Hakutulokset

  1. P

    Lokakuiset 2020

    Täällä taas keskeytynyt keskenmeno. Laittakaa kutsupyynnöt fb-ryhmään Ananas90:lle. Parempaa odotusta teille.
  2. P

    Lokakuiset 2020

    Pahoittelut keskenmenouutisista Olen pari viestiä saanut fb ryhmään liittymisestä, nyt en voi kutsuja laittaa kun mies omi koneen itselleen. Laitan kutsut huomenna! Jestas tää foorumi näyttää oudolta. Mitenhän tätä oppii käyttämään. Omaa napaa; taas vähän pelonsekaiset tunteet raskaudesta...
  3. P

    Lokakuiset 2020

    Pikkuhaave, joo nykyään joutuu rasitukseen kaksi kertaa jos isovanhemmalla on diabetes. Aiemmin kai tarvitsi käydä kaksi kertaa vain, jos omilla vanhemmilla on diabetes. Hei, fb-ryhmään liittymispyyntöjä voi laittaa mun lisäksi myös Ananas90:lle! Laittakaa yksityisviestillä se sähköposti...
  4. P

    Lokakuiset 2020

    Yhh, mun pitää käydä kaksi kertaa sokerirasituksessa, kun isoisälläni oli 2. tyypin diabetes. Aina se on yhtä kamalaa, mutta ei ole ennen pitänyt kahta kertaa käydä. Mulle tulee siitä sokerilitkun juonnista noin tunnin päästä TODELLA paha olo, kun verensokeri nousee rajusti. Ja pelkään piikkejä...
  5. P

    Lokakuiset 2020

    Noniin, nyt on taas uudet pyydetty ryhmään mukaan. Oon ihan puhki, henkisesti ja fyysisesti. Oireet on taas kadonneet (6+1) ja tänään tuli voimakkaasti sellainen olo, että tämäkin raskaus päättyy keskenmenoon. Valmistelen itseäni jo henkisesti siihen, että jos keskenmeno tulee, haluan itselleni...
  6. P

    Lokakuiset 2020

    Noin, nyt on laitettu kutsut niille keltä olen tähän mennessä viestin saanut. Puhelimella ei voi näköjään kutsua sähköpostitse ryhmään, joten seuraavan kerran pääsen lähettämään koneelta kutsuja huomenna illalla. Pahoittelut viivästyksestä. Kysyn huomenna ryhmässä, haluaisiko joku toimia lisäksi...
  7. P

    Lokakuiset 2020

    Kun on rekisteröitynyt, tuonne oikeaan ylänurkkaan tulee oman nimimerkin viereen kirjekuoren kuva. Sieltä voi lähettää yksityisviestejä. Laitoin nyt muutamille sähköpostiin kutsun ryhmään. Sähköpostin pitäisi siis olla se, minkä on fb:hen ilmoittanut. Toivottavasti kutsut tulee perille.
  8. P

    Lokakuiset 2020

    Tosiaan, sähköpostilla pystyy myös kutsumaan ryhmään eli laittakaa mieluummin yksityisviestillä sähköpostinne. Ei ala kaverit epäillä miksi pyydän ihmisiä ympäri Suomea kaveriksi :whistle::D
  9. P

    Lokakuiset 2020

    Noniin, otinkin ryhmän perustamisen heti asiakseni ja se on nyt luotu. Ryhmä on salainen ja yksityinen eli se ei näy muille. Onko täällä foorumilla jotain yksityisviestejä? Jos on, niin laittakaa minulle viestillä nimenne ja kuvaus profiilikuvasta niin lisään teidät ryhmään (en tiedä pitääkö...
  10. P

    Lokakuiset 2020

    Mä voisin yrittää perustaa sen fb-ryhmän, ilmoittelen kun saan sen tehtyä. Toivottavasti ei vain näy kellekään jos sellaisen väsään.
  11. P

    Lokakuiset 2020

    Hyhhyh. Ekaa kertaa aamupala sai aikaan yökkäävää oloa. Kävelin juuri asemalle 50 m jonkun miehen takana, kellä oli aikamoinen kasa partavettä, sekin alkoi oksettaa. Nyt joku tupakoi ja tekis mieli huutaa, että pistä se rööki pois :sick: 6+0! Korallikala, voisitko pyytää neuvolasta hcg-mittausta?
  12. P

    Lokakuiset 2020

    Mäkin haluaisin pienempään fb-ryhmään, liityin tänään tuohon isoon ryhmään ja alkoi jo nyt ahdistaa miten paljon tuolla on porukkaa :ninja:
  13. P

    Lokakuiset 2020

    Meillä ei ole onneksi mitään kemuja tiedossa missä voisi paljastua. Ensi viikonloppuna mennään miehen kanssa kahdestaan teatteriin ja hotelliin yöksi, huhtikuussa on kaverin kanssa hotellireissu tiedossa ja juuri suunnitellaan kaveriporukan kanssa mökkireissua toukokuulle. Noissa kevään menoissa...
  14. P

    Lokakuiset 2020

    Onkohan se ryhmä varmasti salainen? Ettei liittyminen ryhmään näkyisi muille. Siinä tapauksessa ei kyllä viitsisi vielä liittyä.
  15. P

    Lokakuiset 2020

    Mulla myös aiheuttaa epävarmuutta tää oireiden vaihtelevuus/katoaminen. Nyt on menossa 5+5 ja pari päivää on ollut tosi oireettomia, kun aluksi paleli kokoajan, väsytti, alavatsaa jomotti ja etoi. Nojoo, nännit on vähän arat, väsyttää edelleen ja jos esim kumarrun ottaa maasta jotain, tunnen...
  16. P

    Lokakuiset 2020

    Mä en ole tässä raskaudessa tehnyt viikkodigiä, kun en löydä sitä mistään kaupasta. Muistan kun esikoisesta tein vuonna 2012 tasan yhden testin, se oli viikkonäytöllinen ja näytti 1-2 viikkoa. Taisi olla vielä isänpäivä tmv. :LOL: Edelleen sairastuvalla kotona. Töissä ajatukset pysyisi paremmin...
  17. P

    Lokakuiset 2020

    Kiitos @_hosuli_ ja @mimmi92 ! En tiedä onko tässä kyse myös ahdistuksen noususta kun yritin nyt aamusta tehdä vähän aineistohakua kandiin ja sekin ahdistaa. Vaadin itseltäni täydellisyyttä ja tiedän jo nyt etten voi kandiin niin paljoa panostaa kuin haluaisin. Mulla on aika tuoreeltaan takana...
  18. P

    Lokakuiset 2020

    Tänään on todella raskas päivä. Kaikki itkettää ja olen ihan varma, että tämä raskaus menee kesken. Oireet on hävinneet eikä se viimeksikään tiennyt hyvää. Esikoisella on korkea kuume ja ollaan lasten kanssa kotona, niidenkin kanssa vaan riitelen. Voi kun voisin vajota jonnekin maan alle.
  19. P

    Lokakuiset 2020

    Vitsi miten paljon uusia, ja kiva että @Ananas90 pääsi tänne myös! Taustailin pitkään tuota haaveiluketjua :D Tänään on taas päivä, että oon ihan varma tuulimunasta tai keskenmenosta. Ei oikein missään tunnu mitään, jopa hölkkälenkki pitkän tauon jälkeen ei aiheuttanut alavatsaan mitään oloja...
  20. P

    Lokakuiset 2020

    Mulla on juoksutreenit ja uinti olleet jo pidempään tauolla pitkittyneen flunssan ja yskän takia. Oma olemus alkaa ihan ahdistaa, kun mulla on tosi hidas aineenvaihdunta ja lihon helposti. Jos en puolestaan liiku, syön myös helposti epäterveellisemmin. Huomenna ajattelin kokeilla kevyttä...

Yhteistyössä