.

@Sennay siis joo.. Plussasin ilmeisesti kp67:D en tiedä miten se on mahdollista ja vielä vähän niiku huvikseen testasin :LOL:.. Eilen kävin ekassa neuvolassa. Niiden oli pakko sisäisesti tarkistaa että missä rv:ssä mennään kun oli niin vaikea sanoa kun tällänen kierto. Siellä tutkittiin niin arvio oli että oon vasta 3+0 :confused: eli rv4.. Ihmettelinkin oireettomuutta. Ja lääkäri ihmetteli että miten tarkkoja ne nykytestit on. Mutta oli siis kohdun sisällä ihan ja ruskuaispussi näkyi ja mahdollinen tyypin alku. Mutta niin aikaista sanoa vielä toki.. Lääkäri vaan totesi että näyttää kyllä ihan onnistuneelta raskaudelta :love::love: eli elän nyt siinä toivossa että meille on bebe tulossa, vaikka tosin vielä voi kaikkea sattua. Mut eipähän ole kohdunulkoinen ainakaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
Kyllä mut voi siirtää plussanneisiin! Tänään tein uuden testin ja raskaana edelleen ollaan. Neuvolaan aika nyt varattu. Tulen tänne sitten takaisin, jos kamalia sattuu :unsure: Plussaonnea kaikille ja toivottavasti nähdään huhtikuisissa!(y)
 
Kp4 menossa... ettäpä on tylsää aikaa:censored:

Tänään tulee onneks miehen lapset kylään niin on jotain tekemistä...

Mies ei vaan oikein ymmärrä kuinka tärkeetä mulle tää on, siis toki sillä on varmaan isompi vauvakuume kun mulla jos mahdollista, mutta kun sillä on jo lapsia... Me tässä yritetään mun esikoista:unsure:
 
Heips kaikille!
Päätin nyt ihan ensimmäistä kertaa ikinä lähteä kirjoittelemaan netin keskustelupalstalle :D tuli sellainen tunne että tämän asian kanssa kaipaisi nyt vertaistukea samassa tilanteessa olevien kanssa ja kaikille tutuille ei näistä asioista oikein haluaisi hirveän paljon avautua.

Ollaan siis miehen kanssa yrittämässä nyt esikoista. Yk 11 meneillään ja kp 27/27-32. Ikää on mulla 30v. ja miehellä 33v.


Taustaa vielä sen verran, että mulla on nuoruudessa todettu endometrioosipesäkkeitä munasarjoissa mutta pitkän e-pillerihistorian jälkeen nyt kaikki näyttäisi kadonneen eikä vielä *kop kop* ole takaisin ainakaan ultran perusteella tullut. 5-10pvän tiputteluvuoto aina ennen menkkoja on vaivannut nyt tosin joka kierrossa (n) onko täällä muita kohtalotovereita tiputtelun/endon suhteen?
 
@Emppuelkku mä päätin myös että en halua tässä kierrossa piinailijoihin, täälläkin menossa pitkät päivät. Edellisessä kierrossa tulin kovaa ja korkealta joten yritän tässä vielä parannella haavoja. Ovisplussaakaan en kerennyt testailemaan mutta tiedän tuntemusten perusteella aika tarkalleen milloin se oli.

Tsemppiä! :)
 
iK
@Helinä87 Tervetuloa ja tsemppiä yritykseen! Toivotaan että endometrioosikin pysyisi pois. (y)
Mulla ei ole endometrioosia mutta kysta todettiin tuossa tämän kuun puolivälissä. On ollut muutamia kiertoja nyt niin että epätavallisesti juuri ennen menkkoja tulee myös tuota tiputteluvuotoa. Nyt mietin myös mahtaako olla kystasta johtuvaa. Eräällä tuttavalla oli kyllä myös useampien päivien kestävöä tiputtelua ennen menkkoja ku aloittivat toisen lapsen yrittämisen, eikä sille koskaan löytynyt mitään selitystä.
 
Ensimmäistä kertaa tikutellu oviksia ja tänään oli melkein samanvahvuset viivat ja oireetkin viittais siihen että huomenna ovispluss pärähtää :love: Vielä enemmän jännittää kuin yleensä kun tikutellut ovista :D Ensi kierrossa en sitten tikuttelekkaa kun tuntuu että tämä luo stressiä, halusin vaa kokeilla että tuleeko sitä ovisplussaa varmasti (y)
 
Kauhee hinku ois jo pystyä enemmän tekemään jotain tosikon eteen, mut kun ei oo vieläkään täti kyläillyt synnytyksen jälkeen, niin ei voi ovista tikutella tai mitään... Ja sit ku on kuitenkin tässä univelkaa kertynyt, niin ei jaksa "turhaan" puuhailla joka päivä jos vaikka kierto alkais ja ovis tulis. Jotenkin mielessä että haluis sen 2 v tai alle ikäeron, tässä olis siis reilu puolisen vuotta aikaa raskautua... Ollaan ajateltu kokeilla tuolle kohta 9kklle korviketta ihan siksikin että vaavi vois jäädä paremmin välillä isin hoivaan hetkeksi eikä näe nälkää vaikka päättäisi lakkoilla kiinteitä ja kun parin kuukauden päästä päästäisiin pitkästä aikaa viettään iltaa kahdestaan miehen kanssa kun poju olis menossa ekaa kertaa vähän pidemmäksi aikaa mummula hoitoon (tähän asti kerran ollut 3,5h), mutta jäin jaarittelemaan, mietin vain että josko se kierto sieltä sit vaikka käynnistyisi kun välillä korvaisi imetystä korvikkeella!:rolleyes:
4 testiäkin tehny jo tässä kevään ja kesän aikana , kun aina on tuntevinaan muka kaikenlaisia oireita ja kun ei tuu niitä menkkoja mistä tietäisi taas kuvitelleensa kaiken :confused:

Ja monta plussaa näytti tulleen siitä kun viimeksi luin teidän kuulumisia, hirmuisesti onnea kaikille ja toivotaan kaikkien pikkuisten pysyvän loppuun asti turvallisesti masuissa! :love:
 
On se plussa, onnea @MinimiiS :love:

Tervetuloa uusille :)

@muropaketti toivottavasti kierto starttaa pian! Mulla molempien synnytysten jälkeen alkanut 2 kuukauden päästä vaikka täysimetys, kakkosen kanssa mentiin 6 kuukauteen pelkällä imetyksellä. Eli toisilla imetys vaikuttaa ja toisilla ei :) Jos itsestä tuntuu hyvältä ajatus korvikkeesta ni miksipä ei kokeilis. (y)

Digit saapui ja nyt toisen kerran tyhjä ympyrä, pc näytti eilen haaleaa viivaa. Hyvin näyttää greippi tekevän taas tehtävänsä ja toivotaan että tilanne jatkuu vielä pari päivää näin :LOL: en kyllä uskalla jättää täysin talletuksia väliin mutta hieman haasteellista tulee :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: MinimiiS
Moikka ja tervetuloa uusille! :) ja hurjan monella tullut nyt plussa, jospa itselläkin pian. Ja tietysti myös muille teille!

@Wintersun mulle voi normikierroksi laittaa listalle 26-28 kun se puuttuu.

Me olimme useamman päivän mökillä netin ulottumattomissa ja olipa siis paljon luettavaa. Oli muuten omituiset menkat, vuoti runsaasti 2 ekaa päivää, sitten yksi taukopäivä, taas vuotoa, sitten luulin menkkojen loppuneen mutta taas jatkui! Vuoti vielä päivän ja sitten loppui. Eli kaksi välipäivää.. Välillä on ollut yksi välipäivä menkoissa mutta ei koskaan kahta. Outoa, ehdin jo googletella kaiken maailman hormonihäiriöitä.. Ovista aloin tikuttelemaan myös, vähän ehkä turhan aikaisin, mutta välillä ovis on ollut kp12 niin parempi vähän ajoissa kai.
 
Onnea plussanneille ja toivon kaikille meille muille nopeaa plussausta ja onnea että kaikki menee hyvin loppuun asti <3 ja @muropaketti oon sun kans vähä samoilla linjoilla että jotenkin turhaa tikutella ovista kun imettää ja jos ei edes ovuloi jne..kivuista päätellen viime kierrossa kyllä tapahtui ovis ja siitä 9päivän jälkeen alkoi menkat. Eli mulla käynnisty kierto vissiin sillon 1,5kk jälkeen synnytyksestä tai sitten ne kaikki vuodot johtui minipillereistä,toki kahdet menkat tullut ilman pillereitä ajallaan, eli enpä tiedä varmaksi sanoa mitään. Sen näkee nyt sitten kun seuraavat tulee että tuleeko vielä ihan ajallaan. Sinänsä taas jos mulla on kierto käynnistynyt niin tekisi mieli tikuttaa ovis että tapahtuuko se lh nousu vai ei. Toki jos taas on ne kivut ja oireet nii eikö se kerro selvemmin että se ovis tapahtuu :D ota näistä selvää sitte :) on se vaan aika monimutkainen asia :D
 
iK
@Tiutau13 No meneepä jännäksi!! Jatka ehdottomasti testaamista! (y)(y)

@Tillukkainen Mä oon miettinyt tuota samaa! Tuntuu että siihen kuitenkin aika äkkiä tulee haalea haamu, vaikka onkin tosiaan 25! Ite tein siitä ensin km-kierrossa, enkä nähnyt miiiiiiitäääääääään. Mutta esikoisen fb-ryhmässä siitä bongas muutamat haamun, joka sitten pitikin paikkansa. Se oli hassua! En oikeasti nähnyt itse mitään. :LOL: Ja toisaalta ne on suht halpoja ja saatavilla varmaan melkein joka lähikaupasta. (y)

ON: jaaaa. Tais ne ”menkat” olla sit siinä. Mitähän yhteensä... 2teelusikkaa?:cautious::rolleyes: Ostin kyllä pc:n testit varuuksi että voi huomenna aamupissasta vähän piinata. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
@Tiutau13 No meneepä jännäksi!! Jatka ehdottomasti testaamista! (y)(y)

@Tillukkainen Mä oon miettinyt tuota samaa! Tuntuu että siihen kuitenkin aika äkkiä tulee haalea haamu, vaikka onkin tosiaan 25! Ite tein siitä ensin km-kierrossa, enkä nähnyt miiiiiiitäääääääään. Mutta esikoisen fb-ryhmässä siitä bongas muutamat haamun, joka sitten pitikin paikkansa. Se oli hassua! En oikeasti nähnyt itse mitään. :LOL: Ja toisaalta ne on suht halpoja ja saatavilla varmaan melkein joka lähikaupasta. (y)

ON: jaaaa. Tais ne ”menkat” olla sit siinä. Mitähän yhteensä... 2teelusikkaa?:cautious::rolleyes: Ostin kyllä pc:n testit varuuksi että voi huomenna aamupissasta vähän piinata. ;)
Vähän joo meinaa kutkuttaa ku kello on jo 7 eikä vieläkään näy menkkoja?? What! :eek: ne on nyt siis virallisesti myöhässä , koskaan ei oo menny yli 15pv ensimmäisistä oviskivuista menkkoihin :eek: ja ohjehan on, että jos menkat alkaa klo 18 jälkeen ni kp1 on vasta seuraava päivä :eek: harmittaa kyllä nyt hulluna että on vaan niitä 50miu testejä! Ne ei varmana näyttäis mitään vaikka plussa tulisikin koska pc oli eilen nega.

Mäkin vähän ihmettelin et miten pc on niin suosittu varhainen testi kun on 25miu, mutta niin vaan täällä foorumilla on todella aikaisia plussia sillä tullut!(y)
 

Yhteistyössä