Hakutulokset

  1. Ä

    Britax Evolva 1-2-3 STD -turvaistuin

    Heippa! Ostimme just tämän istuimen 9kk ikäiselle lapselle joka on tuon 9-18 kg. http://s7v1.scene7.com/s7ondemand/zoom/flasht_zoom.jsp?company=Stockmann&sku=239432&config=fi_zoom_config&zoomheight=580&zoomwidth=510 Mietin että ollaanko se asennettu oikein autoon (painaa mieltä jos se...
  2. Ä

    Britax verve

    pikaista vastausta kaipailen! Monissa nettikaupoissa lukee menevät lepoasentoon, eli sopivatko nämä miten vanhalle lapselle?? http://www.lastenturva.fi/kauppa/popup_image.php?pID=446
  3. Ä

    Kilpirauhasen vajaatoiminta ja raskaus

    Olisin kiinnostunut lukemaan miten muilla kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavilla on raskaudet sujuneet? Meillä kuumeillaan neljättä ja yritys olisi tarkoitus aloittaa tulevien menkkojen jälkeen. Itselläni epäillään vajaatoimintaa (verikokeet otettu) vielä pitää yhdet kokeet ottaa että se...
  4. Ä

    25-vuotiaille kuumeileville oma kerho

    Olen myös 25v neljättä kuumeileva kotiäiti, ja perustin tuollasen kerhon tänne. Olen nähnyt täällä 25v omia pinoja, mutta ikävä kyllä mä en pysy teidän mukana kun olen uusi ja sivuja on jo yli 100 :) jos joku haluaa liittyä niin siellä voi muistaa paremmin toisista esim. monetta yrittää jne.. :)...
  5. Ä

    Onko ollut eroja pojan ja tytön odotuksessa?

    Heips! Niin millaisia eroja on ollut tytön ja pojan raskauksissa?Miten pahoinvointi jne.?Itsellä vasta ensimmäinen tulossa ja sen takia olis mukava kuulla muiden oireista. - susanna rv 12
  6. Ä

    suurperheille ja sellaista suunnitteleville

    Avattu uusi keskustelupalsta,joten kaikki sinne jutustelemaan.. http://www.phpbbplanet.com/suurperhe/index.php?mforum=suurperhe
  7. Ä

    Mitä tehdä???

    Olemme siis kohta 13v yhdessä ollut avopari, ei vielä lapsia. Rakastamme toisiamme ja yhteiselo on muuten mahtavaa, mutta seksi siitä puuttuu. Olemme yrittäneet lasta vuoden 2003 maaliskuusta eli tänä vuonna tulee 4v täyteen yritystä. 1- 2 vuotta meni ihan mukavasti (oli viriiliä), mutta kun...
  8. Ä

    yksityisen hinnat

    Olisi kiva jos voisitte laittaa tähän ketjuun ylös hieman hintoja mitä olette lapsettomuushoidosta maksaneet yksityisellä puolella? Tiedän kyllä että riippuu niin paljon paikkakunnasta/lääkäriasemasta mutta että saisi edes jonkinlaista käsitystä että missä hintaluokassa mennään.
  9. Ä

    Tk Lääkäristä

    Kävin TK-Lääkärillä valittamassa alavatsa kipuja,naaman kukkimista,tummempaa karvoitusta ylähuulessa yms.oireita.Mulla on myös parit edelliset kuukautiset ollu tosi niukat sekä ovislimat on jotenkin jääneet pois. Totesi että saattaa olla PCO mutta ei aleta tekemään mitään tutkimuksia ennenkuin...
  10. Ä

    Lapsi kipeänä yli kolme päivää?

    Hei! Onko kellään kokemuksia kun lapsi kipeänä yli kolme päivää ja töihin pitäisi mennä? Mies ei pysty jäämään kotiin eikä neitimme siihen suostuisikaan. Itse olen kaupungilla töissä. Pimu 39 asteen kuumeessa ja yksi kuumeeton päiväkin pitäisi olla ennenkuin vien hoitoon.
  11. Ä

    Graco Voyager

    Millaiset matkarattaat on Gracon Voyager plus:sat? Mitkä on Gracon parhaimmat matkarattaat? Monissa matkiksissa on ongelmana se, että kävellessä jalat osuu tavarakoriin tai pyöriin.
  12. Ä

    Ulkosuomalaiset äidit pinoon jotka

    Ulkosuomalaiset äidit pinoon. Sellaiset jotka haluavat tavata muita matkustavia ja lähitienoolla yöpyviä Suomalaisäitejä. Lähetän yksityisviestin jos olen tulossa kaupunkiisi.
  13. Ä

    millainen raskaus teillä, joilla erityislapsi?

    kertokaapa, millainen raskausaika oli? Mitkä oli ekat merkit siitä, että lapsi on erityislapsi?
  14. Ä

    Apua kaivataan kovasti

    hei minä arttisin vähän apua, itelläni on kohta vuoden ikuinen hoffi poika. Eilen oltiin muiden koirien kanssa harjoittelemassa vähän tottelevaisuutta, kunnes joku alkoi ampumaan ilotulitusraketteja. (Uuden Prisman avajaiset kait?) Koirani pelkää ihan mahottomasti raketteja, niinpäse sai...
  15. Ä

    Espoo, Viherlaakson ympäristö!

    Seuraa kaipailee 25 wee esikoistaan odottava tuleva äityli. ronttis@hotmail.com
  16. Ä

    lasten herkut?

    antakaa hyviä ja helppoja ruokaohjeita joista lapsenne pitävät? kiitos :heart:
  17. Ä

    Kummikysymys

    Miksi kummina olemisesta ei saa kieltäytyä? ja miksi ei haluta ymmärtää jos joku vihjaa ettei niin väliksi olisi? Alkaa noita kummilapsia olemaan ihan tarpeeksi ja kun joku joka ei kovin lähituttu/ystävä ole niin ei oikeen enää huvita koko homma, kun tietää sitten olevansa huono kummi.
  18. Ä

    Hei kaikki äidit turusta!

    Olen turkulainen 21v pienen tytön yksinhuoltaja äiti.Tyttöni on 1v3kk vanha ja olisi kiva saada uusia ystäviä koska jokainen meistä ystäviä tarvitsee.Olisi myös mukavaa jos löytyisi muita yh-äitejä turun alueelta.Ottakaa yhteyttä:smk.heinonen@luukku.com.
  19. Ä

    Huhtikuussa -05 syntyneet

    Pienen pojan sain huhtikuussa, ennestään 4v poika. Onko sinulla huhtikuussa syntynyttä ? Synnytys paikka TAYS. Olen avoliitossa asuva -82 syntynyt äiti. Asumme maalaismaisemissa ja juttukaveria tarvitaan. Olis kiva vaihdella kuulumisia ja kertoa huolia. Kaikki äidit kirjoitelkaa susca82@suomi24.fi
  20. Ä

    Nuoret äidit

    Olen avoliitossa elävä -82 syntynyt äiti, pojat 4v ja 27.4.05 syntynyt. Asumme tällä hetkellä maalaismaisemissa. Olisi kiva vaihtaa kaikkia kuulumisia ja kertoa huolia, ei näitä äitejä kavereista löydy. Minulle voi kirjoittaa susca82@suomi24.fi

Yhteistyössä