Hakutulokset

  1. Boobabe

    Missä kaikki on?

    Tämä oli tässä ja katsotaan viikon kuluttua uudestaan. Kiva kun vittuilette taas mulle.
  2. Boobabe

    Missä kaikki on?

    En halua kertoa missä olin viime perjantaina.
  3. Boobabe

    Missä kaikki on?

    Sulla on vilkas mielikuvitus. Tänään muutamia ketjuja lukeneena taidan jatkaa taukoa. Esim. viime perjantaina olin jossakin ja vasta illalla kotona. Sitten läksin jonnekin. Tulin kotiin seuraavana päivänä. Joten en ole ollut lukemassa palstaa.
  4. Boobabe

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Huomenta muruset. :love: Mä pidän palstatauon. En tiedä kuinka pitkän. Kaikkea hyvää teille. Heips :)
  5. Boobabe

    Missä on Päätön?

    Kirjoitin omalla nikillä koska mun kirjoittaman viestin kirjoittajaksi väitettiin päättömän kirjoittamaksi. Sen jälkeen olen vastanut mulle kirjoitettuihin viesteihin. Mode voi antaa nyt mulle bannia tästä hyvästä. Nyt lopetan tähän ketjuun kirjoittamisen. Näköjään ei hyödytä mitään.
  6. Boobabe

    Missä on Päätön?

    Se oli joskus ennen. Nykyään muutaman viestin olen laittanut harmaana. Taidan jatkossa kirjoittaa tähän osioon vain harmaana. Sanoin mitä tahansa niin haukutaan, vittuillaan ja väitetään mun kirjoittaneen harmaana joitakin viestejä. Epekiin ja kisuun liittyen en ole kirjoittanut harmaana.
  7. Boobabe

    Missä on Päätön?

    Anteeksi, en tarkoittanut trollata. Vaikka on rekisteröity nikki niin harmaana kirjoittaminen ei ole kielletty.
  8. Boobabe

    Äitini uusi mies suuteli

    Ikäerolla ei ole väliä. Mutta oman äidin eksä..
  9. Boobabe

    Missä on Päätön?

    Mä en tiedä. En tunne päätöntä irl.
  10. Boobabe

    Missä on Päätön?

    Sokea mille?
  11. Boobabe

    Äitini uusi mies suuteli

    Mä en voi olla suhteessa äidin eksän kanssa. Yök. Eikä se ole oikein äitiä kohtaan.
  12. Boobabe

    Missä on Päätön?

    Ai niinkö? Olenko mä päätön?
  13. Boobabe

    Missä on Päätön?

    En yritä mitään. Olen aina ihmetellyt vanhojen ketjujen nostamista aiheesta riippumatta.
  14. Boobabe

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Ok, se on meidän valinta että sä et halua käyttää nikkiä.
  15. Boobabe

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Oho :eek: Paska juttu. :unsure:
  16. Boobabe

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Se on sun valinta.
  17. Boobabe

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Meno on muuttunut ilkeämmäksi muutamien vuosien aikana. Olen palstaillut kauan täällä. Välillä olen vaihtanut nikkiä.
  18. Boobabe

    Kenen palstalaisen...

    Anteeksi kun on tullut väärä kuva minusta. Mutta tämä oli nyt tässä. Heippa.
  19. Boobabe

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Se siirrettiin KIUSAAMISEN takia. Sinne saa tulla keskustelemaan.
  20. Boobabe

    Kenen palstalaisen...

    Mä en kommentoi enää tähän ketjuun. Voitte jatkaa paskan puhumista.

Yhteistyössä