Lokakuiset 2018

Hei kaikille! Kaks vanhempaa lasta jo on, ja nyt ilmeisesti kolmas tulossa :love: ihmetyttää vain noin vahva viiva, nyt menossa vasta 29/30 eli menkat ei ole vielä edes myöhässä. Laskurin mukaan 3+5 (n) LA 17.10 :) Kuvassa ylempi tehty aamupissistänja alempi äsken.

17.10 / Tintti88 / 29 / kolmas / K-SKS
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Mietin että pitääköhän paikkansa, että kaksoisraskaus voi vaikuttaa, jos viivat noin vahvana jo nyt :LOL: miehen suvussa on kyllä kaksoisraskautta (n):eek: mites teillä? Edellisistä lapsista olen tajunnut olevani raskaana vasta rv8 jälkeen :ROFLMAO:
Mulla tuli myös kaksoisraskaus mieleen nuista viivoista, mutta kaksoset periytyy äidin puolelta :LOL: Täällä onkin "pelko", että on kaksoset, kun syksyllä oli ainakin siihen mahdollisuus kun kävin ultrassa. Äitini suvussa on myös useammat kaksoset :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Lumen ja Tintti88
Mietin että pitääköhän paikkansa, että kaksoisraskaus voi vaikuttaa, jos viivat noin vahvana jo nyt :LOL: miehen suvussa on kyllä kaksoisraskautta (n):eek: mites teillä? Edellisistä lapsista olen tajunnut olevani raskaana vasta rv8 jälkeen :ROFLMAO:
Hehee, mun isosiskot on kaksoset :D Tuli itselläkin mieleen, mutta yritän päästä siitä ajatuksesta eroon :LOL::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lumen
Sain ensimmäisen neuvola-ajan maaliskuun alkuun :love: kylläpäs jännitti soittaa :ROFLMAO: se nainen puhelimessa sanoi että viikot pitäis täl hetkel olla 4+6 vaikka vau.fi raskauslaskuri sanoo 4+4.. (n) mun on kyl pakko ostaa viel yks raskaustesti kaupasta, kuukaus on pitkä aika oottaa neuvolaan.. tuntuu nii epätodelliselle että haluan nähä viel kerran ne kaks viivaa :love:
 
Sain ensimmäisen neuvola-ajan maaliskuun alkuun :love: kylläpäs jännitti soittaa :ROFLMAO: se nainen puhelimessa sanoi että viikot pitäis täl hetkel olla 4+6 vaikka vau.fi raskauslaskuri sanoo 4+4.. (n) mun on kyl pakko ostaa viel yks raskaustesti kaupasta, kuukaus on pitkä aika oottaa neuvolaan.. tuntuu nii epätodelliselle että haluan nähä viel kerran ne kaks viivaa :love:
Vai tarkotatko helmikuun loppuun? :eek:
 
Onko muuten muille tullu sellasia ihmeellisiä vihlovia kipuja? :unsure:

Mulla siis eilen illalla sängyssä sillain repi vihlovasti kohdunseutua. En muista onko normaalia vai ei.. (n)

4+6
Semmosta mitä en osaa kunnol selittää. Parhaiten ehkä kuvaa sanat paineen tunne, pieni nippailu ja jomotus. Hirveen vaikee keksiä tälle tunteelle sana. Välil tuntuu enemmä, välil vähemmä. Esim nyt tuntuu vasemmalla navan alapuolella pientä nipistelyä.

4+4
 
  • Tykkää
Reactions: Lumen
Semmosta mitä en osaa kunnol selittää. Parhaiten ehkä kuvaa sanat paineen tunne, pieni nippailu ja jomotus. Hirveen vaikee keksiä tälle tunteelle sana. Välil tuntuu enemmä, välil vähemmä. Esim nyt tuntuu vasemmalla navan alapuolella pientä nipistelyä.

4+4
Mullakin on erilaisia pieniä kipuiluja, on tylppiä ja teräviä kipuja lähinnä vasemmalla puolella alavatsaa. :) Tuskin tarvii olla huolissaan.
 
Pieniä nippailuja on joo, tänään ollut selkä kipeä ja jotenkin tukala olo illalla.
Laskin tässä äsken tylsyyksissäni, että jos siellä jotain on, niin hänen sydämensä pitäisi alkaa tänään mahdollisesti pamppailla (n. 25 päivää ovulaatiosta). :love:

@Wiiwiii meneepä tosiaan harmittavan pitkälle neuvola, piinaavaa.. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Lumen
Mun mielestä teillä on taas neuvolat aikaisin, kun mulla on vasta 9+2 :D Reilu kolme viikkoa vielä.. Onneksi sitä ennen varhaisultra tasan kahden viikon päästä :love::love: Sekin kyllä myöhään, kun vasta 7+6. Tänään siis 5+6, huomenna uusi viikko :geek::geek:

Tein tänään raskaustestin, kunnon leffaviivat tuli heti :ROFLMAO: en oo siis kahteen viikkoon testannu niin piti vielä varmistaa :whistle:
 
Mun mielestä teillä on taas neuvolat aikaisin, kun mulla on vasta 9+2 :D Reilu kolme viikkoa vielä.. Onneksi sitä ennen varhaisultra tasan kahden viikon päästä :love::love: Sekin kyllä myöhään, kun vasta 7+6. Tänään siis 5+6, huomenna uusi viikko :geek::geek:

Tein tänään raskaustestin, kunnon leffaviivat tuli heti :ROFLMAO: en oo siis kahteen viikkoon testannu niin piti vielä varmistaa :whistle:
Mäkin tein testin tänään, ei vieläkään leffaviivoja :( Ajattelin loppuviikosta tehdä digin, pitäisi näyttää 2-3 viikkoa raskaana. Jos sitten vähä yli viikon päästä tekis vielä toisen ja sen pitäis sitten näyttää 3+. On tämä varmistelua :D Niin kauan kun ei mitään vuotoja ole niin kaiken pitäisi olla kunnossa, eikö?
 
  • Tykkää
Reactions: Lumen
Mä oon miettinyt myös kaksoisraskauden mahdollisuutta kun jo dpo 11 näkyi selkeä viiva vaikka yleensä mulla nousee hormoni hitaasti. Ja sitten kun täyttyy nämä ehdot: useampi lapsi, yli 30v ikä ja hieman ylipainoa(kykenee ravitsemaan 2 sikiötä) :D Olis kyllä ihanaa <3 Mulla on nyt helpottanut jomottelut ja muut kipuilut,mutta repäisykipuja on edelleen kun esim kääntää kylkeä tai kurottelee. Täällä on myös neuvola yleensä 8-10vkolla ja mulla on aika 9+2. Voipi olla että saavat sydänäänet sitten jo kuuluviin, doppleri löytyy kotoakin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lumen

Yhteistyössä