Hakutulokset

  1. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Tsemppiä @Kassu93 ja @Päppyrä piinailuun! Täällä sen sijaan piinaviikot alkaa olee ohi ja nyt kp26 tuhrua :( Tästä alkanee siis yk 7. Ehkä tässä kohtaa on jo sisäistänyt että tää onkin pitkä prosessi eikä odotukset oo enää niin korkeella joka kierrossa, niin vähän helpottaa. Mut valtava pettymys...
  2. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Marjusk Kiitos tuosta hedelmöittymistarinastasi :) Musta se kertoo juuri siitä että tähän asiaan voi lopulta aika vähän itse vaikuttaa. Vaikka mitä poppaskonsteja ym käytetään niin silti ei tärppää, ja sit kun pitäis olla huonot mahikset niin sit onnistuuki. Tuntemattomat ovat raskautumisen...
  3. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @em85 @forester Kiitos sympatioista :love: Mun mies soitti mun puolesta neuvolaan ja kysyi noista tutkimuksista mut siellä ei osattu vastata.. outoa. Eiköhän sinne julkiselle saa sitten lähetteen tarvittaessa tuolta yksityiseltä. Joo kyllä se 35-40 tuntuu olevan aika normaali ikä nykyään ekankin...
  4. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Täällä tais alkaa kp1 :( Nyt alkaa siis kuudes(?) yritys km jälkeen. Oon ollut aika masentunut. Varattiin aika yksityiselle kartottamaan onko kaikki ok. Mälsältä tuntuu myös se, että vaikka mieskin haluaa lapsen, niin asia ei kuitenkaan ole sille niin mielen päällä kun mulla, ja sanoikin ettei...
  5. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Mikkiss85 Onpa kurja! :cry: Toivotan teille voimia ja parempaa onnea tästä eteenpäin.
  6. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @topis Eikös ovisplussa kerro että ovis on tapahtumassa 1-2 päivän sisällä? Eli kantsii kyllä vielä tänään hyödyntää, etenkin jos on vielä kirkas venyvä lima (y)
  7. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 Oi miten ihanaa!! :love:Ja kiva että on erilainen fiilis kun edellisellä kerralla. Onnea! Täällä kans piinaviikot alkaneet. Ehkä dpo4. Mulla on kovat odotukset nyt kun aika paljon puuhattiin siinä edeltävinä päivinä ja ehkä oviksen jälkeisenäkin. Ja päätin myös että jos nyt ei...
  8. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mun tiedot voi päivittää listalle, eli nyt on yk 5 menossa km jälkeen. Kääks! @em85 Tosi ikävä kuulla ettet plussanukaan oireista huolimatta :( Toivottavasti kierrot pysyy kuitenkin normaalina. Täällä kans ovista odotellaan muutaman päivän sisään. Jos ei tässä kierrossa tärppää niin meen...
  9. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Kassu93 @Apustaja Mulla alkoi tulla ovulaatio-oireita viikko sen jälkeen kun km vuoto loppui. Mutta oireista huolimatta en saanut ovisplussaa. Se onkin tiettävästi ollu ainoa ovuloimaton kierto tässä mun yrityksen aikana.
  10. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Seuraatteko muuten jotain raskautumisaiheisia blogeja? Olis kiva lukea jotain mutta en oo oikein löytänyt mitään.
  11. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Minji Äh, tylsää :( Mulla sama juttu, alko taas uusi kierto. Nyt siis yk4 km jälkeen. @em85 Oh sullahan on ihan selkeitä oireita! Pidetään peukkuja. Äkkiä nää pari päivää menee.
  12. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Apustaja Tervetuloa tänne ja pahoittelut keskenmenosta :( Oon laittanut merkille täällä että monet tekee raskaustestejä heti kun vaan mahdollista oviksen jälkeen. Mä taas odotan aina että alkaako menkat vai ei, kun tiedän suunnilleen millon pitäis tulla. Siinä on sit kunnolla piinailua, mut...
  13. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Maya123 Mulla kans sama, olin täältä pois jonkin aikaa kun alko olemaan ajatukset liikaa raskautumisessa. Ja mulla kans ajan myötä on ajoittain surettanut aiempaa enemmän, kun en olekaan tullut uudestaan raskaaksi. Nyt on siis jo puoli vuotta keskenmenosta, hurjaa! Ja joulukuu jäi hyödyntämättä...
  14. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Helmiina90 Tosi hyvä että hait apua! Se ei aina ole helppoa. Ja kiva että se toi helpotusta. Mulla on alkanut se keskenmenon suru tulla jotenkin vasta jälkikäteen, kun ei oo nyt vieläkään tärpännyt neljään kuukauteen. Työtkin on tuntunut raskaalta ja meninkin sit käymään työterveydessä...
  15. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mä oon ollut nyt poissa täältä kun meillä oli joulukuu taukoa yrittämisestä, mut nyt taas asian äärellä, tylsä kp5 vasta menossa.. Tää olis nyt sit yk5 keskenmenon jälkeen. @em85 Mä teen ovislimatarkistuksen niin kuin yhdessä kirjassa opastettiin: kaksi sormea emättimeen ja jos sormien väliin...
  16. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Minji Joo laita vaan listalle! Eli ikä 37v, ya 2/18, +7/18, km 9/18 Täytyy kyllä sanoa että nyt tässä menkkoja potiessa alko ahdistaa ihan kunnolla :( Ekaa kertaa tulee suorastaan vihan tunteita kun näen raskaana olevia. Ei tee mieli edes miettiä mitään joulujuttuja kun en ole yhtään...
  17. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Menkat alko ja on ihan kauhee masis :cry: Surettaa ja vihastuttaa.. tuntuu niin epäreilulta. Mulla oli viikko sitten tosi vahvoja oireita, sellanen samanlainen olo kun oli raskaana. Sitten ne meni ohi ja toiveet myös. Toissapäivänä tuli tuhrua, mitä osasinkin jo odottaa. Mutta sit yllätyksekseni...
  18. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @kosmo Vauuuuu onnea!!! :love: Uskon kyllä että tunteet menee laidasta laitaan. Ja se on ihan tosi ok ja ymmärrettävää. Eiköhän ne siitä tasotu (y)
  19. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 Mulla on ihan sama juttu! Ollu eilen ja tänään vihlontaa ja paineen tuntua alavatsalla ja rinnat kans kipeytymässä enemmän. Ja jotenkin herkällä mielelläkin, melkein kaikki itkettää. Myös valkovuotoa on vaikka ei pitäis. Kyllä toi sun lämpö vaikuttais että on ovis jo ollut (y)
  20. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Hannaah @MonaLisa33 Jännät paikat teillä molemmilla! Pidän peukkuja! Mä koitan nyt siis olla vähemmän neuroottinen näiden oireiden kanssa :X3: Pakko vaan odotella viel viikon verran.

Yhteistyössä