomenna raskaustestien ostoon ja toivoo kuitenkin vaan parasta :D
  16. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei kaikille ja onnea plussanneille :love: olin hetken täältä pois jotta en koko ajan miettisi vauvaa, voi jestas tätä vauvakuumetta :ROFLMAO: yk3 siis menossa, edellisellä kierrolla tikutin oviksen kp17 ja menkat alko jo kp27/dpo10, joten en kerennyt edes raskaustestiä tehdä :cautious: no nyt...
  17. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Testasin torstaina kun oli dpo9 ja enempää en kerennyt edes tikuttaa, kun menkat alko tänä aamuna :poop: uuteen kiertoon siis..
  18. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No tossu-83 joko oot testaillu? :) täällä nyt dpo7 menossa, torstaina pakko testata ennen Hesaan lähtöö vaikka sillon vasta dpo9 :D ja sit vasta uudestaan kun tuun takas sunnuntaina.. Ei oo kyllä minkäänlaisia raskausoireita ja lämmötkään ei oo enää ollu korkeemmalla, että se tais olla siinä :oops:
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toivottavasti teillä tärppää :) minäkin kyllä testaan ens viikon lopulla :ROFLMAO:
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kylläpä on taas piinaavaa tää oottelu, dpo2(?) vasta menossa ja lasken päiviä milloin voi testata :ROFLMAO: mitään raskausoireita ei edes ole, negakierroksella niitä oli ihan mahottomasti :D onko muita lähiaikana testaajia? :)

Yhteistyössä