Hakutulokset

  1. R

    miten istukan paikka on vaikuttanut synnytykseen?

    millainen synnyts on ollut ja missä on istukka ollut? Minulla on ollut kahdessa ekassa raskaudessa ja synnytyksessä istukka etuseinässä ja nyt se on kolmannessa raskaudessa takaseinässä. Mietinkin voiko tuo vaikuttaa mitenkään synnytyksen kulkuun tai kestoo :ashamed:
  2. R

    vauvalle makuuvaunut

    Osaisikohan kukaan kertoa mistä kannattaisi etsiskellä vauvalle makuuvaunuja! Siis ihan pelkkiä nukkumis vaunuja! Kun nykyään on niin suosittuja kantokoppa yhdistelmät ja kaikissa kunnon kopallisissa tulee istuin osa mukaan!
  3. R

    Helmikuussa Plussanneet!!!

    Aloitampa nyt ihan oman pinon kun en ole viellä tällaista bongannut ;) Onko täällä viellä muita jotka ovat justiinsa plussanneet. Minä uskallan tänne kyllä kertoasen mutta en viellä tutuille ja sukulaisille..
  4. R

    baletti harrastus

    Meillä kohta 4 vuotias neiti aloittti satutanssin joka onkin tosi balettipainoitteista ja hämmästykseni huomasin että siellä kaikilla oli röyhelö puvut päällä! Mistäköhän nyt hommaisin meijän neidille sitten baletti vermeet?? Onko jotakin netti kauppoja tai lahden seudulla joitakin liikkeitä?
  5. R

    hyvä turvaistuin

    Suositelkaapas hyvää turvaistuinta 2½ vuotiaalle lapselle! Meillä on edellinen istuin käymässä hyvää vauhtia pieneksi jalkatilan osalta ja nyt olisi aika vaihtaa istuinta. Istuimessa pitäisi kumminkin olla viellä vyöt koska neiti ei välttämättä pysy autoin vöissä viellä.. Siis uhmakas kun on...
  6. R

    muumilelut hukassa?

    Voisitteko neuvoa mistä saisi ostettua muumitalon veneen ja majakan ja mitä niitä muita onkaan? kun olen kovasti koittanut kahlata kauppoja enkä löydä! Onkohan mitään nettikauppaa ees mikä niitä möisi? Kiitos jo etukäteen kaikille auttaneille :hug:
  7. R

    imetysmekko

    osaisiko kukaan sanoa mistä saisi ostettua lahdenseudulta tai netistä imetys mekon? Sellainen mikä menisi juhissa kun on kahdet häät ja muutamat muut juhlat tiedossa!
  8. R

    kalvojen puhkasu..

    Millä perusteella pyydätte ettei teiltä puhkaista kalvoja tai puhkastaan?
  9. R

    pickup seisomalauta

    eli siis tosi hyvännäkönen ISOILLA pyörillä oleva seisomalauta! ON teutanion vai miten nyt kirjotetaankaan valmistama. Mutta en mistään löydä käyköse emmaljungan cerox -05 ja missään ei ees oo hintaa kerrottu voisikohan joku joka tietää ystävällisesti kertoa?
  10. R

    kestovaippa

    Meillä neiti on nyt vajaan 2vuotta ja on pottailemaan ruvennut vaippaa ei käytetä kun yöllä ja joskus ulkona! Nyt olen ajatellut että millaset kesto vaipat kannattaisi hommata? Mitkä menisi yöllä ja ulkona? Ja olisivat edulliset? kun nuo kerttikset menevät ilkeen tuntuisiksi kun niitä monesti...
  11. R

    ongelmia talofirman kanssa

    onko muilla ollut ongelmia talofirman kanssa? Ja minkä laisia ongelmia? Talon rakennus alkoi 1viikkoa sovittua liian myöhään Rakentajat määrättiin toiselle työmaalle vaikka meitin pytinki on puoli tiessä Pystytys ajaksi luvattiin 6päivää nyt on menny jo yli Työmaa seisoo 2...
  12. R

    1v3k tissihaukka

    Meillä on siis 1v3kk oleva tyttö lapsi joka on kovasti tissin perään! Päivisin nyt saattaa olla pyytämättä ja päivisin olen keksinyt jotain kivaa tekemistä jos tulee tissiä pyytämään! Päivä ja yö unillle käy tissin kanssa! Mutta yöllä ensimmäisen heräämisen jälkeen! Likan pitäs saada syödä...
  13. R

    ABC:n kaksostenrattaat

    Mistä voi ostaa ja paljonko maksaa?
  14. R

    mistä tulee..

    Siis nyt on pakko kysyä MISTÄ TEILLE ON TULLUT SYNNYTYS PELKO?
  15. R

    meille iski oksennustauti

    Tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Likka 1v2kk koko päivän ollut reipas ja iloinen ettei mitään. Iltapuuron söi normaaliakin paremmalla ruokahalulla. Nukkumaan käydessä vähän itkua tuli ja oli levoton mikä sekään ei ole kamalan harvinaista. Sitten yks kaks olin tyhjentämässä tiskikonetta ja...
  16. R

    puistossa..

    oletteko muut huomannut samaa puistossa käydessä! Että siellä on todella vaikea kaverustua muihin äiteihin..?

Yhteistyössä