Hakutulokset

  1. Ä

    Varhainen km ja rh-

    Elikkä nyt näyttää siltä, että keskenmenohan tästä tuli :( :'( Mä en millään haluis soittaa neuvolaan vielä, mutta kun mulla on tuo rh-, niin tietääkö joku onko kovakin kiire soittaa? Eli laittaako ne jonkun piikin?
  2. Ä

    Raskaustestin tulkinnasta

    Huomenta! Oon tehnyt nyt kaksi kertaa raskaustestin, toisen pari päivää sitten ja toisen tänään ja molemmissa se toinen viiva on ihan kauhean himmeä, mutta viiva kuitenkin. Eikö sen pitäisi tummua siitä? Pitääkö mun vielä tehdä kolmas testi, vai onko sitä nyt sitten raskaana? =)
  3. Ä

    Mitä kaikkea tehdä kesäkurpitsasta?

    Ihan järkyttävän ison kesäkurpitsan sain. Mitä kaikkea siitä voisi tehdä? =) Kesäkurpitsareseptit kehiin!
  4. Ä

    Onko kellään tätä Ikean lipastoa

    http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70121758 Onko hyvä?
  5. Ä

    Siis eikö noihin kerhoihin enää pääse?

    kun minä en ainakaan pääse kerhoihin, sanoo vaan että sivua ei löydy?
  6. Ä

    Onko muille käynyt näin Veetin karvojenpoistovoiteen kanssa?

    Ostin semmosta ihokarvojenpoisto voidetta, missä on mukana se muovilasta, ja se voidepurkki tukkeutui ekan käytön jälkeen, vaikka sen kyllä käytön jälkeen huuhtelin. Olis kiva tietää onko muille käynyt noin, kun ei viitsis uutta samanlaista ostaa jos taas tukkeutuu. Muuten kyllä tykkäsin.
  7. Ä

    Myydäänkö kaupoissa kuivattua minttua?

    Vai onko aina ostettava tuoreena? Minä vaan, kun tuossa yhdessä ohjeessa on 1/4 - 1/2 tl minttua, niin voiko se tarkoittaa tuoretta? Aika pieni määrä nääs.
  8. Ä

    vinkkejä sadepäivän ohjelmaksi?

    On tosi ikävä keli jo toista päivää ja tuo meidän 2v hyppii seinille kun ei pääse ulos! Olis koko perhe kotona tänään ja olis kiva tehdä jotain mukavaa yhdessä, mutta mitä?? Antakaas vinkki vinkkejä!
  9. Ä

    Joko ootte testailleet vaalikoneilla ehdokkaita?

    Niin ja ketä tyrkyttävät ehdokkaaksi teille?
  10. Ä

    Millä pesette taaperoidenne hiukset?

    Meillä on käytetty tähän asti ihan tuota Ainun pesunestettä myös hiuksiin, mutta viimeaikoina on tuntunut, että hiukset menee siitä tosi takkuisiksi. Olisikohan joku ihan lasten shampoo parempi? Milläs te muut pesette?
  11. Ä

    Noista huutispaketeista

    Kertokaa mulle miksi niissä on tosi usein ihan aikuistenkin vaatteita vaikka koossa 36-40?? Toihan on tosi iso kokohaitari. Ymmärrän jos ne ei vaikka vastaa kokoaan hyvin ja ovat sitten joko isompia tai pienempiä, mutta on noita muutenkin. Jos on kokoa 38, niin tuommosesta paketista osa vois...
  12. Ä

    minkä ikäiselle antaisitte näitä?

    - maksamakkara - kaakao - leikkeleet
  13. Ä

    Voi voi voi...

    Ompas huono sää! 5 astetta lämmintä ja tuulee ja sataa :( Onko pakko silti lähteä tuon lapsen kanssa ulos??? Tyhmää ku minä jo suunnittelin, että tehtäis semmonen "retki" leikkipuistoon ja pakkasin sämpylän ja rusinoita ja juotavaa ja vielä suunnittelin laittavani itelleni termospulloon...
  14. Ä

    Kannattaako vanhan telkkarin korjauttaminen?

    Vai kannattaako sitä vaan ostaa uusi. Vaikka rahat tässä on aika tiukalla kyllä. Telkkari on jotain 6-7 vuotta vanha. Tietääkö kukaan paljonko vois maksaa korjaus?
  15. Ä

    Miksi hankkia enemmän kuin yksi lapsi?

    Siinäpä kysymys jota olen pohtinut viime aikoina. Toisaalta HALUAISIN HALUTA toisen lapsen, ajattelen, että sisarukset ovat lapselle tärkeitä, mutta lopultakaan en ole varma haluanko... Mitä toinen lapsi tuo perheeseen? Ymmärrän, että asiat hankalampaa kahden kanssa, mutta haluaisinkin kuulla...
  16. Ä

    Vuosisadan surkeimmat ilmapallot meillä tänä vuonna!

    5 ilmapalloa puhallettiin eilen ja kaikki puhkesi jo saman päivän aikana. Eikä niille tarvinnut edes tehdä mitään, riitti että kattokin niihin päin! :kieh: Ihan pimeitä palloja...
  17. Ä

    Onko muidenkin n. 2 vuotiaat näin mustasukkaisia?

    Poika alkaa aina huutamaan, jos me miehen kanssa vaikka vaan halataan. Jos minä puhun jotain toiselle lapselle, poika saattaa pahottaa mielensä. Ja nykyisin jos pidän meidän kissaa sylissä, niin poika suuttuu siitäkin! :o Ihan hassu tapaus... =)
  18. Ä

    Onko kukaan tehnyt moussakaa?

    Ekaa kerta mulla edessä ;) Kun itkettää niitä munakoisoja, niin voiko niitä panna pellille päällekäin, vai yhteen tasoon vaan? Paljonko niistä irtoaa nestettä uunissa? tässä ohjeessa siis ainakin munakoisot öljytään ja suolataan ja laitetaan uuniin 15 minuutiksi.
  19. Ä

    Salaattiohjeita lasten makuun?

    Olisko teillä antaa ohjeita sellaisiin salaatteihin, mitä tuommonen vajaa 2v söis? Tykkää raasteista, mutta kyllästyttää aina pelkät kurkku- tai porkkanaraasteet, enkä jaksa raastaa niitä niin paljoa että saatais miehenkin kanssa (varsinkaan kun me ei sitten niin välitetä noista raasteista). Eli...
  20. Ä

    Saiskohan palauttaa ilman kuittia...

    Ostin viime viikolla Lidexiltä pojalle paidan. Pesin sen ihan pesuohjeen mukaan, mutta se meni siitä ihan paskaksi. Siis kuva lähti melkein kokonaan pois ja silleen. Ottaa päähän! Tänään piti käydä siitä valittamassa, mutta nyt en löydäkään kuittia mistään! :headwall: Vaihtaiskohan ne sen...

Yhteistyössä