.

Onnea kaikille plussanneille, ompas niitä monta :love:

Mulla käytöss cb digi ovistesti, vilkuttaako monella se useamman päivän? Alkais olemaan jo ovisoireet päällä, mut edelleen vasta vilkuttaa. Toki vasta nyt 3. päivä vilkkuvaa. Mitä mieltä olette, jos tänään heiluu peitto ja sit olen pari pv pois kotoa, niin riittääköhän vai meneekö the hetki ihan ohi :( Kesälomasuunnitelmat hankaloittaa vauvasuunnitelmia :LOL::p
 
Onnea kaikille plussanneille, ompas niitä monta :love:

Mulla käytöss cb digi ovistesti, vilkuttaako monella se useamman päivän? Alkais olemaan jo ovisoireet päällä, mut edelleen vasta vilkuttaa. Toki vasta nyt 3. päivä vilkkuvaa. Mitä mieltä olette, jos tänään heiluu peitto ja sit olen pari pv pois kotoa, niin riittääköhän vai meneekö the hetki ihan ohi :( Kesälomasuunnitelmat hankaloittaa vauvasuunnitelmia :LOL::p
Mulla kahdessa kierrossa nyt ollut cb digi. Ekassa kierrossa ekana päivänä tyhjä ympyrä ja vilkkui 9 päivää kunnes testit loppu. Toisessa kierrossa 2 tyhjää ympyrää ja 8 päivää vilkkuvaa, taas loppu testit. Jokaisessa kierrossa olen bongannut oviksen sekä aamulämmöistä että pc:n ovistesteillä. Nyt viimeisen kerran kokeilen noilla ja jos ei tuu plussaa niin saa jäädä. :cautious:
Suosittelen ottamaan rinnalle nuo pc:t :)
 
@Toiveikas92 En oikeastaan tiedä millanen mun luomukierto pitäs olla. Lopetin siis kesäkuun alussa pillerit 7 vuoden jälkeen eikä oo nyt menkkoja kuulunut.
Pillereiden kanssa söin aina 2-3 laattaa putkeen mahdollisen endometrioosin vuoksi ja vuoto alkoi aina viidentenä taukopäivänä.
@rosemarie Mulla kävi niin että lopetin pillerit toukokuun alussa ja tuli normi tyhjennys vuoto. Sitten lopetettiin kumi toukokuun lopussa, ajattelin että no nappaa kun nappaa. Tein pitkin kesäkuuta negoja testejä kp oli jotai 60 luokkaa. Sitten tosiaan edellisviikon lauantaina pärähti positiivinen. . Ja vielä viikko ennen sitä oli negatiivinen :D:D että oota vaan kohta sieltä plussa voi pärähtää.
 
@chili_ cb digi näyttti mulla tässä kierrossa kaksi päivää tyhjää ympyrää ja sitten päivän vilkkuvaa ja sen jälkeen paikallaan oleva hymynaama. Sitä edellisessä kierrossa taas (siinä kierrossa join greippimehua ja voi olla että pidensi kiertoa ja ovista) kaksi päivää tyhjä ja sitten 8 päivää vilkkuva hymynaama ja tämän jälkeen paikallaan pysyvä hymynaama. Mullakin oli rinnalla pc liuskat varmuuden vuoksi :)
 
Onnea kaikille plussanneille! Minulle käy niin että toivo saa lisäkipinää kun muita onnistaa!❤

Minulla on menossa dpo8 ja käynnissä on sisäinen taistelu raskausoireiden kyttäämisen ja kylmän viileän odottelun välillä. Alavatsaa vihloo vasemmalta ja rinnat ovat arat, eikö siinä ole jo harvinaislaatuista raskausoiretta kerrakseen- niinkuin joka kuussa tähänkin asti :LOL:

Realisti minussa tietää kuitenkin senkin että että maanantaina voi hyvinkin olla kp1 ja sitä ennen viikonlopun tietämissä tulee vähän tuhrua. Voi että kun ei tällä kertaa niin kävisikään!
 
  • Tykkää
Reactions: Reetaleena
Dpo13 ja nega pc:llä (n) kylläpä harmittaa! (n) olin jotenkin niin varma.. plaah! Surkea loman lopetus! Kirves tippuu nyt kaivoon, täytyy keräillä ittensä nyt ja masistella ylihuomenna(?) alkavat menkat ja jossain kohtaa keräillä ittensä:confused:

Plussaonnea muille kuitenkin!! (y)
 
Kyllä näemmä itsensä täältä löytää taas :D Eli nyt on yk1 ja kierto alkoi ihmekyllä viime kuussa, lopettelin pillerit pari kiertoa sit, nii tunnistin ovulaation oireet paremmin kun ennen. Nyt sitten annettiin luvan tulla jos tulee :) Toki imetän vielä mutta kai sitä voi jännäillä siltikin kun menkat ollu jo neljät synnytyksen jälkeen. Ja kiertopäivä nyt 13, odottelen ovulaatiota tapahtuvaksi kp18-20, mulla kyllä on aika lyhyt luteaalivaihe. Ainaki viimekuussa oli dpo9 ku menkat alkoi. Liekö johtuu imetyksestä. Ja tämä imetettykin on vielä vasta vähån vajaa 5kk. Mutta kun ikinä ei tiedä tuleeko tärppiä milloin, jos tulee, niin en halua pitkittää yritystäkään jos se viekin seuraavan vuoden kokonaan :) positiivisesti tjottailen lähinnä ja arvaillen milloin olisi ovis, otetaan tikut käyttöön vasta kun imetys loppuu ja näyttää että ei onnistu eli varmaan loppuvuodesta tai joskus ens vuoden alulla,kai silti saa jo ryhmään liittyä? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Reetaleena
Nii ja siis ku ekat menkat tuli todella lyhyellä välillä olisko ollu 15 päivää ja alkoi seuraavat, ja sit olitaas joku vähän lyhyempi väli. Nämä Kahdet on tullut 29-32 päivän välillä kun en ole syöny niitä pillereitä.tähän asti siis ollut kortsu käytössä.
 
Vau!! Plussia satelee! Onnea kaikille <3 mie en esikoisesta tehny koskaan ton vahvempaa viivaa testiin mitä nuo "haamut", yhen tein kun menkat oli myöhässä päivän. Luotin siihen :)

Täällä syön nyt teroja ja toivon että tästä kierrosta tärppäis. Sit saattaa olla vähän lohduton olo jos ei. Mutta peukut pystyyn, oviskin oli päiviä odotettua aikasemmin niin jos luteaalivaihe pidentyis nyt kaiken tämän takia.
 
Onnea plussanneille! Ja pahoittelut negan saaneille.

Täällä dpo9, raskaustestejä ei ole enkä ostakaan. Testaan luultavasti ovistestillä sunnuntaina ja mikäli en raskaana ole menkat alkanevat maanantaina. Pientä nippailua on parina viime päivinä ollut munasarjoissa (tämä myös jokaisessa negakierrossa viimeisen vuoden aikana), vilunväristyksiä ei nyt ole ollut niin kuin jokaisessa aikaisemmassa negakierrossa, johtunee ehkä helteestä etten ole voinut tuota raskausoiretta itselleni nyt kehittää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Reetaleena
@MinimiiS noi on erittäin hyvät viivat noille dpoille! (y) monesti dpo10 ei välttämättä näy vielä mitään! Joten onnea!!:love:

@Toiveli voi ei, pahoitteluni!:unsure:

Äh ihan hirveitä "oireita" päällä!:poop: tisseihin sattuu hölkätessä (silleen epänormaalisti) ja mahaa turvottaa hulluna! Lisäks vv on enemmänki ovistyyppistä kuin että menkat alkais (ei-liukasta)(n) ei oo kroppaan luottamista kyllä enää yhtään:cautious: samat oireet piru vie oli sieltä tulossa menkat tai plussatesti, pöh! sanon minä!:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: MinimiiS
@MinimiiS noi on erittäin hyvät viivat noille dpoille! (y) monesti dpo10 ei välttämättä näy vielä mitään! Joten onnea!!:love:

@Toiveli voi ei, pahoitteluni!:unsure:

Äh ihan hirveitä "oireita" päällä!:poop: tisseihin sattuu hölkätessä (silleen epänormaalisti) ja mahaa turvottaa hulluna! Lisäks vv on enemmänki ovistyyppistä kuin että menkat alkais (ei-liukasta)(n) ei oo kroppaan luottamista kyllä enää yhtään:cautious: samat oireet piru vie oli sieltä tulossa menkat tai plussatesti, pöh! sanon minä!:X3:
suosittelen hakee clearbluen digi näytöllisen testin apteekista, antaa selvän vastauksen, raskaana tai ei raskaana :rolleyes:
 
Kyllähän niissä @MinimiiS viivat näkyy :love:

Täällä kans tikuttelu alotettu. Hyvin haaleita vielä, muut oireet astui tänään kuvioon ja niiden perusteella menis ma-ti akselille ovis, toivonkin sitä kun isäni tulossa viikonlopuksi kylään :ROFLMAO: raskauskeijun paketti ei saapunut vieläkään niin digit ja preseed alotetaan myöhässä. Greippimehua ja vattuteetä mennyt taas kiitettävästi, vitamiineja myös. Mies alotti kuukausi sitten testosteronilisän ja sanoi nyt huomaavansa eron, josko tälle kuulle tulisi toivottu tulos :love: niin ja hei, oma-alotteisesti sanoi ”tiedän kuinka tärkeä se simppatesti on niin varataan se yhdessä” -wou!! :eek::giggle:
 
Kiitos @MinimiiS tsempistä!:love: onhan siinä teoreettinen mahdollisuus että olisi päivän tai ehkä kaks myöhemmin ollu kun en tikuttanut ovista:X3: ovisjomoista laskin, nekin tosin kesti aaltoillen pari päivää. Siksi kai jaksan vielä pienesti uskoa että jos huomenna tulisikin hailurainen , mutta järki-minä sanoo että olisi se jo tänään näkynyt..:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: MinimiiS
iK
@Tiutau13 Voi höh!!! ://

@Miina- Olipa hyvin sanottu mieheltä! :love:

ON: siis voi vitsit tätä kiertoa! Pientä tiputtelua vain, thats it... ei oo ku pikkuhousunsuojaa vähän tarvinnu. o_O Kauankohan tätä jatkuu, voimistuuko, vai näinkö vaan mennään..... Mä ny vaan päätin että tää on uus kierto kuitenkin. :ROFLMAO:

Ja tänään haen eka kertaa ikinä greippimehua!:LOL:
 
Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat, pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille! :) Hirmusti oli tullut tekstiä. :LOL: Mä varmaan unohtaisin, että kelle kaikille mun piti kirjoittaa, joten siksi noin tylsä ja suurpiirteinen aloitus taas. :oops:

@Sasusa Eikös sulla tullut plussa hurjan pitkillä kiertopäivillä? Mulla kp 61 menossa ja 16.7 tein viimeksi negan. Ei vieläkään mitään oireita kumpaankaan suuntaan valkovuotoa lukuunottamatta. Odottelen nyt vaan sitä elokuun lopulla olevaa neuvola-aikaa.

Onko täällä kellään kokemusta ovulaation lääkkeellisestä avittamisesta? Clomifen, Lugestron tms. Itse pohtinut, että joutuukohan sitä terolut+Clomifen-kombolle, kun kierrot venyy, kun ei ole ovulaatiota. Lapsettomuus-ryhmissä varmasti on kokemusta, mutta onko täällä kellään?
 

Yhteistyössä