Tk Lääkäristä

Kävin TK-Lääkärillä valittamassa alavatsa kipuja,naaman kukkimista,tummempaa karvoitusta ylähuulessa yms.oireita.Mulla on myös parit edelliset kuukautiset ollu tosi niukat sekä ovislimat on jotenkin jääneet pois.
Totesi että saattaa olla PCO mutta ei aleta tekemään mitään tutkimuksia ennenkuin on vuosi yritystä täynnä.Nyt vasta puolisen vuotta joten on aikaa odotella.
Sanoi että PCO:ta hoidettaisiin e-pillereillä joten siksi ei aleta vielä tutkimaan kun kerran raskaaksi haluan.
Jäin hieman hämilleni tästä että onko todella näin?
 
Kyllä kuulostaa omituistelta...mitenköhän kauan niitä e-pillereitä sitten pitäis käyttää? Mulla on pco, eikä sitä ole hoidettu mitenkään. Ja ennen yritystä (jota takana 3 vuotta) söin useamman vuoden e-pillereitä...kannattaisko kysyä vielä siltä lääkäriltä tai mahdollisesti vaihtaa lääkäriä?? :)
 
Riksu82
Kannatta varata aika yksityiseltä gyneltä! Itse tein näin ja siellä todettiin PCO. Heti aloitettiin terot ja clomit ja nyt kuukauden päästä tehdään lähete lapsettomuuspolille ja yritystä takana puoli vuotta! Lähetteen sain nyt jo, koska en ovuloi eikä minulla ole spontaaneja menkkoja. Kannattaa olla tiukkana!
 

Yhteistyössä