Haaveena vauva 2020

Oon vähän pihalla tästä rfsu-dissauksesta, onko se sit näyttänyt usein viivaa vaikkei ole raskaana? :eek:
Kiitos vastauksista! Oispa siistiä jos tuo oiski plussa :love: kävin ostamassa Cb earlyn ja ajattelin sen tehdä huomenna :whistle:

@Kiemura Tohon makoilemiseen sen verran että mun mummo ja äiti joskus aikoinaan kerto et ne on aina maannu sängyssä jalat kohti kattoa ja itse tein nyt tässä kierrossa samoin! :ROFLMAO: Ja mitä ovis plussaan tulee niin siis mulla oli kaikki ihan todella haaleita ja sit ovis päivänä pärähti tummat viivat.

@satsuma13 kyllä mä sanoisin et toi on jo plussa! (y)

@Karvakorvat toi on kyllä jo hävytön jos ei oo plussa :eek: :alien:
Apteekin 10mIU oli täysin nega :ROFLMAO:
 
Kyllä noi rfsut vaikuttaa vihoviimeisiltä teidän kokemusten mukaan. Itse en ikinä aio ostaa niitä. Ihme että saa noin pska testi olla markkinoilla?

Täällä tuli kuin tulikin yllättävä ovisplussa! Olin ihan varma ettei tässäkierrossa tule ollenkaan! Tänään siis pupuilua illalla luvassa. Vaikka miehen mielestä ei edes "tarvitsisi" enää lisääntymismielessä, kun perjantaina jo hän hoiti asian, joten olen hänen mielestään siis jo raskaana. Mutta jos nyt sitten huvin vuoksi vielä. Meillä mies on jotenkin paljastunut vähän rasittavaksi tässä yritysaikana. Perjantaina hän seksin päätteeksi heti sanoi "Kaksoset uunissa." :D:D:D
 
  • Tykkää
Reactions: Binky

Attachments

Viime kierrossa jäi epäselväksi oliko raskauskeijun one stepin omja pcn viivat viallisia viivanpaikkoja vai kemiallinen. No päädyin että ne oli viallisia kun alkoi muillakin tulemaan turhia viivanpaikkoja niihin ja First response joka on tosi herkkä ja näyttää aikasin oli nega. Vannoin itselleni etten enää niitä rutkuja tilaa mutta mitäs muutakaan kun ne on nii sopivan edullisia ettei haittaa vaikka niitä uittais useamman päivässä.:censored:

Tänään on mulla dpo9 ja sain jonkinmoisen haamun one stepin herkkään, 25vahvuinen oli nega. No ei siinä, menin sitten kaivelemaan dpo7 tekemäni samanlaisen ja siinähän oli kanssa viivanpaikka-, joka oli oikein palkkimainen ja vähän koholla. Se siis on sen kaksi päivää vanha eikä siinä ollut tuoreena viivaa. No tämä uudempi on sitten taas 15min testauksesta ja ei niin selvä. En tiedä näkyykö noi kuinka kuvassa, mutta silmissä ainakin.

Eli itse nyt ainakin saan jotain viivanpaikka/haamua toistamiseen testiin, johon ei kovin helposti pitäisi tulla yhtään mitään vaikka olisikin raskaana. Että jos nyt vuoto alkaa niin sitte kyllä oma mielipiteeni on, että näistä on tullut uus rfsu :poop::p

https://aijaa.com/DK2m7b
 
Ompa kyllä todella jännää seurailla teidän testailuja, tää on mulle tosi mielenkiintoista kun en itse testaa (vielä) mitään! Tietää ainakin valmiiksi mitä ei ainakaan osta, jos/kun yritys venyy. Ollaan sovittu miehen kanssa, että tehdään raskaustesti vasta kun on menkat 2 päivää myöhässä flown mukaan. Jotenkin sitä kuitenkin käy aina tarkistamassa että moniko on saanut plussan jo näillä päivillä xD. Ja vaikka järkipuoli sanoo, että en oo raskaana, että ei se meillä näin helposti voi käydä niin silti se toinen puoli mielestä miettii monta kertaa päivässä, että saatan hyvinkin olla raskaana. Ja näköjään jokaista mahatunnetta sitä kyttää ihan liikaa vaikka niitä tuntemuksia on normaalistikin saati kun menkat lähestyy.

Helpottaako nämä, jos/kun yritys venyy? Onko teillä pidempään yrittäneillä helpottanut vai auttaako asiaan vasta raskaus?
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Noniin, nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että tää olis nyt vihdoin sitä itseään.. Eli tänään dpo 5, aamuyöstä en saanut kunnolla nukuttua kun vatsaa jomotteli ja pisteli ja vieläkin on vatsassa lievästi sellainen olo että menkat ois tulossa tosin eipä ole koskaan näin aikasin tullut. Valkovuoto näyttää saaneen lisäväriä, sellaista vaalean rusehtavaa. Oi oispa nämä nyt niitä kiinnittymisoireita :X3:
 
Tuun tänne vähän päivittämään omia oloja. Eli kp 23 ja oireet on vähän helpottanut. Lämmöt on vähän korkeammat ollut tässä muutamana päivänä kun olen mitannut. Kahvia oon vähentänyt yhteen kuppiin päivässä koska toisen kupin jälkeen on aina huono olo :ROFLMAO: Tänään vatsa oli sen verta arka että kun koira makoili päällä ihan pienen hetken, piti juosta oksentamaan. Mut silti mammaksi-sivun herkät testit näyttää negaa. Katsotaan mitä tuleman pitää. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Keltasirkku-
Nyt on alkanut tulemaan veristä vuotoa ja vatsa turposi aivan jäätäväksi palloksi :eek: rintojakin kivistelee, toivottavasti kyse on oikeasti kiinnittymisestä eikä ennenaikaisista menkoista (n) tosin mulla ei ole koskaan elämässäni ollut kierto alle 28 päivää ja nyt on vasta kp 24 :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Oispa sun oireet @Tiutiti kiinnittymistä. :love:

Täällä nyt aivan selkeä ovisplussa. Aamustakin vahvistunut. Eli mulle voi huomiseksi päivittää DPO 0. (y):love:

Voi että kun tärppi tulisi tästä kierrosta, niin itselleni kuin myös teille muille.:love: Mulla ei oikeen nyt mikään muu mahdu päähän kun vauva. Pitäis yrittää himmailla, muuten pettymys voi olla taas tosi kova... Huomenna taas töihin "onneksi", niin pysyy ajatukset kiireisempänä. :cautious:
 
@Keltasirkku-
Mä veikkaan et meitäkin on moneen junaan. Toiset testailee enemmän kuin toiset. Ite en niin hirveesti testaa ku pelkään sitä vastausta :ROFLMAO: oli se kumpi tahansa...o_O
Ekasta yrityskierrosta testasin ku kesti sen 40+päivää ja silloinkin vaan siks kun meni selkä ja sain vahvat lääkkeet. :cautious:
 
Ompa kyllä todella jännää seurailla teidän testailuja, tää on mulle tosi mielenkiintoista kun en itse testaa (vielä) mitään! Tietää ainakin valmiiksi mitä ei ainakaan osta, jos/kun yritys venyy. Ollaan sovittu miehen kanssa, että tehdään raskaustesti vasta kun on menkat 2 päivää myöhässä flown mukaan. Jotenkin sitä kuitenkin käy aina tarkistamassa että moniko on saanut plussan jo näillä päivillä xD. Ja vaikka järkipuoli sanoo, että en oo raskaana, että ei se meillä näin helposti voi käydä niin silti se toinen puoli mielestä miettii monta kertaa päivässä, että saatan hyvinkin olla raskaana. Ja näköjään jokaista mahatunnetta sitä kyttää ihan liikaa vaikka niitä tuntemuksia on normaalistikin saati kun menkat lähestyy.

Helpottaako nämä, jos/kun yritys venyy? Onko teillä pidempään yrittäneillä helpottanut vai auttaako asiaan vasta raskaus?
Mulla ei oo helpottanut :ROFLMAO: melkein joka kierto kyttään oireita ja aina ne on muka erilaiset kuin ennen eli tärppi käynyt:D selaan Flo: ta ja lasken päiviä ja oireita. Toki muutama kierto on mennyt piinailun suhteen rauhallisemmin, riippuu jos on paljon töitä ym. on muut ajateltavaa.

Omaa: ovis on nyt(y) juuri nyt aamulla tuli kunnon limat pyyhittäessä. Tallettelut oli jos nyt ois dpo0 niin dpo -3 ja -2. Nyt mies lähti työreissuun joten näillä mennään. En tikuttanut ovista kun se lisää tressiä.
Sovittiin miehen kanssa, että otetaan nyt kesä rennosti yrittämistä. Eli en tikuta ovista, vähennän Flo:n käyttämistä ja tätä ihanaa palstaa koitan myös vähentääo_O en tiedä onnistuuko :ROFLMAO: Toki me koitetaan pupuilla myös oviksen aikaan, tai siis minä seuraan että tulee hyödynnettyä.
En juonut tässä kierrossa greippimehua kun musta tulee niin kamalan märkä, ei onnistu kunnolla edes pupuilu:eek: eli parempi ilman. Jos syksyyn mennessä ei tärppää niin sitten meen ite tutkimuksiin yksityiselle, mut nyt katotaan kesä ja kärpäset:ROFLMAO: myös yksi syy on se, että sain hyvän kesätyön, siis tarkoittaa että säästän rahaa, jos tarvii yksityiselle mennä:cautious:

Tsempit kaikille plussan metsästykseen, ovistikuille vahvoja viivoja(y) ja kaikkiin tilanteisiin tsempit.
 
@Ilonetsijä nyt menit mua edelle; viimeks mulla oli ovis ensin. :p Mulla kp14/29 eikä ovis ehkä oo vielä tänään. Huomiselle itse veikkaan, vaikka Flo sanoo keskiviikkona ja FertilityFriend tänään. Mut katotaan... Limat on hiukan vetistyneet ja eilen oli hiukan venyvää.

Mut mites se sperma; voiko sekin muuttua semmoseksi venyväksi??
Mulla ihan outo kierto välituhruineen. (n) eilen taas punertavaa limaa tuli pikkareihin.
 
@Ilonetsijä nyt menit mua edelle; viimeks mulla oli ovis ensin. :p Mulla kp14/29 eikä ovis ehkä oo vielä tänään. Huomiselle itse veikkaan, vaikka Flo sanoo keskiviikkona ja FertilityFriend tänään. Mut katotaan... Limat on hiukan vetistyneet ja eilen oli hiukan venyvää.

Mut mites se sperma; voiko sekin muuttua semmoseksi venyväksi??
Mulla ihan outo kierto välituhruineen. (n) eilen taas punertavaa limaa tuli pikkareihin.
Hauska miten menee meijän kierrot:ROFLMAO: Viime kierto mulla oli outo, se vähän aikaisti tän uuden kierron laskua. Flo ennustaa tänään ovista ja kyllä limat on semmoset. Muuten ei oo mitään isompaa oiretta, hiukan jo tissit kipuilee ja on painavat.

Nii mä en tiiä tosta spermasta(n) mulla se tulee ulos sillee niin kuin valkovuoto.

Tsempit sinulle, tärpit nyt:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978

Yhteistyössä