Suositelkaa hyvää kirjaa

joka olis samaa tyyliä kuin esim. Deborah Spungenin: Nancy?!?!??

Oon kova lukemaan dekkareita, trillereitä, Pottereita, kingiä, sotaromaaneja, elämäkertoja, hömppää niin ku esim himoshoppaaja yms...
Mutta mulla alkaa loppua ideat hyvistä kirjoista kesken! Ai niin suomalaisia en oo pahemmin lukenut, paitsi Leena Härkösen jonakin onnellisena päivänä ja siitä tykkäsin, mut normaalisti suomal. ei kuulu lukemistooni. Jotenkin vierastan kotimaista...
 
mä en edes tiiä tollasta kirjailijaa ku Deborah Spungen... Mut tykkäsin ite Tiina Jylhä-kirjasta. Ja Topi Sorsakoskiki oli ihan hyvä. Mut en sit tiiä että ketä muita nuo kiinnostaa.... Pitipä vaan vastata tähän.... :whistle: Tuo TIina Jylhä oli oikeestaan mulleki ylläri että oli niin hyvä kirja.
 
Juicefani Käy lainaamassa Nancy, niin sä rakastut!!!
Mä en voi ymmärtää miten se äiti kestää Nancyä, kyllä äidin rakkaus on jotain ihan käsittämätöntä. Kestäisiköhän itte semmosta...
 
Itse luen kanssa dekkareita, hömppää ja elämänkertoja. Ja lukisin enemmänkin kuin kerkeäisin. Mutta viimeksi luin Lena Einhornin kirjan Ninan matka, joka kertoi juutalaistytöstä, ja miten hän selvisi sotavuosista. Kirja oli tosi mielenkiintoinen ja kuitenkin se oli sellainen, ettei siinä mässäilty julmuuksilla yms. vaan kerrottiin mitä Nina oli nähnyt/kuullut

Nyt muuten oli siltä himoshoppaajan kirjoittajalta ilmestynyt uusi kirja, joten tein kirjastoon siitä varauksen, että saan oikein kunnon hömppäpläjäyksen käsiin :whistle:
 
Itse tykkään aivan mielettömästi Mary Higgins Clarkin kirjoista. Eilen kävin ostamassa uusimman teoksen ja oli kyllä taas mahtava kirja et piti lukea se eilen yöllä loppuun, kun ei voinut lopettaa lukemista kesken =)
 
Mä luen nyt Scarlettia, ihan ok kirja muttei mitään Nancyyn verrattuna. Tässä jokin aika sitten luin Stephen Kingin Kalpean aavistuksen :| se oli kamala, siis pelottava. Kirjailija kuvaili niin tarkkaan kaikk hajut ja maut että itsellekkin tuli ne suuhun ja meinasin oksentaa. Mieletön tarinankertoja, näin vaan niin kamalia painajaisia sen lukemisen jälkeen etten taida enää uskaltaa lukea hänen kirjojaan. Mieli tosin tekis taas selailla sitä kirjaa ja ehkä lukea joku uusikin...
 
Huumeasema Zoo. Kertoo karun tositarinan huumeita käyttävästä tytöstä ja siitä kun hän päätyy myymään itseään saadakseen rahaa huumeisiin.

Aavikon kukka, kirjoittajana Waris Dirie. Kertoo Dirien elämästä ja siitä kuinka hän päätyi somalialaisesta paimentolaisperheestä huippumalliksi. Kirjassa kerrotaan järkyttävä ympärileikkaus mikä Dirielle tehdään muistaakseni 5-vuotiaana.
 

Yhteistyössä