Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ Elokuussa

    EliElille vinkattu.. Kiitos Emppu elokuun pinosta. On ollut puhetta FB ryhmän sulkemisesta, sitten kun kaikkien rakenneultrat käyty, että nyt kaikki seuraajat EliElille viestiä, ennenkuin suljetaan :attn:
  2. M

    Miten 1v 3kk mahtaa reagoida jos ei kolmeen yöhön näe vanhempiaan?

    Ja AP, on varmasti hyvin yksilöllistä, miten kukakin lapsi suhtautuu asiaan. Riippuu lapsen tempperamentistä ja elämän tottumuksista hyvinkin pitkälti. Olehan rauhallisin mielin, tuskin kuitenkaan lapsesi elämä ja sielu tästä vaurioituu lopun elämäksi... Tekeväthän lentäjät ja lentoemotkin...
  3. M

    Miten 1v 3kk mahtaa reagoida jos ei kolmeen yöhön näe vanhempiaan?

    Niin pienellä lapsella ei ole vielä valmiuksia ylläpitää niin pitkää aikaa muistikuvia niistä henkilöistä, ketkä häntä pääsääntöisesti hoitavat (yleensä äiti ja isä). Aivot eivät ole vielä sillä tavalla kehittyneet. Mutta kun on pakko olla erossa lapsesta, niin hoitopaikkana olisi hyvä olla...
  4. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Voi sentään LaaMaa :hug: Mulla ei itselläni ole kokemusta, mutta jos osaa kertoa tarkemmin pelkopolista, eikö siitä voisi olla apua. Viikon 12 ultran jälkeen varmaan voisit ottaa yhteyttä/saisit pyydettäessä lähetteen lähimpään pelkopoliin? :heart:
  5. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    SIIS VIHDOIN, VIHDOIN muistin mun salasanan ja pääsen tietokoneella tänne! Kännykän pienellä näytöllä vaan joutunu suhaileen ja PIKKASEN hermo kireellä tihrustaa =) Voi miltsu76... kun mä kieltäydyin verikokeista ja sitten mietiskelin ääneen ultrassa, että en halua itselleni sitä...
  6. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Unet (ja osin niiden tarvekkin) kadonneet.. vatsa tullut tilalle.. kyllä en olis duunissa pystynyt yhtään kauempaa pitämään salassa! =D Sen verran on pötsi pyöristynyt vaikka läskiä se vielä on. Näyttää jo kuitenkin ihan isolta vauvamahalta. Äitiyshousut kaivoin minäkin kaapin kätköistä...
  7. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Nukkumisesta? Onko täällä muita, jotka normaalisti kovia nukkumaan mut nyt ilmeisesti raskaushormonit tekee sen, että unentarve vähentynyt??? En ole IKINÄ herännyt sponttaanisti pirteänä viikonloppuna klo.8... =)
  8. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Dragonfly77... eih. Syvimmät osanotot! Olen tosi surullinen puolestasi. =(
  9. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Mrs.Rock: mulla ihan samanlaisia muljahduksia!! =D Mitä lie.. mulla kuulema istukka edessä, joten en kuulemma tulisi tuntemaan liikkeitä paljon.. tiedä häntä sitten... Niisku-Rouva: viitaten aikasempiin kauhu-pelkotunteisiin, mulla ollu välissä ihan samanlaisia salaisia ajatuksia. Tai...
  10. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Kiitos uudesta ketjusta! Ultrakuulumiset: Hyviä uutisia pelkästään. Kaveri siellä touhuili kovasti ja kätilö tuntui olevan ihmeissään miten kovasti Pöntiäinen liikuskeli. Pyörähti pari kertaa akselinsa ympäri ja vilkutteli ja potkutteli. Sitten pisti peukun suuhun, toisen käden poskelle ja...
  11. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Olipa Sakkura huojentava kuulla =) CasaRoque, tervetuloa! Oma Napa: huomenna NT ultra. Jännittää. Uskaltauduin miehelle kertomaan omasta jännityksestä et mitä jos kaikki ei ookkaan hyvin. Tähän asti oon menny positiivisella asenteella pelottomasti mut nyt annan itseni jännittää.. mitä jos...
  12. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Syvimmät osanotot Sarasofialle ja kaikille menetyksen kokeneille, ketkä varmaan eivät täällä enää käy :,(
  13. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Lurtsi mitä sulle kuuluu? Parempaa toivon....
  14. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Unis, voi mikä tilanne.... =( Nami: huhhuh, onneksi sait nyt lääkityksen... Muumimammalle tervetuloa!!! Almandiini: oon huomannu et mi enemmän stressaan sitä vaikeampi on saada ääniä kuuluviin!! Kyllä siellä kaikki kunnossa on... muuten aivan ihana tekonimi teidän vauvalla; Tsuh < 3...
  15. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Täältä taustalta seuraillut teitä päivittäin, nyt on jaksuja vähän kirjoittaakin. Onnea kaikista hyvistä ultrakuulumisista! Niitä on mukava lukea ja olen huippuonnellinen teidän puolesta. Täältä ultriin perässä hiihdetään. 2.6 on mulla.. odottavan aika on pitkä. Mulla taas aika monia...
  16. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Nyt jännittää. Minä, mies- ja lapsivapaa ilta, dobbleri ja viikkoja poks poks 10+0! Katsotaan kuin käy... jännää!
  17. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Hiphei tänään poksuu viikko 9+0!! Ja NP ultra 2.6 VASTA.. tuntuu ikuisuudelta. Itse päätin etten osallistu verikokeisiin. Esikoisen (6-v.) kanssa ei sellaisia edes tarjottu. Onko muita ei osallistuvia?
  18. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Oho, olitkin kerennyt tehdä iltapäivityksen ennen minua.. no nyt vetää kyllä sanattomaks!! Jotenkin ontuvaa mun mielestä toi kukkakimppu.. haluaa siis pitää piilossa sinut ja vauvan sukulaisiltaan..?
  19. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kirppa, hyvä että kirjoitat! Voi kun löytäisin oikeita sanoja.. sä selviät tästä. Sä oot ihana, upea nainen ja sun tuleva ex-miehes on kylmäkiskoinen pässi, joka ei osaa ottaa vastuuta tekosistaan. Se on miehen niin helppoa sanoa "et mä nyt haluu". Suutuin todella, että hänen laps(i)ensa...
  20. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kirppa. Mä valitsin menneisyydessäni miehen. Ei kannattanut. =( olen pahoilla mielin seuraillu sun tilannetta täällä. Olen tosi pahoillani että noita mätämunia vielä löytyy maailmasta. Kauheesti voimia!!

Yhteistyössä