Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Nopeasti vaan kommentoin @Helmiina90 että niinhän se taitaa olla, että viimeistään rv16 mennessä pitää käydä lääkärillä. Jos haluaa kelan jutut saada. Mutta toki, jos haluaa esim. Np ultran ja yhdistelmä labrat siihen, niin jossain on käytävä, jotta saa lähetteet labroihin ja ultraan.
Ja ihan omasta kokemuksesta sanon, että se :poop: säkä voi käydä koska vaan.
Toki tää alku on aina se vaikein ja vie oman aikansa, että uskaltaa luottaa ja antaa itsensä haaveilla taas tulevaisuudesta vauvan kanssa.
Mutta raskaana olo on niin ihanaa kaikessa kamalauudessaan, että suisittelen kertomaan miehelle, ehkä hän ymmärtää ja on joku jolle jakaa huolensa kotona. Ehkä sitten pikkuhiljaa uskallat antaa itsesi myös nauttia siitä :love::barefoot:

Tulen myöhemmin kirjoittamaan lisää..
Minä otin härkää sarvista ja menin juttelee akuutti psykiatrian sairaanhoitajalle. Pelkkä parin tunnin juttelu on saanut mun mielen jo paljon paremmaksi. Sovittiin että odotan ensi viikkoon ja sitten soitan neuvolaan ja kahden viikon päästä jutellaan toisen kerran ja mietitään onko vielä tarve <3
 
@Helmiina90 Tosi hyvä että hait apua! Se ei aina ole helppoa. Ja kiva että se toi helpotusta.

Mulla on alkanut se keskenmenon suru tulla jotenkin vasta jälkikäteen, kun ei oo nyt vieläkään tärpännyt neljään kuukauteen. Työtkin on tuntunut raskaalta ja meninkin sit käymään työterveydessä juttelemassa. Pariterapia myös alkamassa kun on kaikkee muutakin kuormittavaa meidän suhteessa.

Ovista odotellessa, kp12... Voimia kaikille!
 
@Helmiina90 Tosi hyvä että hait apua! Se ei aina ole helppoa. Ja kiva että se toi helpotusta.

Mulla on alkanut se keskenmenon suru tulla jotenkin vasta jälkikäteen, kun ei oo nyt vieläkään tärpännyt neljään kuukauteen. Työtkin on tuntunut raskaalta ja meninkin sit käymään työterveydessä juttelemassa. Pariterapia myös alkamassa kun on kaikkee muutakin kuormittavaa meidän suhteessa.

Ovista odotellessa, kp12... Voimia kaikille!
Mulla se syvä suru kans alkoi tulla vasta kuukausien kuluttua ja tuntui että se vaan syveni ja syveni... Toivottavasti suakin ja teitä auttaa juttelu <3
 
@Karvakorvat me oltiinkin tuolla syyskuisissa, harmi kun sullakin kävi näin! :cry:

Toivotaan meille kaikille nyt plussatuulia! Oon yrittäny mahdollisimman paljon olla miettimättä vauvaa ja sitä että jos raskaudun jälleen niin että taas tulisi km. Eikö kolme km peräkkäin oo jo tosi huonoa tuuria? (n)

Tosiaan perjantaina kävin siellä gynellä ja ei näkynyt mitään poikkeavaa, hyvä niin.
 
@Karvakorvat me oltiinkin tuolla syyskuisissa, harmi kun sullakin kävi näin! :cry:

Toivotaan meille kaikille nyt plussatuulia! Oon yrittäny mahdollisimman paljon olla miettimättä vauvaa ja sitä että jos raskaudun jälleen niin että taas tulisi km. Eikö kolme km peräkkäin oo jo tosi huonoa tuuria? (n)

Tosiaan perjantaina kävin siellä gynellä ja ei näkynyt mitään poikkeavaa, hyvä niin.

Meitä lähtikin sieltä monta, harmi. Mä niin rakastin laskettua aikaa, 9.9.19 :ROFLMAO:

Täällä on kohta 6h cytoteceistä, mitään ei oo tapahtunu. Plääh.
 
@mira.flower olipa kiva kuulla susta ja että kaikki hyvin :) Tää on juu kivan aktiivinen ryhmä !

@em85 en saanut, seuraavana iltana tuli edelleen tasavahvat o_O su-illalla oli kuitenkin jo aavistuksen haalistunut ja la-illalla jomotti. Vähän mietityttää että irtosiko sieltä sitten kuitenkaan mitään(n) Noh ensi viikolla sen näkee. Odotan keskiviikkoi-iltaan ennen kun testaan.

@Karvakorvat mä laitoin ekat cytot klo 8 ja vasta 14-15 aikaan alkoi vuoto. Runsastui heti kun lähdin liikkeelle. Tsemppiä <3

@Helmiina90 hyvä, että hait apua !

Mietin, että oisko plussaneilla kiinnostusta tehdä jotain " Keskenmenon jälkeen odottavat "- aloitusta ? Mua ei sinänsä haittaa jos täällä jakaa ajatuksia, mutta en tiedä jos muita harmittaa ? Voitaisiin sitten sinne seurata kaikki perässä:barefoot::rolleyes: Vai riittääkö jo palstailu :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina90
Meitä on täällä kirjoittelemassa:


* Emppuelkku......30 v.......ya 9/17...........km 3/18 rv 12.......yk 8 km jälkeen


* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........yk 9 km jälkeen


* Aileen...............32 v.......ya 10/16..........km 2/18 rv 7........yk 6 km jälkeen


* Joulutoive.........24 v....... ya 11/17....tm 1/18 rv 11 ja km 6/18 rv 11.....yk 4 km jälkeen


* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................yk 3 km jälkeen


* Nonsk..............28 v.........ya 9/15..........km 9/18.................. yk 4 km jälkeen


* tylleröinen_21...21 v........ya 5/18..........kkm 9/18 rv 10+1..............yk 4 km jälkeen


* Päppyrä...........25 v........ya 1/18........ ......................yk 5 ku jälkeen


* Pihlaja36.........37 v.........ya 2/18.......km 9/18...............yk x km jälkeen


* Rnna................28 v.........ya 9/18.........tm 10/18 rv 8................yk 2 tm jälkeen


* Marjusk.............27 v........ya 7/18.........km 11/18 rv 9................yk 2 km jälkeen


* MonaLisa33......33 v........ya 8/18.........km 11/18 rv 5................yk 1 km jälkeen


* Kumiankka1......27 v.......ya 5/17.......km 2/18, km 5/18, kkm 12/18


* em85..............33v.......kkm 06/18 rv 19+6 ..... yk4 kkm jälkeen


* kikkakolmas.... Yk 1.....


* Palleroita... 39v......ya 6/17.......kkm12/18....... yk 1 km jälkeen


*Jammaillen …. 28v ……..kkm 12/18……..yk1 kkm jälkeen



Plussanneet :barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot: :


* Ipanainen +9/18


* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen


* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen


* joojoo1 + 9/18


* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18


* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen


* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen


* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen


* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen


* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6.........yk 1 km jälkeen


* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....yk 4 km jälkeen


Laittakaa punaisella jos on korjattavaa listassa TAI haluat mukaan listalle
 
Viimeksi muokattu:
@mira.flower olipa kiva kuulla susta ja että kaikki hyvin :) Tää on juu kivan aktiivinen ryhmä !

@em85 en saanut, seuraavana iltana tuli edelleen tasavahvat o_O su-illalla oli kuitenkin jo aavistuksen haalistunut ja la-illalla jomotti. Vähän mietityttää että irtosiko sieltä sitten kuitenkaan mitään(n) Noh ensi viikolla sen näkee. Odotan keskiviikkoi-iltaan ennen kun testaan.

@Karvakorvat mä laitoin ekat cytot klo 8 ja vasta 14-15 aikaan alkoi vuoto. Runsastui heti kun lähdin liikkeelle. Tsemppiä <3

@Helmiina90 hyvä, että hait apua !

Mietin, että oisko plussaneilla kiinnostusta tehdä jotain " Keskenmenon jälkeen odottavat "- aloitusta ? Mua ei sinänsä haittaa jos täällä jakaa ajatuksia, mutta en tiedä jos muita harmittaa ? Voitaisiin sitten sinne seurata kaikki perässä:barefoot::rolleyes: Vai riittääkö jo palstailu :LOL:
Miusta tää ois kyl mahti, todellakaan tässä vielä usko että mitään tulee kumminkaan niin ois päälle nii hyvä et vois jutella ja purkaa keskenmenon pelkoon liittyvii juttujakin... Koska nii se vaan on et kukaan kuka ei oo keskenmenoa kokenut ei ymmärrä samalla tavalla <3
 
Pakko kommentoida vielä tänne jotain positiivista ku mie oon ollu porukan masentelija niiiin.... Vaikka tää plussa varmasti onkin lääkkeiden ansiota niin silti musta tuntuu että tää tuli just nyt kun Sain Koiranpennun =D <3 en keskenmenon jälkeen puoleen vuoteen ollut tuntenut kunnolla onnellisuutta mistään, nyt kun toi pentu tuli se on niin ihana että olin ihan pakahtua onnesta. Ja jatkuva kierre ovulaation kyttäämisestä loppukierron pettymykseen unohtui hetkellisesti <3
 
Viimeksi muokattu:
@Karvakorvat joko on pahin koitos ohi?

@tylleröinen_21 tää epätietoisuus on kyllä :poop:. Vaikka tikuttaa, niin koskaan ei silti tiedä varmaksi oliko ovis vai ei. Ja sitten koko aika menee aina kaikenlaisten oireiden kyttäämiseen :ROFLMAO:

@jjjessma hyvä, että gynellä kaikki kunnossa, nyt vaan rennosti eteenpäin (teidän helppo sanoa :ROFLMAO: ) niin eiköhän se plussa ja vauva sen myötä teidänkin perheeseen vielä tule :love:

Mutta kuinka vaikeeta voi olla raskaustestin osto :LOL: päätin kuitenkin aamulla, kun lähdin asioille, että ostan pari testiä myös.
No ajattelin, etten jaksa kävellä kylän toiselle puolella apteekkiin vaan haen jostain muualta. No meidän isossa kaupassa on paljon tuttuja töissä, ei siis sinne. No tokmannilla on vain yksi vanha tuttu töissä, eikä hän ole koskaan kassalla.. niinpä niin tänään siis ostinkin sieltä shampoota :ROFLMAO: no sitten kävelen toiseen kauppaan, siinä toivossa, että kukaan tutuistani ei ole aamuvuorossa. No vain 3/5 on töissä... Vaihdan nopeat kuulumiset tampooni osastolla ja livahdan kiireen verukkeella hylly väleistä toiseen jotta voin palata takaisin hakemaan parit pc, koska huomaan, että kassalla on joku uus harjoittelija tyttö :ROFLMAO:
Taidan seuraavalla kerralla tilata netistä :barefoot:

Tänään kp 27/25-28. Tehnyt ihan hirveesti mieli hiilareita, viimeiset kaksi päivää. Normaalisti koitan vältellä turhia hiilareita.. Mutta nytkin tätä kirjoittaessa syön kahvilassa suklaakakkua (y) Mutta aika ällöö tää on, kun ei oo tottunu makeaan :sick: Ois ehkä pitänyt ostaa kaupasta vaan joku pätkis tähän himoon..
 
Viimeksi muokattu:
Minä taidan jäädä nyt tänne taustailemaan. Kiitos kaikille vertaistuesta mitä täältä olen saanut, olette supereita <3

Toivon teille kaikille koko sydämestäni semmoisia plussapuhureita, että lokakuisissa olisi taas monta uutta plussaajaa. :rolleyes:

@em85 Sulla ainakin nyt jännät paikat, pidän peukut pystyssä (y)
 
@Hannaah juu täällä piinaillaan, olisihan se ihanaa jos itsekin plussan saisi :barefoot: Ihanaa odotus aikaa sinulle :love:

Toissapäivänä masistelin koko päivän, kaikki ärsytti ja itketti ja olin aivan varma, ettei tästä koskaan enää tule mitään. Näin käy aina ennen kk alkua.
Mutta sitten yhden masistelu päivän jälkeen päivät taas normalisoituu ja alan valmistautua uuteen kiertoon, jotta pettymys ei olisi niin suuri.
Toki siis silti piinailen, että koska voisi tehdä ensimmäisen testin jne. Mutta silti valmistaudun aina niihin nega testeihin, ettei sitten montaa päivää menisi masistellessa, vaikka testit näyttää aina negaa..
 
@em85 tiistaina pelkästään vuosin, sitten loppu vuodot. Nyt sitten varmaan huomenna tai joskus katsomaan, että tyhjenikö se kerralla vai onko kaavinta edessä. Vointi hyvä, väsyttää vaan hirvittävän paljon.
Ollaan sovittu, että jatketaan heti yritystä, vaikka kumpikaan ei olisi toivonut aivan loppuvuoden vauvaa :ROFLMAO: Nyt sitä vaan niin hirveästi odottaa niitä kahta viivaa testiin (tai no, ensin sitä negaa)
 
Voisin nyt ilmottautua listaan
Karvakorvat 24v, ya 12/18, tm 1/19
 
Täällä aamu alkoi kuukautisilla, joten tänään kp1 :cry: no säästyipä testit seuraavaan kiertoon..
No tänään voi vielä velloa itsesäälissä ja vaikka hakis itselleen jäätelöä illaksi.. josko huomenna sitten taas pää edellä kohti uusia pettymyksiä :unsure: :LOL:
 
@em85 äh ! Saat ihan vapaasti ostaa jätskiä !
Täälläkin on aika toivoton olo, oon varma ettei oo tärpännyt :mad: dpo 4 asti tuli vv, joka vähän piti toiveita yllä ettei kuivia päiviä ollut välissä mutta eilen sekin väheni huomattavasti.. Tänään vasta dpo 6 mutta jotenkin vaan aistin että menkkoja kohti mennään. Noh onneksi huomenna on töitä ja tänään vapaa-ilta miehen kanssa joten ehkä tää viikonloppu menis tästä nopeesti ja pääsis ens viikkoon ja niihin menkkoihin. :geek:
 
Mä oon pohtinu tota mun tuulimunaa. Olin 4+0 - 4+5 todella kovassa kuumeessa ja taudissa, kuume huiteli panadolista huolimatta korkeella ja epäiltiin jo influenssaa, vaikka rokotteen olin saanu. Ei kuitenkaa sitä alettu todentaa. Nyt oon toki miettiny, josko sillon onki kehitys loppunu. Tosin eipä se mitään muuta, huonoa tuuria (n)
 
@Ninnu118 ja @Helmiina90 ja @Hannaah ja @Aamukahvi1 onnea plussista ja vauvaliimaa! :love: @mira.flower kiitos kokemuksen jakamisesta ja toivosta(y)

@em85 harmi juttu, että ne kuukautiset alkoivat, vaikka kirjoititkin, että aina niihin valmistautuu, mutta aina on se toivokin:unsure:

Pahoittelut keskenmenoista uudet tulijat ja tervetuloa tähän ryhmään, itse ainakin mukava ollut jutella muiden saman kokeneiden kanssa, koska en ole halunnut kovin monelle lähipiiristä kertoa keskenmenosta ja tunne myöskin siitä, että sen kokenut osaa parhaiten siinä tukea ja ymmärtää.

Kiitos tsempeistä, jäin taustailemaan menkkojen alettua ja palasin takaisin tarkoituksella aktiivisempi kirjoittelu(y) Nyt oon tikuttanut ovista kp10 lähtien, antanut vaan hailua viivaa, mulla käytössä sekä Onestepin liuskat että puikkoja. Nyt menossa kp15, Flo ennustaa ovista vasta tuonne kp20, mutta nää kierrot on mitä on 17-41, niin vaikea tietää…

Päivitys omiin tietoihin: Marjusk.............28v........ya 7/18.........km 11/18 rv 9................yk 3 km jälkeen
 
@Karvakorvat onhan kaikki mahdollista ja kova kuume tietty aina rasitus kropallekkin. Harmi, ettei näihin voi itse vaikuttaa.
@Marjusk kiva kun tulit takaisin ja tsemppiä tähän kiertoon:) onko sulla mitään tutkimuksia tehty miksi välillä kierto pitkä?

Täällä eilen koko ilta jatkuvaa jomoa vatsalla. Pari äkäsempää vihlasua ja unta en meinannut saada jomon takia. Aina iltasin mulla toiveet nousee ja aamulla/päivällä ne taas kaikkoaa. Tänään dpo 7 eli vielä 3 kokonaista päivää pitäisi jaksaa odottaa. Yritän olla testamatta ennen dpo 11. Ovistestin ajattelin kyllä kohta uittaa ihan huvikseen, jotta olisi ehkä verrattavaa plussa kiertoon sitten joskus.. o_O
 
@tylleröinen_21 ei oo tehty tutkimuksia, luulen (ja toivon!:cautious:) että epäsäännölliset kierrot johtuisivat e-pillerien lopetuksesta (heinäkuu -18) ja marraskuun keskenmenosta, ollut pari 2-alkavaa kiertoakin mukana tuossa, joten toivottavasti tasaantuisi mahdollisimman pian. JOs nyt ei kesään mennessä tasaannu, niin varailen kyllä lääkäriä.

Tsemppiä sulle odotukseen, varmaa pahimmat päivät nyt menossa sen suhteen(y) jomottelut kuulu mulla ainakin syksyllä plussakiertoon, joten toivottavasti enteilee sulle plussaa:whistle:
 
Koitteko te vähättelyä ja tylyä kohtelua keskenmenon/tyhjennyksen jälkeen? Oon ite hoitoalalla ja ymmärrän erittäin hyvin resurssiasiat, protokollat yms. Mut mun mielestä on aika kamalaa, miten keskenmenon kokeneelle puhutaan. Mulla alko taas yllättäen todella kovat kivut, soitin naistenpolin päivystykseen. Vähätteli kipua ja sano, että no kyllä sä sen sit huomaat jos sinne on jotai jääny ku sulle tulee kohtutulehdus. Öööh.. mitä jos vaikka en halua kohtutulehdusta? Tässä kohtaa kukaan ei varmasti halua pitkittää tätä asiaa, kuitenki toive uudesta raskaudesta. Ihan kun keskenmenossa ei ois fyysisien puolen lisäks aika paljon henkistä kipua.
Aahg, olen avautunut. Pahoittelut :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä