Hakutulokset

  1. M

    Ryhmä esikoista odottaville

    Mullakin laskettuaika huhtikuun puolella, mutta jos ryhmään vaan saa tulla mukaan niin mielelläni liittyisin :) laitan yv tulemaan.
  2. M

    Huhtikuiset 2019

    Infosin viestisi eteenpäin (y)
  3. M

    Huhtikuiset 2019

    Mäkin tein pari viikkoa sitten maanantaina digiin 2-3 ja siitä viikon päästä ma tein taas uuden digin ja tuli edelleen 2-3. Tästä kolmen päivän päästä torstaina tein uuden digin ja silloin näytti 3+. Eli en sinuna huolestuisi ja tekisin muutamien päivien päästä uudelleen:)
  4. M

    .

    Mulla näytti dpo10 tällaista ja siitä viivat lähti sitten koko ajan vahvistumaan. näen sullakin viivan ja toivotaan että viivat vahvistuu :love:
  5. M

    Huhtikuiset 2019

    @MannaL kyllä siinä haalea viiva näkyy, toivottavasti lähtee vahvistumaan :) ootko tänään uudelleen testannut? Ja ootko testannut pc:llä? Itse oon niistä testeistä tykännyt.
  6. M

    .

    @tylleröinen_21 pitäisikö sun testaa jollain toisella testillä? Jos toi on onestep, niin ne antaa melko huonosti vissiin aikaisessa vaiheessa viivaa, pc on ainakin hyvä :) olen näkevinäni kyllä tuossa testissä jotain haamuviivaa.
  7. M

    .

    @Wintersun ehkäpä mut voi lisää plussanneisiin, palaan sitten takaisin jos ei pysy matkassa mukana. Aion kyllä jatkaa täällä edelleen juttujen lukemista ja jännitellä muiden puolesta:) Kiitos kaikille onnitteluista ja plussatuulia tänne! :love:
  8. M

    Huhtikuiset 2019

    Uskaltautuisinkohan liittyä jo tänne kun ensimmäisen kerran plussattu cb varhainen tulos testillä 2 päivää sitten (dpo 10). Sen jälkeen viivat on sekä cb että pc vahvistunut koko ajan :love: jos edellisten kiertojen mukaan mennään niin menkat olisi pitänyt alkaa eilen tai tänään, toivottavasti...
  9. M

    .

    Täällä tänään taas testailtu pc rtesti. Viivat on vahvistumaan päin :love: en tiedä missä vaiheessa uskallan vaan siirtyä plussanneisiin, pitäisikö viivasta saada vielä tummempi vai? :giggle:
  10. M

    .

    @Wintersun mulle taisi tohon huomiseen listaan vahingossa mennä väärä dpo :)Huomenna on dpo 12 :giggle:
  11. M

    .

    @Tiutau13 voiko olla mahdollista, että sun ovis olisi ollut hieman myöhemmin ja näin ollen vielä ei testit näytä plussaa? Millon sulla pitis menkat alkaa? Pidän kovasti peukkuja että plussa tulisi sulle vielä :love:
  12. M

    .

    @SindaLinda tänään kävin ostamassa cb digin. Millonkohan ton cb digin vaan uskaltaisi tehdä? :whistle: Millä dpo:lla sä sen teit?
  13. M

    .

    Täällä on tänään testattu cb varhainen tulos rtesti ja pc testi.:whistle: Cb mukaan toi lasketaan ilmeisesti jo plussaksi:giggle: pitäisikö näillä dpo:illa olla jo vahvemmat viivat (nyt dpo 10)? ei uskalla vaan vielä iloita ennen kuin näkee että viivat vahvistuu ja menkat ei kurvaa...
  14. M

    .

    @chili_ cb digi näyttti mulla tässä kierrossa kaksi päivää tyhjää ympyrää ja sitten päivän vilkkuvaa ja sen jälkeen paikallaan oleva hymynaama. Sitä edellisessä kierrossa taas (siinä kierrossa join greippimehua ja voi olla että pidensi kiertoa ja ovista) kaksi päivää tyhjä ja sitten 8 päivää...
  15. M

    .

    Onnittelut @Janet88 !:love:
  16. M

    .

    @Toiveikas92 pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon. Täällä on sellainen tunne, että varmaan täälläkin kohta alkaa uusi kierto. Tänään oli iltapäivästä vajaan parin tunnin ajan outoa menkkamaista kipua/polttelua alavatsassa ja sitten meni ohi, outoa :unsure: rinnat ja etenkin nännit olleet...
  17. M

    .

    Mulle voi päivittää tälle päivälle dpo -1 Tosissaan tänä aamuna yllätyksenä bongatttu ovis cb digistä ja pc:stä jo näin aikasin (edellisten kiertojen perusteella odotin vasta viikon päähän). Ehkäpä se greippimehu pidensi niitä edellisiä kiertoja o_O:)
  18. M

    .

    @Miina- Tuota vadelmanlehtiteetä en ole kokeillutkaan. Mikäs sen hyöty/tarkoitus on? Ja minkä merkkistä olet juonut? Ja milloin ja miten usein sitä kannattaa juoda? Pitääkin ehkä kokeilla :)
  19. M

    Ovistesteistä

    Itse tykkään pregcheckin liuskatesteistä(y) saa ainakin cittareista ostettua.
  20. M

    .

    Täällä on lomailtu, joten huonosti tänne tullut kirjoteltua mitään vaikka joka päivä käynytkin lukemassa. Hurjasti tullut plussia tänne, onnea kaikille plussanneille!:love: @maloon selkeä viiva, toivotaan että vahvistuu(y) @Miina- pitäisikö tuohon sun testiin tulla risti? Ihan kuin näkisin...

Yhteistyössä