Hakutulokset

  1. T

    Syyskuiset 2019

    Sen fb ryhmän saa silleen et joku pitää perustaa salaisen ryhmän. Sitten mukaan haluvat laittavat esim sähköpostin oman nimen tälle ryhmän perustajalle ja hän sitten kutsuu kaveriksi fbssä sen hetken että saa kutsuttu siihen fb ryhmään. Näin ryhmä pysyy muille salaisena , paitsi niille ketkä...
  2. T

    Clearblue, rfsu ja raskausviikot

    Siitä en tiedä , ainaki itellä vaa yks vauva masus..
  3. T

    Clearblue, rfsu ja raskausviikot

    Mulla kyl tosiaan muut testit näytti positiivista ja vahvoja viivoja. Mutta kuitenkin joulukuun alussa kans tehty negatiivinen testi.
  4. T

    Clearblue, rfsu ja raskausviikot

    en sen kummemmin osaa sanoa mutta mun clearblue viikkotesti näytti 3+ kun otin sen 31.12 . Tänään kun kävin varhaisultras vastas sikiön koko 6+1. Eli mun logiikan mukaan cb ois pitänyt näyttää 2-3 eikä 3+..
  5. T

    Syyskuiset 2019

    @topis joo näkyi hyvin syke :) gyne tosiaan sanoi että oli tuuri että näkyi :D Ite tosiaan luulin että ois jo 8+1 menossa ja sen taki meninki nyt sinne :)
  6. T

    Syyskuiset 2019

    Tosiaan mutki voi laittaa ihan kunnolla kans sinne , en tajunnu laittaa tietoja :) Eli tosiaan LA 3.9 / Minä 24 Mies 30 / esikoinen
  7. T

    Syyskuiset 2019

    Hei kaikille! Siirryinkin tähän elokuiset ryhmästä sillä varhaisultrassa oliki pienempi vauva kun ajateltiin! :) Tänään ois 6+1 eli LA 3.9! Oli tiedossa että voi olla pienempi vauva siellä sillä kierto oli epäsäännöllinen ennen plussaamista. Plussasin siis 30.12 ja eka neuvolakäynti oli eilen...
  8. T

    Elokuiset 2019

    @hsh Elokuun lopussa lopetin pillereiden syönti (10 vuoden jälkeen) ja tyhjennysvuodon jälkeen ekat menkat oli lokakuussa. Meillä tosiaan yllätyksenä että tärppäs jo nyt! olin varautunut siihen et ainaki 8kk menee et keho oppii toimimaan "ihan itestään". Mutta hyvä näin! Nyt toivotaan vaa että...
  9. T

    Elokuiset 2019

    Liityn nyt tänne kans! Mikäli viikot täsmää niin 6+5 menoss tällä hetkellä ja laskettu aika 23.8. Tää on un ensimmäinen raskaus ja meidän molempien ensimmäinen lapsi joten jännät ajat eletään! Neuvolaan menossa tiistaina ja toivon että tekisivät varhaisen ultraäänen sillä menkat ovat olleet...
  10. T

    Viikkojen selvittely , mitä sinä tekisit?

    Elikkä tilanne on seuraava: Tein 30.12 positiivisen raskaustestin ja seuraavana päivänä tein CBn viikkotesti joka näytti 3+. Lopetin e-pillereiden syönti (8v syömisen jälkeen) elokuun lopussa minkä jälkeen samantien tyhjennysvuoto. Seuraavat menkat oli: 10-14.10 14.11-18.11 Joulukuun alussa...

Yhteistyössä