Hakutulokset

  1. addison

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    @Earhart joo mäkin meinasin jo huolestuu sillonku tuntu ettei sohvalta pääse ylös. Kuumavesipullon kans elin kolme päivää ja sit alko helpottaa. Mut olipa vaan kovat menkat ne. Seuraavia ei sitte sillon tullukkaan :love: Niin ja tsemppiä hirveesti, ota lääkettä kipuun!
  2. addison

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    @Earhart mulla ainakin oli minipillerien lopettamisen jälkeen ekat menkat aivan tajuttoman kipeet!!
  3. addison

    Toukokuiset 2020

    Täällä vauvan kans aamupäivät on parasta aikaa. Nukkumaan alkaa n 21-23, vaikka nukuttaa alanki n 20.30. Eka herätys riippuen nukahtamisesta 00.30-1.30, ja siitä sitten 3.00, 5.00. 7-8 aikaan herää ja sit sängyssä seurustellaan ja siitä sit aletaan nukkuu viel sikee pätkä ja kunnolla noustaan...
  4. addison

    Toukokuiset 2020

    Täällä vauva syntynyt viime viikolla käynnistettynä, vauva on ihan täydellinen ja vauvanhoito on parasta. Kiltti vauva, nukkuu ja syö hyvin.
  5. addison

    Toukokuiset 2020

    @Mimmistina mitä? Siis ketä teillä ramppaa? Meilläpäin väki ainaki ite tajunnu pysyä poissa, ei oo kenellekkäön tarvinu ees sanoa.. aika hyvin noudatettu ohjeita. Toki oon itekki pysytelly kotona enkä tyrkyttäny itteeni kauppaa edemmäks :D tietenkään, ei nyt oo sen aika. Alkaa kyllä jo jonku...
  6. addison

    Toukokuiset 2020

    En mä ainakaan voi ite siihen vaikuttaa :D ainahan ajatukset on siinä. Ja mä meen käynnistykseen ennen laskettuu, ku tietäs vaan jo että millon.. :D
  7. addison

    Toukokuiset 2020

    Jeee!! Nyt muuten alkaa tuntuu päivät viikoilta. Jotenkin konkretisoituu se että tää raskaus loppuukin joskus, kaikki alkaa olla valmista ni nyt sit vaan .....odotetaan. :D
  8. addison

    Toukokuiset 2020

    Mullaki toista päivää sellanen väsymys että tekee mieli vaan pötkötellä :D
  9. addison

    Toukokuiset 2020

    Aivan. Jos yöllä heräät niin mittaile ihmeessä sillonki?? Ja voit näyttää ne arvot lääkärille ja esittää sen asian just noin. Kuulostaa kovinki järkeenkäypältä. Ja joo, mä en suostuis metformiinia alottamaan. Siitä on tutkimustietoa tullu vähän vanhemmilta lapsilta, joiden äidit on raskausaikana...
  10. addison

    Toukokuiset 2020

    Metformiinissa se, että kuulemma suurinosa joutuu sen lisäks ottaan kuitenki vielä insuliinin ja näinkin lähellä synnytystä en ainakaan ite haluais alottaa sitä, koska on niin tunnettu siitä että aiheuttaa pahoinvointia ja ripulia, maha heittää ihan kärrynpyörää :(
  11. addison

    Toukokuiset 2020

    @Mimmistina Voiei mä ymmärrän! Mulle oli ensin koko diagnoosi kauhistus ja suretti tosi paljon, olin pettyny itteeni ja kaikkeen. Sit sokerit alko heittelemään, ja otin niistä hirveetä stressiä ja lopulta lääkityksen alotus helpotti ja rauhotti, vei stressiä pois. En halunnu alottaa tablettia...
  12. addison

    Toukokuiset 2020

    @VihreeTee Ainakin stressi tosiaan vaikuttaa verensokereihin, liikkuminen ja sit infektiot. Kuulemma flunssatkin nostaa verensokeria.. ja myös että siihen vaikuttaa "monet" asiat mut noi niitä mitä mulle on kerrottu :D mulla on melko aaltoilevaa, välillä ok lukemat ja välillä taas ei...
  13. addison

    Toukokuiset 2020

    Täällä päivät vaihtelee. Toiset päivät on huonoja jo aamusta lähtien ja toiset sellasia ku tänään, ollu virtaa eikä mitään kipuja. Eilinen olikin asia erikseen. Menkkamaisia jomotuksia alaselässä ja alavatsalla, myös inhottavia viiltoja. Ei kuitenkaan jatkuvia tai kovenevia niin seurailin...
  14. addison

    Raskaus uutisten kertominen jännittää

    Mekin kerrottiin vasta nt ultran jälkeen. Mun äiti vähän loukkaantui, kun "vasta" sillon kerroin. Mua pelotti aika paljon mitä ihmiset sanoo, vaikka vauva elämäämme on ihan luonnollinen jatkumo. Alkuun myös itketti uutisten kertominen jostain syystä, jännitys kasvo niin suureksi. Osan laimee...
  15. addison

    Haaveena vauva 2020

    Mietin että näinkö unta että joku kysy tätä, mutta kyllä se löyty. Kiinnostaa nyt kyllä että miksi kysyt :D
  16. addison

    Raskaushieronta - kokemuksia?

    Fasciapalloa tai muuta kovaa palloa jos löytyy niin sillä on hyvä rullata seinää vasten selkää ja hartioita, tuntuu oikeen hyvältä :D keskiselästä alaspäin ei toki saa mennä rullaileen, näin ohjasi raskaushieroja :)
  17. addison

    Toukokuiset 2020

    Voiei! No mut ei se ihan selvää oo, että sairastuisitte. Toivotaan että näillä toimenpiteillä saatais hillittyä leviämistä muutenkin. Kai neuvolatoiminta ja äitiyspoliklinikka yms raskaana olevien seurannat pysyy ennallaan? Mä en ainakaan miestä ota enää käynneille mukaan, jos se jonku mieltä...
  18. addison

    Toukokuiset 2020

    Tänäänhän ois tulossa lisätietoa ymmärtääkseni liittyen koulujen ja päiväkotien sekä työpaikkojen suhteen, ehkä sitten ei enää tarvi miettiä miten tehdään :D
  19. addison

    Toukokuiset 2020

    Aikapaljon on tullu oltua kyllä kotona. Flunssan oireita on, katotaan miksikä kehittyy.. Raskauden suhteen menee hyvin, vauvalla välillä hiljaisempia päiviä, hetkittäin myllää kovinkin. Haha, täällä @VihreeTee tosiaan tismalleen samat viikot JA painoarviokin varmasti samaa luokkaa, kun mäkin...
  20. addison

    Raskaushieronta - kokemuksia?

    Mäkin suosittelen, mun kohdalla ei ihan hirveesti kyllä poikennu normaalista, hierottiin istuen tai kyljellään. On se kivempi kun on perehtynyt kuitenki asiaan :)

Yhteistyössä