Hakutulokset

  1. L

    Millaiset geisha

    juu, ei hätiä mitiä, harvakseltaan tässä itsekin palstailen, kunhan ajattelin asiasta mainita :whistle:
  2. L

    Millaiset geisha

    tuo harmaa Lotta ei sitten ole minä =)
  3. L

    Voileipäkakku

    Yks hyvä täytevaihtis on maksapasteija-tuorejuusto-sekoitus. Tai kinkkurouhetta sulatejuustoon sekoitettuna, sekaan voi laittaa esim. (suola)kurkku- tai paprikakuutioita.
  4. L

    Mikä on oikea nimesi? :>

    <- tuossahan se lukee =)
  5. L

    Muistaako kukaan lassien talvihaalarien hintoja?

    Ostin viime syksynä 80 cm Lassietec-haalarin Citymarketin Mammuttimarkkinoilta 25 eurolla. Ajattelin lokakuulle odotella taas jos ois samoja haalareita tänäkin vuonna, kun aikaisemminkin on ollut.
  6. L

    tortillarullien täytteitä kahvipöytään

    Nam! Aivan paras täyte noihin on ruohosipulituorejuusto ja kylmäsavulohi! Mutta halvemmalla pääsee kun laittaa kinkkua tai metvurstia tai sekoittaa maksapasteijaa tuorejuustoon.
  7. L

    Miten kauan kestää H&M:llä..

    Mä en tilaa enää H&M:n pakettia Ärrälle, se kuriirifirma aina kämmää kuljetukset! Kaks viikkoa meni kun viimeks kokeilin. Tänään hain postista paketin, joka oli lähetetty torstaina vai perjantaina.
  8. L

    kamalimmat murresanat?

    Jep :D
  9. L

    Matkasänky asiaa!!

    Tuo Carenan matkasänky löytyy meiltäkin, 39e maksoi Vauvatalo Johannassa.
  10. L

    Auttakaa nyt vielä kummat laitan tilaukseen?

    ääni pihlajalle
  11. L

    Suositelkaa hyvää kirjaa

    Donna Tartt - Jumalat juhlivat öisin Loistava kirja!
  12. L

    kirjagallup

    Dean Koontzin Odd Thomas - Hiljaisten kaupunki
  13. L

    Haamu vai ihkaoikea plussa? (sis. kuvan)

    Tuon vahvempaa viivaa minäkään saanut testiin ja nyt ollaan jo reilusti yli puolenvälin ;) Onnea :flower:
  14. L

    Mies ei halua naimisiin mutta lapsia silti haluaisi

    Mun miehelle oli ajatus naimisiinmenosta kovin vastenmielinen aikanaan. Kihloissa kuitenkin oltiin ja yhteistä asuntolainaa maksettiin. Perusteli vaan, ettei voisi olla enempää sitoutunut minuun kuin nyt jo oli, asuntolaina kun kerta oli. Minä mietin, että mikä sitten estää avioitumisen, jos...
  15. L

    Monetta kertaa olet nyt naimisissa? Kihlausten määrä?

    yksi kihlaus joka johti tähän ainoaan avioliittoon
  16. L

    Lapsi gallup =)

    23+ meidän 1= 24
  17. L

    Menittekö naimisiin ennen ensimmäisen lapsen syntymää?

    Menimme naimisiin 12/03 ja esikoinen syntyi 02/06
  18. L

    Paras sipsi?

    Parhaita on ne perinteiset sileät, tosin niistäkin vie voiton Salt&Vinegar-sipsit, jos niitä vaan jostain täältä sais :/
  19. L

    Oisko tässä talo meille?

    Minusta taas puoli-ilmainen. Meilläpäin nuo hinnat tuppaa alkamaan kakkosella...
  20. L

    kannattaako vauvalle 56-senttisiä vaatteita ostaa ollenkaan?

    Meidän jäpikällä käytettiin kyllä 50cm vaatetta melkein pari kuukautta ja syntymäpituus oli 55cm :whistle: Minusta ne 60cm on hiukan liian isoja vielä alkuun. Eli ap, tilaa vaan niitä 56 senttisiä

Yhteistyössä