Hakutulokset

  1. H

    Haaveena vauva 2020

    Mulla oli kanssa viime raskaudesta hb ihan normaali, mutta ferritiini 6. Sitten annettiin rautaa suoraan suoneen, mutta en tosiaan tiedä annetaanko tuota tiputusta muuten kuin jos pitää nopeasti saada arvot ylös.(n) Tässä tämän aamun dpo14 tulos, joten poistun takavasemmalle. Toivon teille...
  2. H

    Haaveena vauva 2020

    Suuret tsempit uusiin kiertoihin joutuneille! (n) Olen itse ollut pari päivää testaamatta kun olin poissa kotoa ja päätin etten ota testejä mukaan. Dpo 10 aamuna testi oli puhdas nega, mutta nyt dpo 12 ilta tuli positiivinen tulos :love: Mitään tuntemuksia ei ollut mistään, muutakuin yksi...
  3. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @tofu_ Näkyy jotain kyllä! (y) Mikäs testi tää onkaan?
  4. H

    Haaveena vauva 2020

    Vahvistumisia haamuille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille :love: Itse olen ollut vähän taka-alalla vaikka lueskellut olen aktiivisesti teidän testailuja. Jotenkin tässä kierrossa on ollut surumielisyyttä kuinka koko eläminen nyt on yhtä yrittämistä eikä oikein kerkeä muuta tekemäänkään...
  5. H

    Haaveena vauva 2020

    Mulle saa huomenna laittaa kp1 ja vaihtaa kierron 23sta 27. Kiitos!
  6. H

    Haaveena vauva 2020

    Ostin pcn kun ei kärsivällisyys enää riittänyt enkä raaskinut (onneks) käyttää clearblueta. Ja oli puhdas nega. Eli ainakin mulla raskauskeijun one stepit näyttää värillisiä viivanpaikkoja kuivuessaan, jos nyt jo uskois. :( No toivottavasti vuoto ny alkais parin päivän sisään niin olisi se vanha...
  7. H

    Haaveena vauva 2020

    @Haavejuttu Mä oon tunnustellut kohdunnapukkaa, mutta on se aika mysteerinen juttu:D Netissä on kyllä tosi ristiriitaista tietoa ja kun vielä on ihan erilainen synnyttämättömällä ja synnyttäneellä. Itse siis synnyttänyt ja nyt kun on 26/23 niin korkealla, kova ja kiinni. Tai niin kiinni kun nyt...
  8. H

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussista ja lupaavista oireista! :love: Täällä dpo13 ja kp25/23. Multa loppu ne one stepin erittäin herkät enkä sitten päässyt seuraamaan punastuiko viiva, dpo 11 tein raskauskeijun 25miul vahvusen ja siitä tuli superhaalea joten aattelin että no vuotoa odotellessa. Eilen en testannut...
  9. H

    Haaveena vauva 2020

    @Binky olikos sulla se varhainen haamu juuri kans raskauskeijun one stepillä? Vai oliko joku muu, menee jo sekaisin. Ootko enää testannut niillä että tummeniko?
  10. H

    Haaveena vauva 2020

    Mitä tästä nyt ajatella, on jotenki nii harmaa ja väritön mutta silti siinä jotain on. Dpo 10o_O
  11. H

    Haaveena vauva 2020

    Viime kierrossa jäi epäselväksi oliko raskauskeijun one stepin omja pcn viivat viallisia viivanpaikkoja vai kemiallinen. No päädyin että ne oli viallisia kun alkoi muillakin tulemaan turhia viivanpaikkoja niihin ja First response joka on tosi herkkä ja näyttää aikasin oli nega. Vannoin itselleni...
  12. H

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun Voi ei, kovasti voimia vastoinkäymisiin :unsure: @Mammakatri Tuo sun tilanne kyllä on erikoinen, toivottavasti pääsisit maanantaina verikokeisiin ja tutkimuksiin, varmasti rankkaa tuo epätietoisuus (n) Ikinä en oo kuullutkaan aiemmin tuollaisesta, että testit vaihtelisi...
  13. H

    Haaveena vauva 2020

    Tsempit uudelle kierrolle joutuneille, jospa seuraava kierto olisi The kierto(y) Jos taas aktivoituisi kirjoittelusta, nyt siis itsellä dpo5 17/23. Jos jotakin stressaa ovistikuttelu niin mua stressaa taas kun ei tikuttanu, pitäny analysoida limoja ja kohdunnapukan tilaa ja paikkaa. Ja niistä en...
  14. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko kukaan käyttänyt babyplan testejä? Viime kierrossa niitä tilasin pari, mutta kerkesin ne käyttämäänkin jo niin hölmöillö dpoilla, ettei osaa sanoa ovatko päteviä. :oops: Koska oon aika varma, että mulla sekä one step että pc oli vaan vahvoja turhia viivanpaikkoja, koska se First response ei...
  15. H

    Haaveena vauva 2020

    @peanut_butter Voimia sinulle :( Täällä palaillaan piinailijaksi, minulle saa laittaa huomenna dpo1, kiitos! Olen ihmeissäni kun pystyin olemaan tikuttamatta ovista enkä ole edelleenkään tilannut edes raskaustestejä! Onkohan entinen hätähousu tullut vanhaksi. Ne viimekierron viivanpaikat vaan...
  16. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    :eek: On kyllä hurjia viivanpaikkoja. Että ei tainnut munkaan olla edes kemiallinen vaikka sain haamun sekä one steppien, että pchen, molemmat tuntuu tekevän mitä lie :D Onko tää joku markkinarako, että tehdään testi joka näyttää vähä viivaa aina niin ihmiset ostaa kun "näyttää ajoissa" vai onko...
  17. H

    Haaveena vauva 2020

    Onnea @Nyyyti (y) @Kiemura , kuis paljon tuota greippimehua muuten pitäisi juoda? Riittääkö lasillinen päivässä? En oo ennen sitä juonut, mutta eilen kävin ostamassa :ROFLMAO: Itse en aio ostaa yhtään ovistestiä enkä raskaustestin ennen KP 20. Sitten voin ehkä tilata. Tosin oon niin...
  18. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vahvistumisia haamuille!! (y) Täytyy sen verran osallistua pc keskusteluun, kun mullahan niissä oli jonkinmoiset haamut dpo 9 ja dpo 10 ja sitten alkoikin dpo 11 yllättäen ihan kunnon vuoto. No nyt siis kp4 ja vuotokin loppunut, ihan piruuttani eilen aattelin uittaa viimeisen pcn ku päätin...
  19. H

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun Eiköhän sen voi kp1 laittaa, kiitos kun jaksat päivitellä listaa! Tsemppiä ja voimia sinulle! Toivottavasti vuodot loppuisi ja pääsisitte jatkamaan suunnitelmien mukaisesti :unsure:
  20. H

    Haaveena vauva 2020

    Tsempit joille ei tärpännyt ja onnea plussainneille!:love: Täällä alko ihan puskista äskön vuoto dpo 11 kp23. Muutaman suht näkyvän haamun jälkeen tuli yllätyksenä kun ei mitään edeltävää tuntemusta ollut. Mutta ilmeisesti kierto on sekaisin kun nyt toinen kierto kapselin poiston jälkeen ja...

Yhteistyössä